Nowe demo technologiczne Square Enix wygląda nieziemsko [WIDEO]
Ale nie martwcie się – gry z taką grafiką jeszcze przez wiele lat nie zobaczymy. Potrzebowalibyśmy czterech tytanów i tym podobnych technologii, żeby w ogóle taką pokazówkę odpalić, a co dopiero zacząć się tym bawić. Czekamy na pełną wersję tego cuda.

Ale nie martwcie się – gry z taką grafiką jeszcze przez wiele lat nie zobaczymy. Potrzebowalibyśmy czterech tytanów i tym podobnych technologii, żeby w ogóle taką pokazówkę odpalić, a co dopiero zacząć się tym bawić. Czekamy na pełną wersję demka.
4 tytany? Jasne już kupuję 😀
10 lat temu można było sobie pomarzyć o graniu na telefonie w gry z taką grafiką jak asfalt czy gta III etc trzymam kciuki aby za kolejne 10 będziemy mieć na standardowym sprzęcie takie wrażenia
Jeśli chodzi o jakość filmów, które były w Final Fantasy XIII to potrzeba co najmniej 20 lat zanim podobnie będzie wyglądać grafika w czasie rzeczywistym (chociaż i tak mała na to szansa).
Sorry ale na początku demo Samarytanin szło na min. trzech geforce gtx 580, rok później już na jednym gtx 680. Dzisiaj gtx 980 zapewnia moc co 4 takie gtx 580tki. A zaraz będzie premiera gtx 980Ti o mocy Jednego Tytana, a potem R9 380X w wersji podkoszonej i chłodzonej wodą za cenę mniejszą niż 980Ti. Wiec już w 2017 grafy o takiej mocy zejdą poniżej poziomu 2000 zł. Ponadto wiele ulepszeń wyjdzie do tego czasu,lepsza optymalizacja technologi, wsparcie hardware`u i software`u, plus brak potrzeby ubersampla.
Meh- daliby $$$ ludziom od Unreal Engine, CryEngine, albo od Frostbite Engine aby zrobili demo technologiczne na sprzęt-bestię pokroju zastosowanego w powyższym materiale, to też by pokazali coś nieziemskiego. | |Co prawda Square „pręży muskuły”, ale… No właśnie. Na razie to tylko tyle. Żadna obecna konsola tego nie udźwignie, prawie wszystkie PC też, bo 4 tytany, jak i (zapewne) tony RAM to nie codzienność.| |Przynajmniej wiadomo, że jak dożyjemy, to sobie „pięknie pogramy”, bo progres na pewno będzie.
Wrażenie trochę jak z pre-rendera: w końcu na 4 Tytanach „to sobie mogą”.
Ładne to, ale zanim będą mogli na tym zarobić to jeszcze trochę minie. Niech się wezmą za ujarzmianie obecnej generacji, bo wydaje mi się że jeszcze sporo można z tego wycisnąć- między pierwszymi a ostatnimi grami na PS3 jest gigantyczny skok.
Nie jaram się tym, nie widzę żadnego powodu. Jaram się np Paris Unreal – to jest o wiele bliżej.
@KMyl|Chcesz mi wmówić, że ludzie od Unreal Engine nie mają dość pieniędzy na zrobienie dobrego dema technologicznego? XD
No to coś co zobaczymy za 20 lat na konsolach. O ile wcześniej nie wybuchnie jakaś wojna.
Na mnie to demo nie zrobiło ogromnego wrażenia. Wymagania sprzętowe tego dema uzalażnione są głównie od ilości wyświetlanych polygonów, które silnik animuje w czasie rzeczywistym i bardzo dużej rozdzielczości tekstur (8K). Natomiast jest ono oparte o technologię, którą już mamy w grach i „jedyne” co, to nie korzystamy z tak złożonych trójwymiarowych obiektów i szczegółowych tekstur. Cieniowanie, gra świateł… to wszystko z tego dema już mamy w grach.
Ogromne wrażenie zrobiłby na mnie np. Half-Life 2 z taką grafiką na goglach wirtualnej rzeczywistości. Z resztą – jakakolwiek gra. Takie dema już widzę w każdym filmie z USA.
Rozdzieloczośc 8K ? Przesadziłeś grubo, raczej obstawiałbym 4 na 4 co jest już sporo. Po drugie, w demach technologicznych stosuje się „przekłamania” np. co z tego że twarz ma 18 tysiecy poligonów, skoro tylko twarz ma 18 tysiecy plus tekstura 2 lub 4 tysiace Reszta to niskopoligonowe modele. To wystarcza zupełnie do uzyskania dobrych efektów, dodając do tego dobry lightmaping mamy super efekt i nie trzeba tekstury na 8×8 tysiecy…
Dema technologiczne nie mają pokazywać „piękna” choć kiedyś tak było, a raczej dobrą grafikę a przy tym złożoność. Wszytko to fajnie wygląda w demach technologicznych, ale ni jak sie ma do rzeczywistości. Dalej królują tekstury 512×512, i modele 2 tysiace poligonów. Zmienia się tylko technika, dizęki której oszukujemy ludzkie oko 😉
@Sermaciej |xD|Nie mówię, że nie mają- IMO nie było do tej pory takiej „przechwałki” z wymienionych przez mnie twórców, bo jaki mieliby w tym interes? Dziś promują swój najnowszy silnik, bo są skupieni na czasie obecnym.
Aargh@ Panie nie rób ludziom wody z mózgu. Konia z rzędem temu lub kto da se rękę uciąć i da radę stwierdzić która wersja gry jest z SMAA a która z FXAA. https:www.youtube.com/watch?v=_M80lmrOCVk Dema demami a w grach wydajność AA jak zwykle inna co jasno pokazuje że dema to tylko dema.
Niby dużo wielokątów, ale podbródek jest nieco kanciasty, haha.|Co do tych 4 Tytanów: założę się, że nie są one niezbędne do udźwignięcia tego czegoś. Myślę, że wystarczyłyby dwa.
@Aargh- FXAA wiele nei daje ale wystarczy choć jeśli chodzi o post AA to rządzi SMAA. Ale jak mówiłem optymalizacja o zastosowanie wydajniejszego software`u przybliża nas do takiej grafy.
@xAndrzej43 gdyby pieprzone konsole nie hamowały rozwoju to takie coś renderowane w czasie rzeczywistym w grach mielibyśmy na PC za góra 5 lat
Naprawdę aż żal czytać te wypociny pseudoredaktorków pokroju Berlina, kiedy cdaction zdechnie? Radzę wam obejrzeć prezentację dema Agnis Philosophy które zostało puszczone na PS4 w real time już na początku 2013 roku a potem więcej nie wchodzić na stronę na której takie leszcze jak Berlin piszą newsy.
@PS4Master Skoro masz taki ból czterech liter od czytania newsów na cdaction to po jakiego grzyba tu nadal zaglądasz? |Koleś, wyjdź stąd zamknij za sobą drzwi i nie wracaj, tak będzie najlepiej dla wszystkich.
@chronokles – nie przesadziłem, 2:54 – 3:12
@PS4Master, tobie sie tylko zdaje, ze tamto demko byl odpalane na PS4. Po pierwsze konsoli jeszcze nie bylo, po drugie wszelkie demka byly odpalane na odpowiednio przygotowanych PC. Po trzecie: neogaf.com/forum/showthread.php?t=502188
Masterpiece ^^