No Man’s Sky: Prezentacja „największej dotychczasowej aktualizacji” [WIDEO]
![No Man’s Sky: Prezentacja „największej dotychczasowej aktualizacji” [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/97e7f720-e240-482d-91ee-6354da749bf2.jpeg)
Już w tym miesiącu będziemy mogli bawić się razem z innymi graczami.
Next – czyli duża darmowa aktualizacja do No Man’s Sky – już 24 lipca zadebiutuje na PC, PS4 i XBO. Posiadacze konsoli Microsoftu będą mogli wreszcie eksplorować niezliczone generowane losowo światy, poznając przy tym zarówno całą dotychczasową zawartość, jak i nowości.
Nowa aktualizacja wprowadzi do gry:
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
27 odpowiedzi do “No Man’s Sky: Prezentacja „największej dotychczasowej aktualizacji” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Świetny zwiastun, czekam
Zajęło to twórcom da lata dłużej, niż planowali, ale być może w końcu No Man’s Sky wyjdzie z Early Accessu.|Nie powiem, zapowiada się piękna opowieść o odkupieniu.
Dziwne że nie porzucili projektu po takim fatalnym przyjęciu.
Wygląda okazale…
@nietrol Dziwne bo każdy spisałby taką porażkę na straty, a oni podnieśli się z tego, powiedzieli „fakt spieprzyliśmy, przepraszamy, spróbujemy to naprawić i sprawić żeby gra była lepsza” a co powiedziało EA po Battlefroncie? Każdy wie, według mnie zasługują na drugą szansę
Spory progres przeszła ta gra. Aż dziw bierze że deweloperzy sobie nie odpuścili i nadal walczą o klientów. Podziwiam.
W końcu zaczyna przypominać zwiastun z 2014 roku.
@nietrol @KarczekWieprzowy|Podobno za aktualizacje po premierze do NMS jest odpowiedzialne Sony
A ja miałem nadzieje że gierka będzie poprostu o ciekawym eksplorowaniu planet a otrzymujemy survival w którym jesr ciągła walka o surowiec a to kończy się tlen a to coś innego, czytając co do tej gry dochodzi tylko bardziej mnie odpycha
@Maly007|To by miało sens, bo to przecież Sony tak mocno promowało tą grę i zapewne rzuciło sporo kasy na nią, więc teraz muszą coś z tym zrobić, aby się to chociaż jakoś zwróciło.
Tylko żeby się nie okazało, że multi działa super, ale nie ma z kim grać. NMS może być następną grą w PS+
Nie żałowałem kupna No Man’s Sky tak bardzo jak żałowałem kupna Mafii III w tamtym okresie. Imho już po pierwszej dużej aktualizacji gra była warta swojej ceny, a po paru innych było już tylko lepiej.
ja bylem mega zawiedziony ta gra, czuje ze to siedzi jeszcze we mnie ale chce dac im szansae, mysle jest mi lzej bo za gierke dalem tylko 9 na ps4 ale i tak hype byl. nie wiewm, moze z kumplem
@Thorongil83 Mafia III była kiepska ale oferowała to co obiecano za cenę produktu AAA, No Man’s Sky nie oferowało nic, grę można było przejść od ręki w dniu premiery mimo obiecanych setek godzin zanim dotrze się do serca galaktyki, a cena tej wczesnej alfy udającej skończony produkt, była równa dwóm produkcjom AAA. Czy chcesz zatem powiedzieć, że półprodukt, który był splunięciem w kierunku graczy, który dopiero po dwóch latach od premiery raczkuje w kierunku tego czym miał być w 2016, był wart wtedy 249zł?
Ktoś w końcu powinien zrobić z tym porządek. Często twórcy obiecują wróżki z wierzbą, a otrzymuje się samą wierzbę. Np. w reklamach gra wygląda bardzo ładnie itd. a w praktyce często otrzymuje się produkt niedorobiony.
Chciałbym dac szanse temu tytułowi ale nie w tej cenie – dziwie się, żepo tym wszystkim jeszcze jej nie obniżyli.
@sabaru: Dlatego właśnie marketingowi nie należy ufać. Btw, wróżki z wierzbą? O co chodzi jakby? 😀
Ludzie sie zachwycaja tym, co zrobili(ciaglym wsparciem) a to nie jest cos co nalezy chwalic, bo to powinno byc normalne. Jak spier….es to naprawiasz to, bo to twoj obowiazek w stosunku do oszukanej osoby. Chetnie teraz zagram bo moze dopiero teraz bedzie to gra ukonczona. Z punktu widzenia programisty i amatora tworzenia gier to juz wtedy byl ciekawy kawalek technologii.
Kupiłem pograłem 5-6 godzin i tyle. Jak wyjdzie ta aktualizacja to zagram ponownie choćby po to żeby sprawdzić co porobili z tą grą, ale nie liczę na nie wiadomo co
@sabaru co obiecują?! Wróżki z wierzbą? Hahaha XD. Może wróżki zębuszki obiecują? A może wróżki ze świerzbem? Albo po prostu może gruszki na wierzbie?
W sumie połowa użytych tutaj motywów przewijała się już w przedpremierowych trailerach.|No nic, z ciekawości zainstalowałem znowu NMS, czekam na tenże wielki update i zobaczymy na ilu płaszczyznach tym razem minęli się z prawdą.
@Marcus93|To co chcę powiedzieć, to to że kupująć No Man’s Sky dostałem w zasadzie to czego się spodziewałem bo nie żyję na innej planecie i nie daję nabierać się zapowiedziom. Chociaż nie, dałem się nabrać – kupując Mafię III, która była takim fikołkiem, że chyba nigdy tego nie przeboleję… nie tylko pod względem technicznym. I jest nieprawdą, że No Man’s Sky zajęło 2 lata zaoferowanie czegoś więcej bo pierwsze duże patche pojawiły się już w kilka miesięcy po premierze.
@Marcus93 c.d.|To nadal jest źle, ale Mafia III wciąż jest niezmiernym gównem podczas gdy developerzy No Man’s Sky wzięli się do roboty i naprawili wprowadzając ostatecznie to co zapowiadali.
@Thorongil83 Czyli nie spodziewałeś się niczego, tylko zbierania paliwa do statku i lecenia dalej? Żeby nie było, nie chcę tu zmieniać twojego zdania, po prostu chyba będziesz pierwszą osobą którą spotkałem, która od serca jest w stanie powiedzieć, że no man’s sky było warte 249zł w dniu premiery.
@Marcus93 To nie do końca tak, bo pisałem o wartości gry po pierwszych poprawkach i aktualizacjach. Problemem gry było to, że była pusta – a to zmieniło się wraz z wprowadzeniem do niej kolejnych elementów i przebalansowania. Mimo wszystko doceniam to bardziej niż takich developerów jak ci, którzy zostawiają swój produkt samemu sobie nie mogąc naprawić kluczowych problemów. Mafia III miała ciekawą historię i bohaterów ale to designerski fail, przez który wielu gracyz nie miało nawet siły tej historii poznać
Wszystko fajnie, tylko ten cholerny abonament na konsolach…
Problem z tą grą nie jest taki, że od samego początku jest dziadowizną, tylko developerzy „trochę” się przeliczyli- z czasem, oczekiwaniami i głównie z ambicjami. A ludzie też dołożyli swoją cegiełkę pompując ten balonik- będzie to? Jasne! A tamto? Trudno żeby nie! A jeszcze coś innego? No pewnie, co tylko chcecie!I tak zamiast finalnie skupić się na wprowadzeniu 1 rzeczy a dobrze… wrzucili do wora wszystko as-is. No i tak powstał „no man’s lie”.