Need for Speed: The Run – wyzwania na trailerach i dev diary o dźwięku [WIDEO]
![Need for Speed: The Run – wyzwania na trailerach i dev diary o dźwięku [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c1aeb468-1864-4d4f-ae05-4d2393bb8f41.jpeg)
Electronic Arts opublikowało nowe filmy związane z Need for Speed: The Run. Pierwsze dwa to trailery dodawanych do zamówień przedpremierowych pakietów Most Wanted Challenge i Underground Challenge. Trzeci to nagranie "Z pamiętnika developera", na którym twórcy gry opowiadają o muzyce i dźwiękach.
Most Wanted Challenge:
Underground Challenge:
Dźwięki w Need for Speed: The Run:
Czytaj dalej
49 odpowiedzi do “Need for Speed: The Run – wyzwania na trailerach i dev diary o dźwięku [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Electronic Arts opublikowało nowe filmy związane z Need for Speed: The Run. Pierwsze dwa to trailery dodawanych do zamówień przedpremierowych pakietów Most Wanted Challenge i Underground Challenge. Trzeci to nagranie „Z pamiętnika developera”, na którym twórcy gry opowiadają o muzyce i dźwiękach.
Dla mnie ta seria się skończyła na Most Wanted, kolejne cześć były coraz gorsze, aż osiągnęły dno Hot Pursuit, a pseudo realistyczne Shift raziły mnie bardzo nierealistycznym modelem jazdy, który odzwierciedlał raczej prowadzenie samochodu do Driftów niż do wyścigów torowych, bo prowadzenie bokiem samochodu na zwykłych wyścigach jest raczej nierealistyczne i śmieszne.
@matiyyy – zycze jak najlepiej Panu co by w swych wymaganiach nie zapedzil sie naszego sejmu. | |Generalnie gralem i gram w kazda czesc tej kultowej serii i moge powiedziec tylko jedno – daja mase frajdy. A to w grach jest chyba najwazniejsze? Tworcy nie boja sie eksperymentowac i to bardzo dobrze. Kazdy na rynku znajdzie cos pod swoje gusta. Czemuu w takim razie taki hejt w okol tej serii?| | |”seria” skonczyla sie na „most wanted”? A niby co mial takiego super ten tytul ze tak go wywyzszamy?
No,no widać że EA mnie zrozumieli 😀 (Napisałem to nich na Facebook) „i czy będzie tuning ?”,i widać na filmiku że będą 😀 😀 no okey robi się interesujący ten the run 🙂 ,hmm…jeszcze to przemyśle ;D :] czy kupić czy nie ;]
@mef666To co w grach najważniejsze… grywalność… słyszałeś kiedyś o tym?
@Kelevra1902 – No dobra powiedz mi, ktory z NFSow nie byl grywalny no bez kitu.| | | |Jedyne co to po prostu komus moze w kazdym cos nie przypasowac ale jakos nigdy nie mialem problemu z grywalnoscia w nfs-ach.| |Kazdy nfs cos fajnego dodawal. Eot.
@mef666 – NFS bez grywalnosci? Naprawde musze Ci przypominac, jak denny byl Undercover? Tutaj, niestety, zapowiada sie podobnie. Tworcy na sisle chca wcisnac fabule do gry. Jakas tam historia byla nawet w Underground, ale tam bylo to na trzecim planie. Tutaj tworcy bardzo chca udowodnic, ze da sie zrobic 'dobrego’ Undercovera. Bzdura, samochodowka z fabula i fimowoscia (przeciez jakbym chcial zobaczyc film, to bym do kina poszedl…) NIE przejdzie i tworcy powinni to zrozumiec.
@matiyyy – wyjatkowo musze sie poprzec. Shift (dwojka tez) ma tak nierealistyczny model jazdy, ze az razi. Gra ktora est reklamowana jako symulator prowadzi sie niemal jak Most Wanted… Jesli chodzi o dzwieki zachwalane w powyzszym dev diary to tez jestem sceptyczny. EA ma tendencje do dawania strasznie cyfrowych dzwiekow. Dodatkowo NFS od zawsze ma slabej jakosci nagrania dzwieku, wiec watpie, zeby tutaj bylo inaczej.
to dalej graj na klawiaturze/padzie z wspomaganiem itp….|A z kąd ty wiesz jak się prowadzi auto wyścigowe / do driftingu w realu?
