26.01.2010
Często komentowane 52 Komentarze

Nowy Medal of Honor napędzany będzie przez dwa oddzielne silniki

Nowy Medal of Honor napędzany będzie przez dwa oddzielne silniki
Nowy Medal of Honor tworzony jest przez dwie oddzielne ekipy – studio "Elektroników" w Los Angeles zajmuje się trybem dla pojedynczego gracza, zaś panowie z DICE opracowują multiplayer. Nie jest to jednak jedyny podział – gra napędzana będzie bowiem przez dwa różne silniki…

Na oficjalnym Twitterze Medal of Honor twórcy oznajmili, że kampania single oparta będzie na Unreal Engine 3, który mieliśmy okazję zobaczyć na niedawnym zwiastunie produkcji. Kilka minut później dodali, iż… tryb sieciowy zbudowany zostanie w oparciu o autorski silnik studia DICE, Frostbite, który sprawdzimy między innymi w Bad Company 2.

Oznacza to, że najnowsze dzieło Electronic Arts napędzane będzie przez dwie różne technologie. A co za tym idzie, tak naprawdę dostaniemy dwie oddzielne produkcje. Dzięki temu możemy liczyć na to, że zarówno tryb single, jak i multi zostaną w pełni dopracowane.
§

52 odpowiedzi do “Nowy Medal of Honor napędzany będzie przez dwa oddzielne silniki”

  1. Nowy Medal of Honor tworzony jest przez dwie oddzielne ekipy – studio „Elektroników” w Los Angeles zajmuje się trybem dla pojedynczego gracza, zaś panowie z DICE opracowują multiplayer. To jednak nie jedyny podział – gra napędzana będzie bowiem przez dwa różne silniki…

  2. Ciekawa rzecz, czegoś takiego jeszcze chyba nie było. Na pewno przełoży się to na (lepszą) jakość.

  3. Czyli że w singlu budynków nie rozwalimy.

  4. Zapowiada się obiecująco, mam nadzieję, że wymagania sprzętowe nie będą zbyt wysokie:)

  5. Na pewno dużo ważyć będzie(to aż 2 silniki to jakby 2 gry)

  6. Yo dawg, I herd U like games, so we put a game in your game, so You can play while You play.

  7. 2 silniki ho ho to pewnie będzie wymagający ten Medal 🙂

  8. Krzysio555 Albo nas zaskoczą i nie będzie wymagający.

  9. Wymagania to pewne podobne do tego z Bad Company 2 będą 🙁 Ale zawsze jest konsola :]

  10. Przemyslaw1995 26 stycznia 2010 o 18:45

    Szczerze, to moim zdaniem to dobry pomysł. Bo gra singleplayer będzie ładna lecz niestety będą dość wysokie wymagania, a multiplayer będzie troszkę brzydszy ale co za tym idzie, będzie mniej wymagał i nie będzie lagów na serwerach (tak mi się zdaje).

  11. No wlasnie abicreed ma racje… cos tu nie gra…

  12. Adicreeds – dokładnie to samo pomyślałem. Szykuje się kobyła blisko 20GB pewnie.

  13. 20GB? Hmm moim zdaniem więcej coś koło 25-30GB

  14. no, niewiele takich hybryd zna historia gier komputerowych 😀 |Ja bym wolał UE3 w multi (niższe wymagania, ME i ME2 pokazuje że można z niego wycisnąć), ale i tak nieźle !

  15. Najśmieszniejsze jest to, że ME2 ma mniejsze wymagania od ME. Widać, że autorzy dopracowali kod.

  16. Dwa silniczki – spoko. Byle tylko nie kazali nam za to płacić tyle, co za dwie osobne produkcje.

  17. LOL jedna gra na dwóch silnikach przecież SP i MP może się różnić w efektach graficznych ale będzie brecht jak jeszcze się okaże że MP jest bardziej dopracowane niż SP bo są na innych silnikach xD

  18. Czyli gra będzie zajmować na dysku od cholery i jak spieprzą single, to multi będzie dobre. A więc tak naprawdę kolejny battlefield z motywami Medal of Honor. W sumie… Może być ciekawie ;]

  19. szykuje sie mieszanka MW2 i B:BC2

  20. Raczej dwóch gier nie spierniczą 😀 |Także, szykujcie kaskę gracze !

  21. Ciekawy pomysł szczerze

  22. Ciekawe co z tego wyjdzie. Zapowiada sie ciekawie.

  23. Pomysł zakręcony. Ciekaw jestem jaki będzie efekt końcowy.

  24. To trochę tak jakby dawali 2 gry w jednym pudełku i z pod jednym tytułem… czekaj… tak właśnie jest!

  25. Jedno jest pewne: Trzeba będzie mocnego kompa 😉

  26. Przypomina mi to Crysis Warhead na jednej płycie Warhead na drugiej Crysis Wars ten sam silnik ale 2 gry w pudelku xD

  27. Za single’a i multi odpowiadaja 2 rozne teamy zdaje sie. DICE bardziej zna swoj silnik wiec lepiej go wykorzysta. Wazne, ze beda w 1ym pudelku. A co do zajmowanej liczby GB – mamy 2010, wiec raczej kazdy moze sobie pozwolic na instalacje kilkudziesieciu GB. Ps. Pomyslcie ile Rage bedzie zajmowal

