Neverwinter: Szef Cryptic Studios przyznaje – przy tym projekcie ?musimy dramatycznie podnieść poprzeczkę?
Wywiad z Jackiem Emmertem pojawił się w serwisie Massively, specjalizującym się w pisaniu o grach MMO. Szef Cryptic Studios tak mówi w nim o wcześniejszych dziełach jego ekipy – Champions Online i Star Trek Online:
„Zbliżając się do premiery Star Trek Online i Champions Online zrobiłem wszystko, by w tych grach było coś dla każdego. W tym leżał problem. Ponieważ podążaliśmy za tą filozofią, [w tych grach] nic nie było dopracowane. Mieliśmy mnóstwo elementów wykonanych co najwyżej w połowie i setki godzin przeciętnej rozgrywki”. §
Z Neverwinter będzie inaczej:
„Musimy spojrzeć na siebie, zmienić nasze podejście do tego, jak tworzymy gry. Neverwinter musi reprezentować najwyższą możliwą jakość, a to oznacza, że musimy sobie podnieść poprzeczkę, w dramatyczny sposób, we wszystkim co robimy. Najlepszy sposób, by to osiągnąć, to zmienić styl rozgrywki. Nie możemy skupiać się na setkach godzin przeciętnej zawartości, a zamiast tego zaoferować bogatą w fabułę produkcję dla wielu graczy. Zamiast robić pełnowymiarowe MMO musimy zrobić bardziej skoncentrowaną grę dla małych drużyn”.
Czytaj dalej
-
Ubisoft zostanie sprzedany? Firma wstrzymuje obrót akcjami oraz publikację wyników...
-
2. sezon „Fallouta” na oficjalnym zwiastunie. Lucy i Ghoul powrócą już...
-
2 gry za darmo w Epic Games Storze. Odbierz strategię 4X...
-
Tencent ogranicza działalność w Europie. Studio znajdujące się pod chińską kontrolą...
17 odpowiedzi do “Neverwinter: Szef Cryptic Studios przyznaje – przy tym projekcie ?musimy dramatycznie podnieść poprzeczkę?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Nie wiem, co o tym myśleć. Z jednej strony dobrze, że Jack Emmert, szef Cryptic Studios, nie ukrywa, że w swoich poprzednich grach zaserwował graczom „setki godzin przeciętnej rozgrywki”, ale z drugiej strony można chyba inaczej powiedzieć: „Zrobimy wszystko, by nie spaprać Neverwinter”.
No i wreszcie mają jakiś pomysł…
Kiedy Przecieki ??
Ja tylko mam nadzieję, że tryb single nie zostanie potraktowany jako „bonusowy drobiazg”
były już dziś bedzie kupa dodatkow plakat zawieszka na drzwi i dwa plany lekcji jeden wydrukowany drugi w PDF’ie
aaaa i tipsomaniak bedzie
…to jedyne o co proszę.
@Down|Już są. Będzie Tipsomaniak.
Cryptic. Twórcy MMO. To już wiem jak gra będzie wyglądać.
„Nie możemy skupiać się na setkach godzin przeciętnej zawartości” tzn, bedzie 10 godzin gry (za to intensywne, jak CoD:MW2!), wliczając w to już questy poboczne? ;f Ale już pomijając nawet to, największe wątpliwości budzi we mnie to narzucanie drużyn pięcioosobowych. Jak sie uda zebrać pięć osób, żeby już wszystkie miały czas na granie, to o wiele lepiej zrobić tradycyjną sesję. Co innego 2-3 osoby, ale jeśli wtedy trzeba się będzie męczyć z botami jako resztą drużyny, to ja podziękuję.
Zróbcie fabułę jak w pierwszym NWN !!! <5 razy przeszedłem xd>
Choćby nie wiem jak się starali to i tak to spartolą… Inaczej być nie może (robić z cRPG grę sieciową? dajcie spokój).
Da się. Zagraj w Dungeons and Dragons Online. Ja się wychowałem na Baldurze, Tormencie, etc.. i byłem szczerze zaskoczony poziomem produkcji. Naprawdę udana gra.
Szkoda że jakieś inne studio tej gry nie zrobi, jak choćby Bioware czy Obsidian Entertainment. Ja również chcę FABUŁY (NWN2 Maska Zdrajcy!!!!) a nie kolejnej durnej sieciówki!!!!
@geralt1392 wiesz co oznacza skrót MMORPG ?? 🙂 jak chcą to zrobią ale nie liczę na jakiś większy sukces
14 komentarzy i nadal żadnego narzekania na 4E? Nevermind, nadal czekam na przeciek jakie Archetypy i Epickie przeznaczenia dają do obecnych klas. (Demigod plz)
No. Jak sie tworca przyznaje do bledow jest to oznaka ze nastepna gra jaka zrobi niebedzie szajsem 😉 Czekam ;I