@szogun07 – nie gram na klawiaturze ani na padzie. Jak sie prowadzi auto to wiem, bo mam wlasne. Jak sie prowadzi auto wyscigowe? A grales kiedys w PRAWDZIWY symulator, jak Race 07, GTR2 lub rFactor? To doswiadczenie bardzo podobne z ta roznica, ze latwiej o podsterownosc lub nadsterownosc. I nie trzeba byc nawet kierowca, zeby zauwazyc, ze w Shift 2 praktycznie nie mozna osiagnac nadsterownosci na wejsciu do zakretu caly czas tylko podsterownosc. I odwrotna sytuacja na wyjsciu z zakretu.Bardzo realistyczne
Jesli chodzi o wspomaganie to mam wszystko wylaczone. Problem w tym, ze gra ma wbudowane wspomaganie, ktorego NIE da sie wylaczyc. Wlasnie stad moje zrazenie brakiem realizmu w grze. Bo kiedy wszystko wylacze to chce miec to jednak wylaczone. Probowales zablokowac kola w tej grze? Zeby to zrobic trzeba hamowac intencjonalnie za mocno, bo podczas normalnej jazdy jest to niemozliwe. Jesli sam chcialbys zobaczyc, jak powinien wygladac symulator to sciagnij sobie demko GTR2 i powiedz jaksie do realiow ma Shift2
Taaa pojecie realizmu w grach wyscigowych „mam ochote zaflugac” NIE istnieje bo to sa „beeeep” – gry ffs. – live with that – !| | |Undercover byl zbugowany jak cholera fabula byla na sile tak to prawda ale mnie i tak cieszylo przejscie gierki a w szczegolnosci wyscigi na autostradach.| | |Osobiscie nie ogarniam roznej masci narzekaczy. Rozumiem, jak gra jest naprawde nachalna i tandetna ale bez kitu nikt wam gier nie wciska na sile – widzisz jakas konkurencje dla nfs? To siegnij po nia.
@mef666 – realizm w grach istnieje i dopoki nie zagrasz w prawdziwy symulator nie mow, ze nie da sie odpowiedniego efektu osiagnac w grze. Na potwierdzenie, czy taki GTR2 jest realistyczny mozesz sobie przeczytac „Going Faster” Carla Lopeza lub „Speed Secrets” Rossa Bentleya. Dziwnym trafem kazda pojedncza rzecz, o ktorej mowia ci racerzy ma zastosowanie w grze Simbinu. A dlaczego narzekam? Bo wydalem pieniadze na gre, ktotra nie jest reklamowanym produktem. W takiej sytuacji mam prawo narzekac.
Szczerze to gralem generalnie chyba w kazda samochodowke poza iracing i wiem ktorej blizej do umownego „realizmu” ale shift w odbiorze jako „samochodowka” zly nie jest. Co prawda pseudo symulacja tego nie nazwe bo seria toca jest juz bardziej urealniona ale jak juz mowilem wszystko jest wzgledne i wymaga odpowiedniego podejscia. Szczerze to nie wiem jak mozna kupic gre w dzisiejszych czasach i sie zawiesc lol. Malo to recek i gameplaya? Kwestia podejscia i wymagan oraz wyboru odnosnie powyzszych.
Jednak mozna sie zawiesc. Na gameplayu nie stwierdzisz, czy fizyk jest w miare realna, bo nie wiesz, jakie ruchy wykonuje gracz. A w recenzenci od dobrych kilu lat chwala praktycznie wszystko i niemal kazda gra kategorii AAA dostaje co najmniej 8/10.
ehhh sorki za literowki. Za malo snu.:(
Dziwne jestem pasjonatem motoryzacji i wszelkiej masci wyscigow a jednak granie w „crapy” pokroju undercover sprawiaja mi frajde? | |Tak bo widocznie jako indywidualista i ekscentryk nie skostnialem do tego stopnia by widziec wszedzie tylko jeden jedyny prawidlowy i sensowny punkt odniesienia do wszystkiego. W tym gier. Gry to akurat forma rozrywki, ktora ciezko sklasyfikowac i mowienie ze seria skonczyla sie na jakims tytule to naprawde bardzo ograniczone stwierdzenie.
