Nowe informacje o NFS: World Online

Pojawiły się one na oficjalnej stronie serii, jako mini wywiad z producentem gry, Scottem Henshawem z EA Black Box.
Dowiedzieliśmy się więc, że wersje azjatycka, amerykańska i europejska nie będą takie same. Edycje dla graczy zachodnich mają być przystosowane do ich oczekiwań. Ponadto ujawniono, że w grze znajdą się miasta znane z Most Wanted i Carbon.
„Wybraliśmy Most Wanted jako podstawę gry i pracujemy nad radykalnym ulepszeniem wizualnym obu światów. Zobaczycie Carbon w świetle dziennym i doświadczycie zupełnie nowej atmosfery Most Wanted” – obiecuje Henshaw – „Choć same ulice mogą się wydawać znajome, to unikalny interfejs, rozgrywka oraz grywalność będą na zupełnie nowym poziomie.”
Czym byłby NfS bez policji? Henshaw zapewnia, że pościgi z niebieskimi się pojawią, ponadto tryby kooperacji w zabawie z gliniarzami mają zostać ulepszone.
Nie wiadomo niestety, czy wirtualne boje na czterech kółkach Europejczycy będą mogli toczyć Amerykanami – nie podjęto bowiem jeszcze decyzji, czy nałożona zostanie blokada regionalna na Need for Speed World Online. Zadowoleni jednak powinni być posiadacze słabszych pecetów, bowiem minimalne wymagania gry mają plasować się na poziomie tych znanych NFS: Carbon.
Scott Henshaw ponadto ujawnił parę informacji na temat interfejsu użytkownika. Ten zaś ma być… w pełni modyfikowalny. Dzięki temu będziemy mogli sami zadecydować, co ma pojawić się na ekranie naszego monitora.
Cały wywiad – także w języku polskim – możecie zobaczyć w TYM miejscu.
Czytaj dalej
-
Call of Duty: Black Ops 7 rzuca rękawicę Battlefieldowi...
-
Physint Hideo Kojimy na pierwszym plakacie. Poznaliśmy też część obsady
-
Usłysz muzykę z Kingdom Come: Deliverance na żywo! Koncert symfoniczny The...
-
OD Hideo Kojimy na pierwszym konkretnym zwiastunie. Japoński twórca stawia na psychologiczny...
8 odpowiedzi do “Nowe informacje o NFS: World Online”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Mam wrażenie że czuję swąd odgrzewanego kotleta tylko że ze świeżymi ziemniaczkami, ale puki co, dam im jeszcze szansę.
// Czekam zniecierpliwoscia na ten tytuł 🙂
// Mi tam podoba się pomysł zrobienia modyfikowalnego interfejsu. Wiem, wiem, to tylko malutki bajerek, powinienem raczej mówić o samej grze, ale i tak – takie coś powinno powstać już dawno temu. Oby reszta gry była dobra…
EA // to ma zawsze dobrą reklamę
:_ // Niech EA najpierw skończy Battlefield Heroes, potem się zajmie NfS World!!!
// EA ma kilka miejsc w których są tworzone kilka gier na raz.
machina // Chciałbym zauważyć, że Battlefielda i NFS nigdy nie robiło to samo studio, więc te gry są robione na raz przez inne studia. Z resztą Fabik powiedział, że ma kilka miejsc, heh to za mało powiedziane, EA ma kilkanaście miejsc 🙂