O opóźnieniach Alana Wake´a
Studio Remedy ujawniło właśnie powody opóźnień premiery swego najnowszego dzieła, czyli thrillera Alan Wake, który ma trafić na PC-ty i X360.
Twórcy nie byli bowiem zadowoleni z dotychczasowej animacji bohatera, chciano ją więc ulepszyć. W tym celu nawiązano współpracę z firmą Imagination Studios, wykorzystującą technologię motion-capture. Dzięki temu ruchy Alana – i nie tylko jego – stały się bardziej realistyczne, co ma wpłynąć na bliższe przywiązanie gracza z pojawiającymi się na ekranie postaciami.
Miejmy nadzieję, że nie będzie już żadnych opóźnień i że tytuł pojawi się jeszcze w tym roku.
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
6 odpowiedzi do “O opóźnieniach Alana Wake´a”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

// Dziwne, że nie wpadli na to wcześniej. 😛
// Jak to szybko czas leci. Jeszcze 2 lata temu screeny i [podobno] footage z gry robiły piorunujące wrażenie, napędzając kampanie DX10. A teraz? Owszem, wygląda ładnie ale… już nie można tego nazwać _najładniejszą_ i _najklimatyczniejszą_ grą.
// Gra prawie gotowa a tu się okazuje że tak ważna sprawa źle działa?? No ludzie dla mnie to tylko przykrywka a nie prawdziwy powód
// Widać, mieli inne problemy na głowie i animację postaci zostawili na koniec.
Faktycznie dziwne, że dotąd nie wykorzystali mocap_u. // Przy takiej superprodukcji jaką ma być AW to raczej podstawa.