Nowe studio EA w Seattle rekrutuje do prac nad niezapowiedzianym sandboksem

Nowe studio EA w Seattle rekrutuje do prac nad niezapowiedzianym sandboksem
Jakub "rajmund" Gańko
Kolejny raz potwierdza się zasada, że warto przeglądać oferty pracy z branży gamedevowej, bo kto wie, czego się z nich dowiemy.

Zdaje się, że Electronic Arts szczególnie upodobało sobie Seattle: w zeszłym roku powołało tam do życia aż dwa studia. Jednym z nich dowodzi Marcus Lehto, dawny dyrektor kreatywny Bungie odpowiedzialny za oryginalną trylogię Halo, drugim zaś kieruje Kevin Stephens, niegdyś wiceprezes Monolith Productions, którego nazwisko znalazło się na liście płac gier Śródziemie: Cień Mordoru oraz Śródziemie: Cień Wojny. Dziś szczególnie interesuje nas to drugie studio.

Już po dotychczasowej karierze Stephensa można było podejrzewać, że jego nowy zespół zajmie się grami akcji z otwartym światem i najnowsze ogłoszenia o pracę potwierdzają te przypuszczenia. Poszukiwany jest bowiem starszy projektant rozgrywki z przynajmniej ośmioletnim doświadczeniem na polu gier AAA. Od kandydata wymaga się także znajomości mechanik typowych dla nowoczesnych sandboksów, co jednoznacznie zdradza nam gatunek przygotowywanej gry.

Ponadto studio EA w Seattle pod kierownictwem Kevina Stephensa poszukuje także m.in. projektantów interfejsu czy artystów od oświetlenia i grafiki 2D. Niestety, z tych ofert nie wynika dla nas już nic ciekawego, ale jeśli czujecie się na siłach i planujecie przeprowadzkę do Stanów, to zachęcamy do składania papierów.

Jedna odpowiedź do “Nowe studio EA w Seattle rekrutuje do prac nad niezapowiedzianym sandboksem”

  1. Znaczy… coś a’la Minecraft robią?

Dodaj komentarz