@professor – kwestia podejscia, ja osobiscie wiem gdzie na yt znalesc „review” roznej masci, nie podparte kasa producentow. | |Co do serii NFS to po ujrzeniu „carbona” – najmniej fajna gra z serii dla mnie. Wiem czego sie po nfs-ach spodziewac i nie licze na wiecej a kazdy mily dodatek i zmiana sprawia mi frajde.| | |Choc carbon byl ogolnie kiczowaty to do tej pory ze znajomymi potrafimy przysiasc i podriftowac zeby sie nawzajem moc zwyzywac od luuuzerow 🙂 |Pesymizm plus logika z elementami obiektywizmu.
I wszystko staje sie jasne.
Dla przykladu kompletnego zawodu i w moim odczuciu zatrzymania i cofniecia serii: |TDU2 – to jest przyklad jak nie powinno sie kontynuowac serii aspirujacej do miana gry wyscigowej dla pasjonatow motoryzacji. Tej grze nie idze wybaczyc pewnych bledow.| | |Sytuacja z nfs jest zupelnie inna bo seria od zawsze jako arcadowka trafia do mnie jako coroczny mily odskok od „realnosci” dzisiejszych scigalek. Tak samo fajnie gralo mi sie w blur, S/S bernout P.| | |Plytkie i zarazem fajne scigalki.
@mef666 – jesli chodzi o Undercover to nie widze tylko jednego sensownego punktu odniesienia. Z dobrego arcade tez bym sie ucieszyl. Ale ta gra to byl kolosalny gniot, a nie cos wartego ponad 100zl. Natomiast Shift 2 byl reklamowany jako symulacja i symulacji oczekiwalem. Od poczatu wiedzialem, ze gra nie bedzie sie rownac pod wzgledem technikaliow z wielkimi graczami na rynku ani nawet z F1 2010. Ale symulacja znaczy symulacja, wiec spodziewalem sie czegos wiecej niz przenisienia fizyki Most Wanted na tory
@professor – Po raz kolejny kwestia podejscia, kto w ogole kupuje nfsy w dniu premiery? Cena jakosc chyba wymaga odczekania i kupna w 2za1 conajmniej bo ta seria ma taka byc.| | |Fakt Shift mocno aspiruje do miana symulacji i jak dla mnie jest to symulacja z przymruzeniem oka.| |Chyba nikt normalny nie wierzy marketingowi EA i temu, ze nagle zaczna konkurowac na rynku simow.| Jako scigalka jak dla mnie shift jest bardzo fajny i ma sporo plusow.
Nie zawsze mam ochote skupic sie i masterowac kazdy apex zeby popisac sie czasem i skillem przed znajomymi.| Czasem mam ochote posmigac jakas bryka, posluchac dzwieku silnika i odrobine wczuc sie w sciganta. |Poczuc odrobine emocji gdy z AI trzeba powalczyc i czuc sie przyjemnie z progresu w karierze i ze tak powiem nie brac na serio wszystkiego. I po to mi seria NFS i niech tak zostanie.|Kiedys liczylem na to, ze TDU w koncu w ktorejs odslonie okarze sie GT5/forza na PC teraz juz wiem, ze nie 🙂
Nawet się nie postarali by umieścić Auta z gier? To przeciez nie to BMW, przecież w UG nie było Silwi…
Co kto lubi, dla mnie czyste arcadówki pokroju S/S, HP, czy The Run właśnie to produkty maksymalnie niegrywalne, już więcej frajdy doświadczam wlepiając wzrok w ścianę, a emocji w poczekalni gabinetu stomatologicznego, wiem że sporo osób takie gry kręcą, mnie niestety nie. Przydałaby się pecetowa alternatywa dla Forzy czy GT (byle nie piątki, która jak dla mnie ma w sobie takie solidne, wewnętrzne fuj), bo kierownica się kurzy. Niby jest Shift2, ale nadto ugrzeczniono w nim model jazdy.
