Need for Speed Undercover – pierwsze informacje i screeny

Od jakiegoś czasu twórcy nowej odsłony Need for Speeda, zatytułowanej Undercover, stopniowo dawkowali nam drobne informacje na temat produkcji. Nadszedł czas odkryć karty – Electronic Arts zdradziło szczegóły dotyczące fabuły, a także podało dokładną datę premiery gry.
Programiści ze studia EA Black Box zdali sobie sprawę z tego, że ostatnia odsłona – ProStreet – spotkała się z zimnym odbiorem graczy, głównie ze względu na brak fabuły. Postanowili więc teraz tego samego błędu nie popełnić. Need for Speed Undercover przedstawi nam historię tajnego policjanta, którego działania skupiać się będą wokół przestępczej siatki, działającej na terenie fikcyjnego miasta Tri-City. Jego zadaniem będzie wkroczenie w jej szeregi, po czym rozbicie z pomocą agentki, w którą wcieli się amerykańska aktorka i modelka – Maggie Q, znana z takich filmów, jak: „Mission Impossible III”, czy „Szklana Pułapka 4”.
Zapowiada się gra z filmowym rozmachem, prawdopodobnie pojawią się przerywniki filmowe z udziałem prawdziwych aktorów, podobnie jak w NFS Most Wanted. Nie wiemy na razie na jakim silniku tworzona jest gra, jednak po pierwszych screenach, które znajdziecie poniżej, spodziewać się można genialnej oprawy. Undercover zagości na półkach sklepowych 18 listopada w USA, natomiast 21 tego samego miesiąca w Europie. Gra tworzona jest z myślą o platformach: PC, Xbox 360, PS3, Wii, PS2, DS oraz PSP.
Czekamy z niecierpliwością do targów Games Convention, gdyż potwierdziło się, że jedną z atrakcji jaką przedstawi EA jest właśnie Undercover.
Czytaj dalej
31 odpowiedzi do “Need for Speed Undercover – pierwsze informacje i screeny”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// oby nie spaprali:)
// Według mnie to będzie mocno dopracowany Most Wanted, na silniku Pro Street, czyli ujmując jednym słowem – ideał.
to nie brak fabuły był winny // to nie brak fabuły był winny, tylko zamkniete tory…
NFS to wyścigi ULICZNE a nie torowe… to dlatego ProStreet był spaprany i miał słaby odbiór wśród graczy
racja // jeśli chcę pograc w grę rozgrywaną na torze to włączam symulator.
// ProStreet był cienki, ponieważ seria NFS to były zręcznościówki w pełni znaczenia tego słowa. Nawroty robiło się z prędkością 200 km/h a w PS ? Zwolnić do 50 km/h i wewnętrzną stroną toru wjeżdżać… Wolę już starego NFS bez modelu zniszczeń…
Ehh… Znowu // Znowu będzie zżółknięta okolica jak w MW.
Wątpię żeby im to wyszło dobrze i na pewno będzie miała błędy jak większość nowych NFS.
Dla mnie mogli by zrobić Underground_a 3.
Fabuła brzmi marnie i pewnie taka będzie, nudna, nie wciągająca i przewidywalna.
// Shleizer – nie można przekreślać Undercover już na starcie, jeśli będzie to gra na miarę Most Wanted_a, to dla mnie już będzie świetna produkcja. Do teraz MW uznaje za najlepszą część, a jeśliby ją dopracować, wyszedłby jeszcze lepszy tytuł.
// Hmm… skąd mi znana ta historia? EA znowu zapatrzyło się na ,,Szybkich i Wściekłych__. Ciekawe co z tego wyjdzie.
// Na pewno nie pogram
Fabuła była już np w Driverze i w Szybkich i wściekłych
// Zero orginalności 🙁
// Jeździcie po Undercover, a i tak będziecie grać 😛 mentalność gracza, tak jak z COD 4, każdy mówił, że na pewno w to nie zagra, a jak się okazało, że gra jest genialna, nikt nie chce powrotu do II Wojny w serii Call of Duty.
