Nowy Medal of Honor napędzany będzie przez dwa oddzielne silniki

Nowy Medal of Honor tworzony jest przez dwie oddzielne ekipy – studio "Elektroników" w Los Angeles zajmuje się trybem dla pojedynczego gracza, zaś panowie z DICE opracowują multiplayer. Nie jest to jednak jedyny podział – gra napędzana będzie bowiem przez dwa różne silniki…
Na oficjalnym Twitterze Medal of Honor twórcy oznajmili, że kampania single oparta będzie na Unreal Engine 3, który mieliśmy okazję zobaczyć na niedawnym zwiastunie produkcji. Kilka minut później dodali, iż… tryb sieciowy zbudowany zostanie w oparciu o autorski silnik studia DICE, Frostbite, który sprawdzimy między innymi w Bad Company 2.
Oznacza to, że najnowsze dzieło Electronic Arts napędzane będzie przez dwie różne technologie. A co za tym idzie, tak naprawdę dostaniemy dwie oddzielne produkcje. Dzięki temu możemy liczyć na to, że zarówno tryb single, jak i multi zostaną w pełni dopracowane.
§
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...
52 odpowiedzi do “Nowy Medal of Honor napędzany będzie przez dwa oddzielne silniki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dylemat Btf czy Moh (BTF uznaję i cenię za btf2 z dodatkami mam wszystkie a moh za mohaa w którym się zakochałem i mam od 2002 r do dzić i lekko za airborne) jeszcze to info o multi…
Reon nie wypowiadaj się jeśli się nie znasz cod 4 to była najlepsza cześć