Netflix potroił zainteresowanie swoją ofertą gier dzięki GTA
Jest to spowodowane udostępnieniem przez amerykańską korporację odświeżonej trylogii Grand Theft Auto. GTA: The Trilogy – Definitive Edition pojawiło się w aplikacji mobilnej Netfliksa 14 grudnia zeszłego roku.
Trylogia GTA jest najbardziej udaną premierą w dotychczasowej historii pod względem liczby instalacji i zaangażowania graczy. Niektórzy konsumenci najwyraźniej rejestrują się specjalnie po to, żeby zagrać w te gry.
Pomimo entuzjazmu firmy nie należy się spodziewać, że usługa growa Netfliksa będzie w najbliższym czasie konkurować z Sony i Microsoftem. Według danych CNBC z października, mniej niż 1% wszystkich ówczesnych abonentów codziennie uruchamia grę w ramach serwisu.
Netflix wydaje się być świadomy swojej marginalnej pozycji na rynku gier. Korporacja sama przyznała, że dział odpowiedzialny za gaming jest mały, zwłaszcza w porównaniu z jej działalnością związaną z filmami i serialami. Mimo to firma planuje dalszy rozwój i inwestycje na tym polu. W chwili obecnej nie podano żadnych informacji na temat plotek dotyczących wprowadzenia zakupów i reklam do netfliksowej platformy gamingowej. Wydaje się, że na razie te pomysły są jedynie przedmiotem wewnętrznych dyskusji.
Czytaj dalej
-
Sequel Cyberpunka 2077? Jeszcze za wcześnie, ale nowa gra w uniwersum ukaże...
-
Team Cherry nie wyklucza nowych gier w świecie Hollow Knighta. „Jeśli...
-
Resident Evil Requiem stawia na straszenie. „Wyciągnęliśmy wnioski z przeszłości i wiemy,...
-
Fenomen Steam Next Festu ukaże się lada moment. Death...
