40
6.11.2019, 18:47Lektura na 2 minuty

Norman Reedus: „Dobrze, że Death Stranding powstało zamiast Silent Hills”

Norman Reedus cieszy się, że nie doszło do premiery kontynuacji słynnej serii.


Stanisław „Wokulski” Falenta

Death Stranding od kilku dni hula na dyskach konsol całego świata i nie daje o sobie zapomnieć. Oceny portali branżowych wahają się od negatywnych po pełne peanów. Analitycy biznesowi nie umieją jeszcze przewidzieć sprzedaży produkcji. Sam Kojima okrąża obecnie świat promując swoje dzieło i zalewa swój Instagram zdjęciami z podróży.

W tym szale nie mogło zabraknąć Normana Reedusa. Odtwórca roli protagonisty stał się w zasadzie drugą po japońskim reżyserze twarzą gry. Podobnie jak będzie to miało miejsce w nadchodzącej grze z uniwersum Star Wars został do niej przeniesiony razem z głosem, twarzą, posturą ciała czy nawet tatuażami. W wywiadzie udzielonym serwisowi Hollywood Reporter stwierdził, że jest bardzo zadowolony z obecnego kształtu Death Stranding i cieszy się, że anulowano SIlent Hills:


Pierwsze, co pomyślałem: dzięki Bogu że to nie wypaliło, ponieważ Death Stranding jest o wiele lepsze. I czymś zupełnie odmiennym. Udało mi się troszeczkę poznać umysł Kojimy i szczerze mówiąc, jestem bardzo zadowolony, że Silent Hills nie ujrzało światła dziennego. Dzięki temu udało mi się podejrzeć, jak pracuje Kojima oraz poznać jego sposób myślenia, i jestem absolutnie zachwycony tym człowiekiem.


Wspomniana produkcja została pierwotnie zaprezentowana na E3 2014. Miała powstać we współpracy z reżyserem Guillermo del Toro. Doczekała się zwiastunu, zarysu fabuły oraz zrodziła uznawane za jeden z lepszych growych horrorów demo technologiczne P.T. Jego sekrety odkrywamy zresztą po dziś dzień.

Death Stranding to nadchodząca gra-zagadka pod batutą Hideo Kojimy. Wcielimy się w niej w bojownika mającego za zadanie podłączyć tereny Ameryki do systemu spinającego ludzkie umysły. Premiera gry odbędzie się 8 listopada na PS4 oraz w 2020 roku na PC.

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów659

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze

Polecane