25.06.2009
Często komentowane 31 Komentarze

Operation Flashpoint: Dragon Rising – będzie tryb dla hardkorów

Operation Flashpoint: Dragon Rising – będzie tryb dla hardkorów
Na oficjalnym forum Codemasters pojawił się wpis, w którym opisano wygląd trybu hardcore gry. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że od dziś dla tysięcy graczy będzie on jedynie słusznym i akceptowalnym. Fani modu Project Reality do BF2 zastrzygli uszami.

Mowa przede wszystkim o HUD-zie, z którego zniknie wszystko prócz podpisów (które pewnie również będzie można wyłączyć) do dialogów. Oznacza to brak celownika, kompasu, informacji o statusie drużyny oraz stanu amunicji. Żadnych znaczników określających położenie celu (nawigacja będzie dokonywana tylko na podstawie mapy) ani pokazujących stan zdrowia. Żadnych wskaźników, skąd padł strzał, checkpointów, sejwów i innego tego typu niepotrzebnego śmiecia.

Słowem, wreszcie ekran gry będzie czysty, nieskazitelny i nie będzie przeszkadzał w prawdziwej zabawie.

Mam jednak niejasne wrażenie, że znajdą się moderzy, dla których tryb Hardcore nowego Operation Flashpoint wciąż będzie miał zbyt dużo ułatwień…

31 odpowiedzi do “Operation Flashpoint: Dragon Rising – będzie tryb dla hardkorów”

  1. Na oficjalnym forum Codemasters pojawił się wpis, w którym opisano wygląd trybu hardcore gry. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że od dziś dla tysięcy graczy będzie on jedynie słusznym i akceptowalnym. Fani modu Project Reality do BF2 zastrzygli uszami.

  2. W ogóle niech usuną cały ekran gry, żeby za łatwo nie było 😛

  3. Orthomyxovirus 25 czerwca 2009 o 10:15

    dla mnie bomba, wciąż wracam do OFP wydanego w cda, ale tryb Hardcore może być fajny 🙂

  4. Mam orginalnego Flashpointa plus oba dodatki naprawde fajna gra no i trudna dlatego czas na nową grafikę i jeszcze trudniejszy tryb jednym słowem będzię hardkor

  5. I żeby nie można było powtórzyć misji po śmierci bez reinstalacji gry.

  6. eeeee i to ma być ten tryb hardcore o_0

  7. LOL 🙂 Brak HUDu? To ma być utrudnienie? *pusty śmiech* A co – pewnie nadal można będzie wyrwać kulkę w głowę i tylko „ciężko krwawić”… szkoda gadać.

  8. I tak pod względem realizmu ArmA 2 będzie lepsza 😛

  9. …mówiłem ;P

  10. to było @Black Shadow tylko wredny sUk mi się wcisnął 😉

  11. Pod każdym news’em prawie wszyscy narzekają na to co jest napisane… Graliście ludzie? Wiecie jak sie gra w trybie hardcore? To co pleciecie że za łatwo. Pro się znalazł…

  12. @Enki – Wybacz 🙂

    Tak jeszcze dodam coś od siebie – Nic co wydane jest również na konsole nie może być realistyczne 🙂

  13. Jak dla mnie to cała gra powinna być taka. No może checkpointy niech zostaną bo w końcu to gra. Prawdziwi żołnierze nie powtarzają misji po śmierci xD

  14. @GodGift – a wiesz co to znaczy SYMULACJA wojenna i REALIZM? A tryb hardcore to mam w CoD4 w MP – przynajmniej tam nazwa pasuje.

  15. Niech nasz żołnierz będzie jeszcze ślepy na jedno oko i kulawy. No i za dużo amunicji. Niech dostanie 6 naboi ostrych i 3 ślepaki. to dopiero będzie Hadkor 😛 .

  16. No straszny Hardkor w Mp Cod4 że aż żal jaki Hardkor.

    Dla mnie i tak liczy się ten realizm (ofp i arma) a gry w trybie Hardkor spróbuję może być fajnie (jak się zgubimy w drodze do celu xD)

  17. le tam harodko ro jakby jezdzil na zuzku innwalidzkim z widlami i mial zniszczyc 10 czolgow z nielimitowana amunicja ;d oczywiscie 1 kolko neisprawne by za latwo nei bylo. AAA i bohater calkowicie slepy bo mu kogut oczy wydlugal – hardkor

  18. Rain_the_Vizard 25 czerwca 2009 o 14:00

    HC w modzie to pewnie będzie zero amunicji i 100 przeciwników atakujących ze wszystkich stron 🙂 a jak już znajdziesz giwerę to z krzywą lufą (podkręcane pociski w OF jak w Wanted 😀 )

  19. Ja już widzę,jak drużyna staje w środku lasu i patrzą wyczekująco na dowódcę, jak ten co 3 minuty sprawdza mapę. 😉

    Fajny tryb.

  20. Coś dla mnie 🙂 Ale mam nadzieje że wymaganie nie będę takie jak np. Arma II

  21. Proponuję jeszcze dodanie 0.01% szansy, przy każdym kroku, na potknięcie się i natychmiastowy zgon poprzez zaliczenie gleby. (realistyczny pech) 😉

  22. I bardzo dobrze że będzie realistycznie.Po zalewie casualowych produkcji takich gier nam trzeba.

  23. O Boziu! To oznacza, że już czas najwyższy na upgrade 😀 Operation Flashpoint 2 – I’m coming!

  24. Je, coś dla mnie.

  25. Mam wrażenie że Arma jest lepsze…

  26. Po tytule tego tematu mogę napisać tylko jedno – Jestem hardkorem! xD

  27. Albo jeszcze lepiej – tryb hardcore odblokujemy dopiero po wspięciu się na piorunochron i odgrożeniu się babie krzyczącej do ciebie z okna, że masz cztery certyfikaty z holiłudu. A w samym trybie masz tylko 1 magazynek na misję i jesteś ślepy. Over xD.

  28. Jakieś sejwy będą na pewno, no bo przecież mało miałby ochotę przejść całą grę na jeden raz 😛

  29. No nareszcie coś dla mnie, długo się zagrywałem w Project Reality do BF2 a teraz taki piękny news. ARMA II i OPF:DR będzie w co grać :>

  30. Tez napoczatlu dziwilem sie po co ten tryb do CoD’a 4 ale przekonalem sie do niego i teraz gram tylko na nim. I mozemy spodziewac sie tez „latwiejszego” zabijania wrogow , np 1 strzalem.

  31. Niektórzy z komentujących chyba nie grali w operacje flashpoint, tam po większości pojedynczych trafień się gineło, 1 sejw na misje musiał wystarczyć, przeczołganie sie przez kilka kilometrów to czasem była jedyna możliwość przerzycia…

Dodaj komentarz