Nowy Medal of Honor napędzany będzie przez dwa oddzielne silniki
Nowy Medal of Honor tworzony jest przez dwie oddzielne ekipy – studio "Elektroników" w Los Angeles zajmuje się trybem dla pojedynczego gracza, zaś panowie z DICE opracowują multiplayer. Nie jest to jednak jedyny podział – gra napędzana będzie bowiem przez dwa różne silniki…
Na oficjalnym Twitterze Medal of Honor twórcy oznajmili, że kampania single oparta będzie na Unreal Engine 3, który mieliśmy okazję zobaczyć na niedawnym zwiastunie produkcji. Kilka minut później dodali, iż… tryb sieciowy zbudowany zostanie w oparciu o autorski silnik studia DICE, Frostbite, który sprawdzimy między innymi w Bad Company 2.
Oznacza to, że najnowsze dzieło Electronic Arts napędzane będzie przez dwie różne technologie. A co za tym idzie, tak naprawdę dostaniemy dwie oddzielne produkcje. Dzięki temu możemy liczyć na to, że zarówno tryb single, jak i multi zostaną w pełni dopracowane.
§
Czytaj dalej
-
Wielka darmowa aktualizacja zmierza do Ghost of Yotei. Ważna funkcja...
-
Lepiej późno niż wcale. Mafia: The Old Country otrzyma...
-
Gra, której daliśmy 10/10, dostępna za darmo na Steamie. Sprawdźcie Wednesdays i przekonajcie...
-
Weteranka Ubisoftu dołącza do CD Projektu Red. Tworzyła Ghost of Tsushima...
52 odpowiedzi do “Nowy Medal of Honor napędzany będzie przez dwa oddzielne silniki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Dylemat Btf czy Moh (BTF uznaję i cenię za btf2 z dodatkami mam wszystkie a moh za mohaa w którym się zakochałem i mam od 2002 r do dzić i lekko za airborne) jeszcze to info o multi…
Reon nie wypowiadaj się jeśli się nie znasz cod 4 to była najlepsza cześć