@mef666 pisz więcej komentarzy jeden za drugim, będę miał większy ubaw.
@mrowczak – a gdzie ty tam silvie widzisz? Bo ja widzę starego skylina oraz 370Z czyli auta których też nie było, ale jednak silvia to to nie jest ;p
Dla mnie nfs skończył się na most wanted. Po cholerę w wyścigach QTE.|Odnoszę dziwne wrażenie że teraz twórcy bardziej skupiają się na bajerach w grze niż samych wyścigach(np: nowy driver).
Akurat most wanted wg mnie był średni, wolę nocne klimaty. Po kolei najfajniejsze części dla mnie:1. Underground 2|2. Hot Pursuit 2010|3. Carbon|4. Underground|5. Most Wanted
Ja nie rozumie co macie do nowego NFS !!!! Jak dla mnie gra bedzie dobra szczególnie że bedzie FABUŁA ( wyscigi połączone z akcją) dla mnie bomba!!!!!!
@NiKi940325 – jeszcze nigdy nic dobrego z wyscigow i fabuly nie wyniklo. W najlepszym wypadku skonczy sie na przyzwoitej, ale krotkiej grze.
Nie ma to jak stare, dobre Porsche.
@Brian, marność modelu mnie zwiodła, ale długo nie mogłem uwierzyć, że to R32. |@Professor, jak nic dobrego, raczej dużo dobrego, do Carbona… :/
@mrowczak – akurat przed carbonem tlo fabularne wcale nie bylo tak rozbudowane tzn. bylo tlem. To wokol wyscigow toczyla sie fabula, a nie wyscigi wokol fabuly. I dlatego nie uznaje tego za pelnoprawna historie w grze, a tlo. Tutaj zas zanosi sie na wyscigi krecace sie wokol fabuly, jak to bylo w Undercover. Dlatego jestem przeciwny. Obecnie przez silowe wciskanie do gier 'filmowosci’ nie uda sie zrobic gry na modelu z czasow sprzed MW. Jesli chodzi o Carbona to nie byl taki tragiczny. Mial solidny gameplay
I dostalismy praktycznie to, co reklamowano. W przypadku Carbona na miesiac przed premiera bylo wiadomo, ze odgrzewany kotlet. W przypadku Shift 2 reklamowano cos starajacego sie byc simem lub godnym konkurentem dla GT5 lub Forza 3, a dostalismy zwyczajnego NFS na sile przeniesionego na tory. To jest moj glowny zarzut dla Shift 2. Ta gra nawet nie stara sie byc symulatorem, na ktorego ja kreowano.
Według mnie ten pomarańczowy wóz to Nissan Skyline choć na to nie wygląda. Autorzy się|nie postarali modelu . I już mówie że był W NFS U2. A co do gry to zapowiada się dobrze ale ostateczna ocena będzie przy premierze
Ha ha ale z was…. Przeciez tu chodzi tylko o vinyle a nie auta. I jakies dodatkowe wyscigi.| |Osobiscie po probie wejscia EA na wyscigi w Pro street. Wiem, ze nie potrafia i nie licze na nic. |Moze gdyby zrezygnowali z NFS i zrobili oddzielna marke w innym studiu niz SM?| | |GT5 i forza wedlog mnie nie beda mialy odpowiednika na PC bo by sie kasa w zyciu nie zwrocila. |Nfsy sa fajne i tyle, wbijaja sie w pewna nisze i juz a z tego co widze sprzedaz tez maja niezla.
jakie to ma znaczenie o co chodzi? wazne ze modele aut jedna wielka kupa. Wygladaja jakby byly wklejone! Obzydza mnie dzisiejszy NFS powinienen sie nazywac tak jak wyglada czyli: „Potrzebuje szybkosci:bieg” wtedy niczego czlowiek nie oczekuje bo odrazu widaz ze to crap a tak niszczac przepraszam zakopujac ta marke wymuszaja wlasnie takie reakcje ludzi jak moja czy @Professora. Podoba sie gierka i dobrze wiecej zarobia na tym crapie ja jednak jeszcze mam jakies oczekiwania i wypinam sie calkiem na ta marke
gralem w wiele nfs carbon moj pierwszy i mam do niego sentyment fajnie sie jezdzilo a tuning byl dosc dobrze rozbudowany a ten drift cudo. potem byl most wanted niezly klimat i ciekawe trasy ale jezdzilo mi sie gorzej. pro street mial dfobry modol zniszczen i duzo aut szczegolnie amerykanskich.porshe widok z kokpitu i grafe znosna nawet dzis (po pijaku he) undercover mogl byc fajny ale dobra byla tylko ucieczka kradzionymi autami. underground 2 jest super ale troche mi sie juz nudzi. lubie serie i bede ..