NFS // Jak dla mnie Most Wanted był najlepszym (przynajmniej pod względem klimatu) nid4spidem – przynajmniej jeśli chodzi o tą nową serię (tuning, uliczne wyścigi – te rzeczy) ze starych NFS to i tak nic NFS Porsche nie przebije – jedyne co mi się nie podobało..
NFS cd. // w Most Wanted to małe możliwości w tuningu optycznym – ale tak po za tym najlepszy NFS
BadBoy – to jak fabuła była w Driverze i w Szybkich i Wściekłych to gdzie indziej być nie może? Nie no kolejną część Szybkich i Wściekłych żądamy bez fabuły – …
NFS cd.2 // …co by oryginalnie było 😀 😛
_Coś_ // …Tak NFSMW miał to _coś_ czego wielu grom brakuje. I miejmy nadzieje, że Undercover też będzie miało to mistyczne _coś_. Wiec jeżeli nie zaliczy opóźnienia…eh muszę troszkę uszczuplić mój portfel w listopadzie… ale czego sie nie robi dla pasji…
// Mam nadzieje że ten NFS będzie o wiele lepszy od Pro Street…
// Popieram przedmówców, most wanted miało to coś co przyciągało do monitorów, a nie było gołą babą:P
Nie wiem jak wy, ale ja jak patrzę na screeny z need for speed undercover, to grafiką bardzo przypomina właśnie most wanted, zwłaszcza ten jesienny klimat.
// tak zgadzam się… możliwe że będzie tak fajne jak Most Wanted… tylko żeby nie miało zbyt dużych wymagań xD
// Ja również liczyłbym na powtórkę z NFS MW. IMO najlepsza część serii. A dla ludzi dla których NFS to wyścigi uliczne i zręcznościówki. Uliczny to NFS jest od części SIÓDMEJ. Wcześniej był to bardziej symulator. Uproszczony, ale symulator (moja ukochana 5)
// Marzy mi się NFS z miodnością Porsche 2000, szybkością Most Wanted i grafiką ProStreet.
I powtórkami jak w Gridzie. Amen
// Impossible is nothing.
Jak w Most Wanted? // Fajnie, dla mnie Most Wanted to najlepsza część serii, jeśli ta będzie tak samo dobra, to chętnie zagram… 😉
// CYTUJE: _Marzy mi się NFS z miodnością Porsche 2000, szybkością Most Wanted i grafiką ProStreet.
I powtórkami jak w Gridzie. Amen_
hehe w tedy to byłaby dla mnie najlepsza gra xD Amen ;p
Gdzie ta dawna różnorodność tras i modność serii NFS :/ // Ehh gdzie te czasy kiedy królowało NFS II i to bez żadnej fabuły. Wstyd mi się przyznać, ale uwielbiam powrócić do NFS II, III, NFS Porsche Unleashed i Most Wanted I i II. W nowych grach z serii brakuje różnorodności tras – powiewa monotonnią na kilometr.
// Most Wanted I i II ? No chyba Hot Pursuit i Hot Pursuit 2 😀
Najbardziej z serii lubię Carbona. // A ja tam najbardziej lubię Carbona za drifty i wyścigi w Kanionie chociaż Most Wanted też lubię ale już mniej
Pro Street jest słaby, bo brakuje fabuły? Jakiś żart? // EA skupia się nie na tym co trzeba, to nie fabuła zadecydowała o tym, że PS jest słabą grą!
Wystarczy spojrzeć na GRIDa i DIRTa, one nie maja fabuły! EA pewnie wie, co jest nie tak, ale to by ich za dużo kosztowało, bo i tak NFS się sprzedaje…
// Mi tam Pro Street nie spasował z powodu braku otwartego miasta (same zamknięte tory?), no i tego że owe wyścigi były legalne… bo to w końcu od zawsze NFS to nielegalne wyścigi. A fabuła? Zawsze była dla mnie mało ważną rzeczą w nowych NFS.
// mi tez ProStreet sie nie podobal z powodu legalnych wysclgow a wiaze sie to z brakiem uciekania przed policja i rozp…ia calego miasta po drodze:)
ProStreet kiepskie, Carbon taki sobie. Most Wantet jak dla mnie dobry. // Dlatego chciałbym żeby nowy NFS był właśnie podobny do MW.