Nintendo 3DS: Pierwsze konkretne informacje na temat premiery
W Japonii Nintendo 3DS ukaże się 26 lutego (w Europie będzie to najprawdopodobniej początek marca), a wraz z nim na rynek trafi dziesięć gier. Magazyn Famitsu (japońskie CD-Action…) potwierdził już osiem z nich i będą to:
Ceny w nawiasie pozwalają ocenić, że gry na 3DS-a będą o około 1000 jenów droższe, niż te na Nintendo DS – czyli o około 30-40 złotych (to oczywiście kalkulacja bardzo zgrubna, bo po przelocie przez całą Azję i kawałek Rosji w Polsce i Europie stawki te zaczynają wariować).
Podane wyżej tytuły, to tytuły startowe, tj. dostępne równo z konsolą. Wkrótce po jej premierze pojawi się kilka ciekawszych pozycji, w tym m.in. produkowane przez Nintendo gry Steel Diver, Pilotwings Resort i Zelda: Ocarina of Time 3DS (wiosna) oraz Star Fox 64 3D i Kid Icarus: Uprising (lato).
Cena konsoli w Japonii to 25 tysięcy jenów (892 złote).
Podczas – a dokładniej przed nią – prezentacji Nintendo wyświetlało film przedstawiający różne funkcje konsoli:
Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Nintendo 3DS: Pierwsze konkretne informacje na temat premiery”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Trwa właśnie zapowiadana od jakiegoś czasu impreza o nazwie Nintendo World 2011, na której japoński koncern ujawnia swoje plany dotyczące tamtejszej premiery konsoli Nintendo 3DS. Podobne wydarzenia dla rynku europejskiego i amerykańskiego mają odbyć się 19 stycznia, ale już to, co dociera do nas z Tokio, pozwala wyrobić sobie pierwsze opienie na temat ceny, startowego line-upu, itd.
Ja jakos sie nie przekonalem jeszcze dokonca co do 3D
5 godzin bateria :/ nds wytrzymuje mi ponad 8 i to jest za mało bo jak mam fazę to codziennie go ładuje ^^ Ze startowych tytułów chciałbym Street Fightera i Laytona :-*
„Nintendo SRI- Di”. Ach, ten engrisz. 😀 Szkoda, że ma filmiku nie pokazali głębi na tym wyświetlaczu, ale bajer kamery, która nakłada na rzeczywiste obiekty obraz 3D jest naprawdę fajnym wynalazkiem.
i tak wole psp
Ja kupuje :)Bede musial sprzedac PS3 slim.
Cena studzi zapał, ale Zelda i Layton… eh, mówi się trudno.|@paintball_X – A jakbyś chciał 3D na nagraniu 2D pokazać? 😛
Ej w tym marcu czy następnym
W tym za 20 lat.
Puzzle Bobble! Ile ja w to grałem za młodu
Będzie Kirby 😀
konsolka ładna ( ciekaw jestem w jakich kolorach jeszcze będzie dostępna , choć czarny ładnie pasuje do konsoli)… zastanawia mnie tylko ile gier , będzie w pełni wykorzystywało 3d (hm , może mini mario galaxy yupii)
jak uzbieram to kupie, jednak 900 a nie 1000, ale znając głupie polskie sklepy będą wołać 1200, ehh..
Nintendoo Sri Di Esoo
E tam, nie widze dobrej przyszlosci tej konsoli w europie, zwlaszcza w polsce
Oczywiście, że kupię 😛 trzeba coś robić na wykładach a Lite już nie wystarcza. Miałem tylko nadzieję, że jedną ze startowych gierek będzie Mario Kart 3DS, ale się przeliczyłem. Szkoda :/
A ja całkowicie nie rozumiem, jak można lubić tą serię konsol : Nieporęczne to takie, cukierkowe, dwa ekrany (jakby jeden nie wystarczał)… Ale chyba od urodzenia mam taką niechęć do konsolek przenośnych, bo PSP też mi się zbytnio nie podoba (chociaż z dwojga złego wolałbym PSP ze względu na lepsze, jak dla mnie, tytuły).
Ja sobie kupię, i osobiście uważam że Nintendo rządzi xD
Nieporęczne to takie <- Pacuszek, widać, że nigdy nie miałeś w ręku. Na DSie da się nawet grać stojąc w tramwaju.
„jakby jeden nie wystarczał” – jeden dotykowy, 100% więcej frajdy z grania niż na psp. Czy gry na wcześniejsze konsole będą kompatybilne z nową?
@zolnierz37 – dodajmy jeszcze trzy, będzie pięć razy lepsza.|@Progeusz – Ja miałem i nie uważam, żeby to było wygodne, balansować konsolą jedną ręką i jednocześnie machać rysikiem po ekranie. Na szczęście na ogół gry korzystają albo z przycisków albo z rysika.
@Sergi – Z tego co napisałeś wnioskuję (choć mogę się mylić), że trzymałeś go w ręku przez kilka godzin góra. Znam to z doświadczenia. Pierwszy raz zetknąłem się z DS’em w 2007 roku, był to Cls znajomego. Też marudziłem, po 2h grania, ze nie wygodne etc. Potem zacząłem coraz częściej pożyczać, aż w 2008 kupiłem Lite’a. Przywykłem (jak do wszystkiego nowego). Dla mnie problemem było granie w MPH, ale znalazłem bardzo wygodny sposób na FPS’y. Poza tym Zeldy i NSMB. Sterowanie w tych grach to majstersztyk :]
@Bezimienny666 – Może, nie przeczę, ale sterowanie w MPH i Zeldzie mi się nie podoba, wolałem d-pad i wszystkie trzy odpuściłem. Majstersztyk to raczej Layton, poza drobnymi wyjątkami to seria, która pokazuje, jak się robi gry na DSa.