13.08.2009
Często komentowane 44 Komentarze

Nowe dema CryEngine 3

Nowe dema CryEngine 3
Na konferencji SIGGRAPH 2009, która odbyła się w Nowym Orleanie w dniach 3-7 sierpnia sporo się działo. Id chwaliło się silnikiem Rage´a i zaprezentowało trochę nowych screenów z gry. Crytek zaś pokazał najnowsze demo CryEngine 3.

Filmiki są dwa i pokazują przede wszystkim, jak działa nowy system oświetlenia. Tym razem nie obejrzymy dżungli, przebijających się przez sklepienie drzew strug światła, Koreańczyków i wybuchów. Twórcy przygotowali dla nas dwie „lokacje”: kamienny budynek („oświetlony” nową technologią) oraz pewien apartament. Niby nudy, ale wstyd nie obejrzeć:

44 odpowiedzi do “Nowe dema CryEngine 3”

  1. Na konferencji SIGGRAPH 2009, która odbyła się w Nowym Orleanie w dniach 3-7 sierpnia sporo się działo. Id chwaliło się silnikiem Rage´a i zaprezentowało trochę nowych screenów z gry. Crytek zaś pokazał najnowsze demo CryEngine 3.

  2. jedyna ciekawa rzecz w tym filmiku to muzyka ;d

  3. A mnie ciekawi błąd, że aż wsty nie obejrzeć ;].

  4. Jakby jeszcze fabuła ich gier prezentowałaby się na podobnym poziomie co ich silniki (szczególnie CE2 i CE3 PC) to mielibyśmy grę wręcz idealną. Zobaczymy co przyjdzie w Crysisie 3, ale nie liczę więcej niż na grę z świetną grafiką i

  5. Wileki rozgłos w sprawie tego Cry Engine 3, a tak na prawdę to g**no na nim nowego widać. Zobaczymy jak sprawdzi się „w praniu” 🙂

  6. dalsza część:|średnią fabułą urywającą się w najlepszym momencie aka Crysis Warhead.

  7. Assasin’s Creed 2 wygląda lepiej :O

  8. Szkoda, że Crysis rozkręcił się nawet fajnie na dobra godzine czy tam 2 przed końcem gry :O Ja tam wi inne Crysisy nie zainwestuję, wolę Modern Warfare 2, ARMA 2 czy Operation Flashpoint ;]

  9. Szkoda, że Techland też się tam nie zjawił… Chrome Engine 4 pokazałby klasę 😀 Filmik na YT po prostu miażdży 🙂

  10. Rany, cóż za epicka muzyka. A Crysisa dalej nie lubię, za to, że poza grafiką i lokacjami nie ma tam nic ciekawego. Far Cry 2 pod tym względem był lepszy.

  11. A wszystko to na DX9…

  12. Podoba mi się gra świateł – odbijanie się promieni od jasnych powierzchni itp. Ciekaw jestem, co z obciążeniem sprzętu.

  13. O k*rwa… piękna sprawa z tym oświetleniem ( i jaka optymalizacja ! ). A to wszystko pokazane na DX 9…

  14. Oświetlenie nawet ładnie się prezentuje ale lepiej by zrobili jakby to zaprezentowali na jakieś grze może Crysis 2 ^^

  15. dawidek3294443 13 sierpnia 2009 o 10:03

    2xCore i7 @ 4 ghz, 6 gb ramu, 4xgtx295 i może ruszy na low 😛

  16. dawidek przeciez na poczatku filmiku widac ze na GF280 wyciagaja 160 klatek na sekunde wiec nie przesadzaj z ta ironia.

  17. I na tym mają chodzić next-genowe MMO… WoW… chowaj się xD

  18. Pierwszy raz widziałem żeby na jakimś engine odwzorowano odbicie światła od powierzchni, która tym odbitym światłem oświetla drugą powierzchnię. Doskonale jest to widoczne w drugim filmiku gdzie światło padające na dywan rozświetla na

  19. zielono drugą ścianę.

  20. MasterKrzychuu 13 sierpnia 2009 o 11:22

    Zabijcie mnie, ale ja nie widzę na tych filmikach niczego specjalnego, jakichś super efektów.