Mi sie wydaje, ze sami nie wiecie czego chcecie.| |NFS od zawsze byl seria arkadowa, duza predkosc fajne wozy, dodali troche fabuly zeby urozmaicic rozrywke i jest ona jedynie dodatkie bo o ile zauwazylem to nadal chodzi glownie o sciganie sie.| |QTE to glupota ale tak czy inaczej pewnie z jedego wyscigu do drugiego, w czym problem? |Jakie sa wasze oczekiwania od tego typu gier? Zeby byly takie jak wasze poprzednie ulubione ?| |No to EA zrobilo HP i tez wam nie podszedl bo?Jak dla mnie szukanie na sile
biedne…
@mef666 – zadne szukanie na sile. Dobrze wiem, czego chce. Chce dobrego NFS. Byl taki ostatnio? Raczej nie. Mamy symulatora, ktory z symulacja nie ma nic wspolnego i meczy jakims niedorozwinietym drifterem na filmikach. I mamy arcadowke, ktora jest taka plytka, ze az denna. Nie oczekuje, ze gra bedzie przypominac poprzedniczki, a jedynie, ze bedzie grywalna. Ostatni HP to raczej nieudany zart niz godny nastepca serii. Naszczescie teraz w UK kosztuje ok. £15 czyli tyle ile powinien kosztowac w dniu premiery.
@professor – blagam przybliz mi te tragiczne uchybienia w nowym HP w porownaniu do starego. Jak dla mnie wszystko in plus a gram w oba rownolegle bo robie filmiki i przygotowuje materialy na temat nfs.| |W nowym criterionowym HP nie widze nic poza odpowiednim remakiem.
Mam nadzieję że niezły NFS z niego wyjdzie, nie jak udawane symulatory.
@mef666 – ..powiedz mi czy ktos moze miec inne zdanie niz ajezeli ty? Czy kazdemu maja sie podobac te badziewia poniewaz ty uwazasz je za dobre?
@Professor, dla mnie seria skończyła się na Most Wanted… Żaden nowszy NFS mi się nie podobał, a grałem (tak dla sprawdzenia, a mam kilku kumpli psychofanów – mimo wszystko) w niemal wszystkie nowe NFSY (jak na razie Shifta 2 nie dotknąłem i broń mnie jakakolwiek opatrzność bym tego [beeep] z pseudo realistyczną fizyką nie dotykał) mi się nie podobały. Nawet na HP od Criterion Games się mocno zawiodłem…
Zbojnik2010, nikt nie zabrania nikomu mieć innego zdania, ale jeśli ktoś pisze, że gra „to [beeep], bo ja tak mówię i tak jest”, to chyba coś jest nie tak.
@Zbojnik2010- Nigdzie nie powiedzialem i nie narzucam nikomu swojego zdania jedynie prezentuje i wyjasniam swoja postawe odnosnie serii i staram sie wywniskowac z dyskusji z zagorzalymi antyfanami co jest takiego zlego i tak mocno innego od poczatkow serii w nowych tytulach bo jak dla mnie nowe nfsy glownym zalozeniem i grywalnoscia nie ustepuja w niczym poczatkom serii za to dodaja wiele nowych swierzych pomyslow. Jak patrze na grywalnosc takiego U2 i shifta „rezygnujac z otoczki simu”
To nie jestem w stanie powiedziec czemu tak sie ta gra jaralem na premierze, moze problemem jest to, ze zmienilo sie wasze podejscie do gier. Nie wiem jak narazie nie uslyszalem zadnego konkretnego argumentu wskazujacego na kompletny regres serii, smutne.