O opóźnieniach Alana Wake´a

O opóźnieniach Alana Wake´a
Studio Remedy ujawniło właśnie powody opóźnień premiery swego najnowszego dzieła, czyli thrillera Alan Wake, który ma trafić na PC-ty i X360.

Twórcy nie byli bowiem zadowoleni z dotychczasowej animacji bohatera, chciano ją więc ulepszyć. W tym celu nawiązano współpracę z firmą Imagination Studios, wykorzystującą technologię motion-capture. Dzięki temu ruchy Alana – i nie tylko jego – stały się bardziej realistyczne, co ma wpłynąć na bliższe przywiązanie gracza z pojawiającymi się na ekranie postaciami.

Miejmy nadzieję, że nie będzie już żadnych opóźnień i że tytuł pojawi się jeszcze w tym roku.

6 odpowiedzi do “O opóźnieniach Alana Wake´a”

  1. VashTheStampede 13 maja 2009 o 11:56
  2. VashTheStampede 13 maja 2009 o 11:56

    // Dziwne, że nie wpadli na to wcześniej. 😛

  3. // Jak to szybko czas leci. Jeszcze 2 lata temu screeny i [podobno] footage z gry robiły piorunujące wrażenie, napędzając kampanie DX10. A teraz? Owszem, wygląda ładnie ale… już nie można tego nazwać _najładniejszą_ i _najklimatyczniejszą_ grą.

  4. // Gra prawie gotowa a tu się okazuje że tak ważna sprawa źle działa?? No ludzie dla mnie to tylko przykrywka a nie prawdziwy powód

  5. // Widać, mieli inne problemy na głowie i animację postaci zostawili na koniec.

  6. Faktycznie dziwne, że dotąd nie wykorzystali mocap_u. // Przy takiej superprodukcji jaką ma być AW to raczej podstawa.

Dodaj komentarz