Ogromny sukces alfy samodzielnej wersji DayZ

Liczba graczy DayZ wzrasta w niezwykłym tempie. Dean Hall poinformował na Twitterze, że w zaledwie godzinę do produkcji zalogowało się 19 tysięcy użytkowników (co ciekawe, jednym z nich był Cliff Bleszinski). Kilka godzin później przedstawiciel Bohemii Interactive ujawnił, że w zaledwie 12 godzin od publikacji wersji alfa, ta sprzedała się w 88 tysiącach egzemplarzy.
To jeszcze nie koniec – w trakcie kolejnych dwunastu godzin do walki o przetrwanie w świecie pełnym zombie dołączyło jeszcze więcej osób. Marek Spanel, dyrektor generalny czeskiego studia, wyjawił na swoim blogu, że w przeciągu doby od udostępnienia alfy DayZ na Steamie ta rozeszła się w aż 172,5 tysiącach kopii.
I pomyśleć, że to tylko wczesna, niedopracowana edycja. Strach się bać, co będzie po premierze pełnej wersji…
Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Ogromny sukces alfy samodzielnej wersji DayZ”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niedawno dosyć nieoczekiwanie Bohemia Interactive wraz z Deanem Hallem udostępniła na Steamie wersję alfa samodzielnego wydania DayZ. Okazuje się, że mimo niedopracowania i szeregu obecnych w niej błędów, cieszyła się ogromną popularnością, czym pochwalili się twórcy.
Sprzedaż niewiele wzrośnie, ponieważ już większość będzie miała
kupiłbym, gdyby nie jeden szczegół… zombieeeeeee!
Ta gra była skazana na sukces (widać po samym modzie) w przeciwieństwie do żałosnego WarZ.
Teraz niech sie bierze pajac za naprawianie błędów ;]|Tak szczerze to nie ma tam pełno krwistych zombie tylko pseudo zombiaki do tego zapierniczają za nami jak sprinterzy -.- ciekawe od kiedy zombie biegają głupota do kwadratu.|To samo jest w State of Decay jak zapada noc,nagle zombie mają super moce biegają,dopadają nas z doskoku,śmieszą mnie takie gry twórcy widać nie obeznani w temacie zombie tak jak twórcy Zmierzchu jeśli chodzi o wampiry 🙂
liczba graczy równa liczbie bugów|nie mówiąc już o żałosnych animacjach
@CasualKiller zgadzam się, amerykańscy naukowcy dokładnie stwierdzili z użyciem nauki, że Zombie nie mogą biegać, a max ich możliwości to niespieszny kłus.
@CasualKiller|Tak jasne przecież nikt nie wie o zombie więcej od Ciebie, przed wieloma już uciekałeś spokojnym spacerkiem nie?|A co do błędów, wiesz co to wersja alfa?
@Kiken – 2/10
Oh gimby, gimby nie dość że spamią to czytać nie potrafią. Co na początku pisze po włączeniu DayZ ??? ( w tym miejscu odpalamy gre i czytamy) … TO teraz gimb szanowny się nie odzywa jak już przeczytał.
Widziałem u znajomych i wygląda fajnie. Czepiacie się animacji itp ale to jes ALFA. Fajnie się gra, na bugi nie zwracam uwagi bo moim zdaniem nie są takie, że mega rzucają się w oczy.|Poza tym, dlaczego mają chodzić? To jest czyjaś gra więc kto zakaże 'funkcji’ biegamia zombiakom?
Gra zakupiona. Odpalam i oczywiscie pojawilem sie noca na plazy. Nie minely 2 sekundy gdy slusze „tung”patrze za siebie a tutaj inny gracz piastkami probowal mnie zabic. Eh… ludzkosc.
@Casualkiller każdy tworząc własne uniwersum zombie post-apo dostosowuje zombie do swojego uniwersum. Nie ma żadnego dekalogu jak powinien zachować się „wzorowy” zombie, którego każdy musi przestrzegać 😀
Daj ludziom zwykłe zombie, będą narzekać że stare i się powtarza, daj ludziom trochę inny typ zombie, od razu przesada i nieobeznanie w temacie.Może jak w przyszłości stanieje albo na promocji będzie… czemu nie.
Uderz w stół a gimb się odezwie… czy jakoś tak. Drogi użytkowniku @skk19931 gdzie tam widzisz wyżywanie się … tam jest jasno napisane że nie należy w tej fazie produkcji gry czepiać się bugów czy wręcz zarzucać że takie istnieją, a stwierdzenia typu 2/10 za ilość bugów lub niedopracowanie gry (animacja) są po prostu nieporozumieniem lub totalnym olaniem tego o czym producent gry informuje na bieżąco. Ponawiam apel w bardziej przystępny sposób bo poprzedni był za mało zrozumiały: Czytajmy ze zrozumieniem
A teraz sobie wyobraźcie, że zombie są powolne. Jaki to by sens miało ? Wtedy jedynym zagrożeniem byliby gracze, a co z kolei zamieniłoby tą grę w jakiegoś Deadmatcha. W zresztą, zombie w tej grze są takie same jak w filmie „28dni później” oraz „28 tygodni później”.
Trzeba będzie szybko zainteresować się tym tytułem. Nie rozumiem, dlaczego niektórzy napinają się, że są bugi skoro to jest jeszcze alpha i gra nie jest dopracowana… Niektórym przydałaby się umiejętność czytania ze zrozumieniem niektórych komunikatów odnośnie stadium rozwoju.
@RadoxX – to wynika z czasów. Kiedyś za 120zł miałeś pełną grę. Teraz płacimy 100zł za Alfe i zanim wyjdzie pełna wersja, wyjdą inne tytuły może nawet ciekawsze i bardziej dopracowane… cóż rynek znalazł sposób zarabiania wielu mamony na produkcje niepełnym.
Najlepiej jakby popracowali na optymalizacją ;]
@Blaadee, ten system jest już od jakiegoś czasu i mnie również to bardzo nie pasuje. Zresztą, teraz studia też wydają niedopracowane i nieskończone gry, żeby później łatać ją przez rok, a co do nieskończonej gry, to oczywiście dokończyć ją… w formie płatnych DLC.
Dajcie tej grze zombie z (filmu) resident evil). ta szybkość i pazera… od razu odechce się wam grać w survival 😀
Zedów prawie nie ma, jeśli trafimy na budynki, które nie były lootwane (zamknięte drzwi) znajdziemy, aż za dużo sprzętu. M4ki wwalają się na każdym military spawnie. 1h gry i mamy wszystko, co niezbędne do przeżycia, po czym zostaje koszenie innych graczy albo czekanie na nowy content.
@SniperV|Masz wszystko niezbędne do przeżycia ? A to ciekawe , jak do przeżycia potrzebujesz BARDZO dużo rzeczy , painkillery , salicine bags , witaminy , antybiotyki , apteczki , i jeszcze 30 rzeczy , a ty to wszystko w 1h , coś mi się wydaje że tej gry jeszcze nie ogarniasz 😉