  21. Vantage, grafika w grze nijak się ma to wykorzystania łącza ani do mocy serwerów, bo wszystkie obliczenia wykonywane są na TWOIM kompie. Z tego co widziałem u kumpla nawet Tibia potrafi lagować 😀

  22. Vantage, mylisz sie grafa nie wykorzystuje łącza tylko ilosc osób na serwie

  23. @Vantage|bez znaczenia czy Cry Engine czy ten z Quake 3. Tu jest kwestia ilości potrzebnych do przesyłu danych, czyli jak w Tibii opartej na Cry Engine 3 można jedynie wysyłać informacje typu „Pobierz zawartość plecaka”, „atakuj pole

  24. „atakuj pole XY”, „przejdź na pole XY”, „ktoś przeszedł na pole XY” itp. to tak na prawdę jakość grafiki W ŻADNYM STOPNIU nie wpływa na prędkość połączenia ani zapchania procesorów serwera.

  25. Niesamowite. Na pierwszym filmiku to nic takiego rewelacyjnego nie widać. Ot, dobre zarządzanie oświetleniem i rewelacyjne tekstury. Ale zobaczcie drugi filmik. Zarządzanie oświetleniem jest niemal perfekcyjne a tekstury tutaj są fenomenalne. Do teg

  26. Do tego całość nie wygląda sztucznie, zarządzanie edytorem póki co wygląda prosto. A to może być dopiero początek. Czekam na kolejne filmiki przedstawiające moc CryEngine 3 ale jest coraz lepiej. Ba! Aż za dobrze…

  27. może wyjdę na ignoranta, ale nie widzę różnicy miedzy Deferred lightning a radiance Volume. A w drugim video niewiele specjalnego pokazali oprócz tego, że radiosity oddziałuje na Volumetric lightning 😛

  28. oho już nie mogę.Ale to ładnie wygląda.

  29. Wydaje mi się, iż Radiance Volume różi się od Deferred Lightning tym, że jest mocniejszy efekt przejścia barw oświetlenia. Aczkolwiek efekt jest minimalny i póki nie zobaczę tego w porównaniu na gotowej mapie, różnice

  30. różnice mogą się wydawać niedostrzegalne.|Ejże dlaczego ucina mi zdanie? Czy nie da się tego poprawić?

  31. Wydaje mi się, że o to właśnie chodzi, że różnicy nie widać, za to wydajność kilkukrotnie wyższa.

  32. a mi się najbardziej podobało Behind the scenes, edycja w czasie rzeczywistym z cieniami i oświetleniem – to mnie zaskoczyło a do tego wszystko płynnie 8)

  33. między DX10 a DX9.0c takiej różnicy nie ma wiem bo grałem w crysisa na dx9 i dx10

  34. no co z tego ze wyglada to pieknie ładnie niech porzadnie go zoptymalizuja a nie tak jak było z crysisem jedynka ze zmuszal do wymiany kompa 😛

  35. Ładnie, ale ze smutkiem muszę powiedzieć, że nie zachwyca (nie robi takiego wrażenia jak filmiki z jedynki)… Co więcej martwię się, że Crytek poprawi to, co w jedynce pozwalało grać pod DX9 z efektami z DX10 (na filmiku niestety tych efekt&oa

  36. (…) (na filmiku tych efektow niestety nie widać).

  37. Gdzie się podziały tamte stare czasy, gdzie nie liczyła się grafika? Mario nie był przecież w 3D a dawał taką grywalność, że ciężko się odchodziło od TV. Teraz w sklepie myślę tylko o tym, czy gra pociągnie mój procesor :/

  38. 1. Grafika powala.|2. Nie masz sprzętu to kup 9600 GT nie taki drogi z tego co wiem|3. Grywalność nie jest zła. (Przeszedłem 4,5 raza.XD)|4. Jeśli kogoś emm zraniłem punktem 2 to przepraszam.||Na temat: Cry engine 3 jest śliczy, był i będzie.X

  39. Glegus96|mam Zotac’a Geforce 9600Gt amp! edition wiec to nie kwestia sprzetu;) Bo spokojnie mi na high chodzi. Ale 27 lat na karku robi swoje. Widzialo sie niejedna gre…wiesz o co mi chodzi?

  40. Może i nie mam wersji Zotac’a, ale i tak starczy na high details 🙂

  41. no to o Crysisie 2 mogę zapomnieć 🙁 ale C1 na moim celeronei 2,6 1 gb ram i radku 9600pro z 256 szedl w okolicach 20 30 fps

  42. Może w 2 zrobią rozwalanie ścian albo i całych budynków.|1 filmik nic szczególnego, ale w 2 to już co innego chociaż mogli by jeszcze zrobić że krawędzie cieni się coraz bardziej rozmywają im dalej od przedmiotu rzucającego cień do miejsca gdzie on pada.

  43. Te filmy pokazują tylko efekty światła. Ładne i bliskie realizmowi.

Dodaj komentarz