Oglądalność livestreamów wyższa o 99% względem 2019, Mixer nadal w tyle
Serwis StreamElements we współpracy z Arsenal.gg opublikował raport dotyczący oglądalności growych livestreamów. Dane pochodzą z porównania kwietnia 2020 z kwietniem 2019 roku. Jednostką jest liczba obejrzanych godzin.
Siedzenie w domach i wzajemne odgradzanie ewidentnie wpłynęło na świetny wynik platform. Średni wzrost oglądalności wyniósł bowiem aż 99 procent. Najlepszy wynik należy do Facebook Gaming, który podskoczył z 86 milionów do 291 milionów obejrzanych godzin. To aż 238 procent wzrostu. Całkiem dobrze prezentuje się sytuacja YouTube’a, którego gamingowa sekcja livestreamów może się pochwalić 68 procentami. Znany i lubiany Twitch zaliczył z kolei wzrost o 98 procent, z 750 milionów do 1,5 miliarda.
Podobnego sukcesu nie odnosi należący do Microsoftu Mixer, który zanotował wzrost o… 0,2 procent. Pomimo podpisania umowy z Ninją, platforma zdaje się być wciąż nieatrakcyjna dla szerszej grupy odbiorców. Niektórzy upatrują w niej nawet źródła mniejszej oglądalności streamera, która spadła o kilkanaście procent względem czasów Twitcha – w analogicznym przypadku Shrouda było to aż 85 procent.
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
Jedna odpowiedź do “Oglądalność livestreamów wyższa o 99% względem 2019, Mixer nadal w tyle”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Kontrakt z Ninją nie wpłynął znacząco na popularność serwisu.