  28. Single i Multi uruchamiane będą na pewno osobno bo inne silniki.

  29. Ale po zastanowieniu mile widziana bylaby opcja wyboru elementow do instalowania (zeby np po przejsciu singla mozna bylo zostawic multi, lub osoba grajaca tylko w single/multi mogla zaoszczedzic miejsce

  30. Czy ja wiem że to będą 2 gry, jednak nadal jedno musi się opierać na drugim. Bo to tak jakby Call of Duty: MW 2 miało singla jakiego ma a multi już z powrotem w II Wojnie Światowej. Ale jednak pomysł ciekawy bo jednak. Mają czas na grę to oznacza (albo go im brakuje dlatego tak jest 😛 ) że napewno dłuższa niż Call of Duty: MW (jako 2 części)

  31. Ej… może dlatego okładka od początku była czarno-biała tak w pół 😀

  32. Przydałoby się, by redakcja napisała w tym przypadku dwie recenzje, albo w jej treści zawarła ocenę multi.

  33. Fuadex – marne SP nie gwarantuje dobrego MP i vice versa 😛 A ogólnie dobry pomysł – w singlu potrzeba nieco innych rzeczy niż w multi, więc dwa silniki są wskazane 😀

  34. NIe uwazacie ze jeszcze za wczesnie na gdybania? Chemy wszystko, super grafe, super grywalnosc, super realizm itd.gdzies chaczyk musi byc cieszmy sie ze to tylko miejsce na dysku sie zwiekrza.Narazie kazdy sredni komp radzi sobie. Co innego by bylo gdybysmy nie byli tak odcinani a raczej reszte swiata od techniki i wynalazkow wojskowych czy wogole naukowych:) w sumie to niesprawiedliwe ze nas tak karmia ochłapami…ale 3eba sie z tym pogodzic…|Takze CoD sie wybil, Battelfield tez, czas na MoH-a!!:D

  35. @RaZZeK20: super realizm? Nawet ArmA 2 tego nie ma (ale i tak jest dosc realistyczny jak na gre, a nie symulator szkoleniowy armii)|@Maziak: pomysly te same, ale wykonanie niekoniecznie. Rozne silniki – rozne mozliwosci. Troche inaczej sie tworzy gry pod np Source’a a inaczej pod ID Tech 4

  36. Zreszta zastosowanie dwoch silnikow mialo juz zastosowanie np w Splinter Cell: Chaos Theory. Single i kooperacja na Unreal Engine 3, reszta trobow multi na UE2 (ktory sie znacznie rozni o 3ki).

  37. Single w chaos theroy też był na UE2 tylko miał nowy, lepszy rendering z efektami dx9.

  38. @Moonglow: fakt. Sorry. Moj blad. Ale z tego co pamietam byla jakas gra, ktorej single byl na nowszym silniku, a tylko tu mi sie roznice przypomnialy. A moze to przepita pamiec plata mi figla 😀

  39. @Razzek20 – EA vs Acti 2-1 😀

  40. mi nie chodzi o symulatory gier…ani o jakiekolwiek programy szkoleniowe na jakich jezdzi np wojsko….mi sie rozchodzi o rozwiazania techniczne o komputeryzacje jaka „posiada” wojsko…gdyby bylo tak ze co wynajda szlo na swiat po rowno zecz jasna calkiem inaczej wygladal by rynek jaki jest dostepny czy to z komputerami czy np z produkcja przykladowo „gier” nie bylo by takich ograniczen. a zreszta..

  41. Razzek, jak byśmy jechali na tym na czym jedzie „wojo”, na ich komputerach to do dzisiaj hitem była by grafika wektorowa. Po prostu do zastosowań militarnych potrzebna jest tylko duża moc obliczeniowa, a nie zaawansowana grafika.

  42. EA tym razem może przebić Call of Duty bo mają DICE po swojej stronie 😉 Potrafią zrobić świetne multi i jeszcze użyją silnika Frostbite. Activision będzie się musiało postarać przy następnym CoDzie (no chyba że jakimś cudem MoH nie będzie wymiatał)

  43. W końcu COŚ musi zajmować na dysku te 20 GB… W „Wiedźminie” były to „trash files”, w GTA4 zdublowane pliki a w MOH będą dwa engine’y…. super 🙂

  44. Widać że EA chce wydać prawdziwą konkurencję dla Call of Duty, zobaczymy czy im się uda.

  45. I bardzo dobrze, bo te wszystkie CoDy pomijajac 1 i 2 czesc sa beznadziejne…

  46. Ale że co? Będzie się dało rozwalać otoczenie w multi?

  47. Gieromaniak24 27 stycznia 2010 o 13:54

    Ciekawie się zapowiada…

  48. i jakie to będzie rozczarowanie gdy znów przeczytamy że nowy MoH zawiódł i seria CoD znowu go prześcignęła… myślę że będzie jak z coraz nowszymi fifami i nfs’ami,niby ładnie pięknie,ale…będzie jakieś ale

  49. Tylko żeby niebyło coś takiego:|Ocena |SP:-5|MP:+9|RAZEM:6

  50. Nie, no tak źle nie będzie. Skoro EA aż tak bierze się do roboty to myślę, że chyba pierwszy raz prześcigną CoD… Oby 🙂

Dodaj komentarz