No Man´s Sky: W kosmicznym symulatorze możemy teraz… tworzyć muzykę [WIDEO]
![No Man´s Sky: W kosmicznym symulatorze możemy teraz… tworzyć muzykę [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/4bfd2b07-c38a-46ac-90eb-37209b872223.jpeg)
Swego czasu produkcja Hello Games zasłużenie trafiła na listy największych rozczarowań 2016. Gra na prezentacjach wyglądała nieziemsko i zachwycała ambicjami twórców, którzy jeszcze niedługo przed premierą zapewniali, iż wszystkie obiecane mechaniki pojawią się w tytule. Owszem, zdecydowana większość się w nim znalazła, tyle że na długie miesiące (albo i lata) po debiucie. Na starcie zaś No Man’s Sky było mocno wybrakowane i pustawe – mimo wszystko gdyby nie buńczuczne zapowiedzi odbiór graczy byłby bez porównania dużo lepszy.
Z czasem jednak developerzy dodali do produkcji obiecywane wcześniej elementy, a także całą górę nowych funkcji. Latem otrzymaliśmy „największą i najważniejszą aktualizację w historii tytułu”, po której już chyba mało kto kręci nosem na samą zabawę. Odzyskanie zaufania fanów pozwala Hello Games na liczne eksperymenty, z których jeden trafił właśnie na serwery. Nowy patch wprowadził do gry ByteBeat Device, czyli w pełni funkcjonalne urządzenia do tworzenia muzyki. Jeżeli podobnie jak ja spędziliście wiele miłych godzin we FruityLoopsie, wystarczy postawić je w swojej bazie, podłączyć zasilanie i brać się do roboty – bity same się nie napiszą*.
Oprócz tego patch 2.24 wprowadził także górę drobnych poprawek. Więcej szczegółów (a także przykłady utworów stworzonych za pomocą nowej konstrukcji) TUTAJ.
*Jestem pewien, że na kolejnej płycie Klocucha usłyszymy próbkę możliwości ByteBeat Device.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “No Man´s Sky: W kosmicznym symulatorze możemy teraz… tworzyć muzykę [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Witold:|”bez wychodzenie” – „wychodzenia”.