Ogromny sukces alfy samodzielnej wersji DayZ
Niedawno dosyć nieoczekiwanie Bohemia Interactive wraz z Deanem Hallem udostępniła na Steamie wersję alfa samodzielnego wydania DayZ. Okazuje się, że mimo niedopracowania i szeregu obecnych w niej błędów, cieszyła się ogromną popularnością, czym pochwalili się twórcy.
Liczba graczy DayZ wzrasta w niezwykłym tempie. Dean Hall poinformował na Twitterze, że w zaledwie godzinę do produkcji zalogowało się 19 tysięcy użytkowników (co ciekawe, jednym z nich był Cliff Bleszinski). Kilka godzin później przedstawiciel Bohemii Interactive ujawnił, że w zaledwie 12 godzin od publikacji wersji alfa, ta sprzedała się w 88 tysiącach egzemplarzy.
To jeszcze nie koniec – w trakcie kolejnych dwunastu godzin do walki o przetrwanie w świecie pełnym zombie dołączyło jeszcze więcej osób. Marek Spanel, dyrektor generalny czeskiego studia, wyjawił na swoim blogu, że w przeciągu doby od udostępnienia alfy DayZ na Steamie ta rozeszła się w aż 172,5 tysiącach kopii.
I pomyśleć, że to tylko wczesna, niedopracowana edycja. Strach się bać, co będzie po premierze pełnej wersji…