Nowa produkcja Riot Games to hardkorowa karcianka! [WIDEO]
Legends of Runeterra to hardkorowy konkurent dla Hearthstone'a i Magic: the Gathering Arena. Powstawał od trzech lat w tajemnicy, a już od dziś wybrańcy będą mogli testować pierwszą betę.
Obchody jubileuszu 10-lecia League of Legends trwają w najlepsze. Z tej okazji Riot podzielił się kilkoma projektami, nad którymi pracuje już od dawna. Jednym z najważniejszych z nich jest właśnie Legends of Runeterra. O tym, jak się w nią gra, twórcy opowiadają tak:
Natomiast ja miałem okazję już spędzić z grą pół dnia w europejskiej siedzibie Riotu. Poniżej w kilku zdaniach po swojemu wyjaśniam, o co właściwie w Legends of Runeterra chodzi i dlaczego ma ogromne szanse na to… by nie powtórzyć błędów Artifacta. Po więcej info na temat gry zapraszam do obszernego artykułu w CD-Action 13/2019, który ukaże się 22 października!
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Nowa produkcja Riot Games to hardkorowa karcianka! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Wid
Oprócz tego Riot pokazał pierwsze fragmenty ze swojej bijatyki jak i z fpsa.
Halo, 2013, Rito do ciebie.
Wow, rychło w czas, przecież karcianki są teraz na topie! Oh, wait…
To za 2 lata czekamy na loot shootera.
@down: Blisko jesteś, Riot robi szczelankę pierwszoosobową. Na razie niewiele wiadomo.
Jakkolwiek lubię karcianki i mają one sporo graczy, tak jest to nisza i to ciężko zapełniona. HS, MTG, Shadowverse, nawet Gwint się tam ledwo mieści… No ale cóż, jak chcą i ich stać 😀
Rynek karcianek jest według mnie zamknięty. Wybór jest spory, a poziom bardzo wysoki. RIOT jak szybko wypuści grę tak szybko ją zamknie.
TT odniosło duży sukces więc tutaj może być podobnie, uniwersum które ma sporo oddanych fanów do tego gra nie będzie P2W. HS sobie średnio ostatnio radzi więc może pora na jakieś zmiany. Ja uwielbiam karcianki i tą sprawdzę z chęcią.
@kolanko22 no z tym TFT to nie trafiłeś, średnia graczy na poziomie 50 milionów raczej ich zadowala wystarczająco 😉 ale na rynku karcianek nigdy nie wiadomo, to prawda
Też mi się podobała Might and Magic: Duel of Champions. Osobne wartości ataku i obrony, NIErównoczesne ścieranie się jednostek i plansza z liniami dająca spore możliwości manewrowania – coś pięknego. Żadna inna karcianka mi tak nie podeszła, szkoda, że Ubisoft, a potem BlueByte usmażyli tę grę. Przy czym teraz widzę, że są jakieś nieoficjalne serwery do niej, trzeba będzie obadać.
Pierwsze wrażenie – takie sobie. Generalnie jak dla mnie jest trochę chaotyczna i ma dziwną mechanikę, którą z początku ciężko ogarnąć. Takie trochę HS, trochę MTG, ale to może tylko takie złe wrażenie. Od strony graficznej ładna, chociaż momentami ma się wrażenie azjatyckiej kiczowatości z przesadą błysków. Nie wiem jak sobie poradzi na rynku, ale znane uniwersum z dużym fanbase może im zrobić robotę.