Operation Flashpoint: Dragon Rising – będzie tryb dla hardkorów

Na oficjalnym forum Codemasters pojawił się wpis, w którym opisano wygląd trybu hardcore gry. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że od dziś dla tysięcy graczy będzie on jedynie słusznym i akceptowalnym. Fani modu Project Reality do BF2 zastrzygli uszami.
Mowa przede wszystkim o HUD-zie, z którego zniknie wszystko prócz podpisów (które pewnie również będzie można wyłączyć) do dialogów. Oznacza to brak celownika, kompasu, informacji o statusie drużyny oraz stanu amunicji. Żadnych znaczników określających położenie celu (nawigacja będzie dokonywana tylko na podstawie mapy) ani pokazujących stan zdrowia. Żadnych wskaźników, skąd padł strzał, checkpointów, sejwów i innego tego typu niepotrzebnego śmiecia.
Słowem, wreszcie ekran gry będzie czysty, nieskazitelny i nie będzie przeszkadzał w prawdziwej zabawie.
Mam jednak niejasne wrażenie, że znajdą się moderzy, dla których tryb Hardcore nowego Operation Flashpoint wciąż będzie miał zbyt dużo ułatwień…
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
31 odpowiedzi do “Operation Flashpoint: Dragon Rising – będzie tryb dla hardkorów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na oficjalnym forum Codemasters pojawił się wpis, w którym opisano wygląd trybu hardcore gry. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że od dziś dla tysięcy graczy będzie on jedynie słusznym i akceptowalnym. Fani modu Project Reality do BF2 zastrzygli uszami.
W ogóle niech usuną cały ekran gry, żeby za łatwo nie było 😛
dla mnie bomba, wciąż wracam do OFP wydanego w cda, ale tryb Hardcore może być fajny 🙂
Mam orginalnego Flashpointa plus oba dodatki naprawde fajna gra no i trudna dlatego czas na nową grafikę i jeszcze trudniejszy tryb jednym słowem będzię hardkor
I żeby nie można było powtórzyć misji po śmierci bez reinstalacji gry.
eeeee i to ma być ten tryb hardcore o_0
LOL 🙂 Brak HUDu? To ma być utrudnienie? *pusty śmiech* A co – pewnie nadal można będzie wyrwać kulkę w głowę i tylko „ciężko krwawić”… szkoda gadać.
I tak pod względem realizmu ArmA 2 będzie lepsza 😛
…mówiłem ;P
to było @Black Shadow tylko wredny sUk mi się wcisnął 😉
Pod każdym news’em prawie wszyscy narzekają na to co jest napisane… Graliście ludzie? Wiecie jak sie gra w trybie hardcore? To co pleciecie że za łatwo. Pro się znalazł…
@Enki – Wybacz 🙂
Tak jeszcze dodam coś od siebie – Nic co wydane jest również na konsole nie może być realistyczne 🙂
Jak dla mnie to cała gra powinna być taka. No może checkpointy niech zostaną bo w końcu to gra. Prawdziwi żołnierze nie powtarzają misji po śmierci xD
@GodGift – a wiesz co to znaczy SYMULACJA wojenna i REALIZM? A tryb hardcore to mam w CoD4 w MP – przynajmniej tam nazwa pasuje.
Niech nasz żołnierz będzie jeszcze ślepy na jedno oko i kulawy. No i za dużo amunicji. Niech dostanie 6 naboi ostrych i 3 ślepaki. to dopiero będzie Hadkor 😛 .
No straszny Hardkor w Mp Cod4 że aż żal jaki Hardkor.
Dla mnie i tak liczy się ten realizm (ofp i arma) a gry w trybie Hardkor spróbuję może być fajnie (jak się zgubimy w drodze do celu xD)
le tam harodko ro jakby jezdzil na zuzku innwalidzkim z widlami i mial zniszczyc 10 czolgow z nielimitowana amunicja ;d oczywiscie 1 kolko neisprawne by za latwo nei bylo. AAA i bohater calkowicie slepy bo mu kogut oczy wydlugal – hardkor
HC w modzie to pewnie będzie zero amunicji i 100 przeciwników atakujących ze wszystkich stron 🙂 a jak już znajdziesz giwerę to z krzywą lufą (podkręcane pociski w OF jak w Wanted 😀 )
Ja już widzę,jak drużyna staje w środku lasu i patrzą wyczekująco na dowódcę, jak ten co 3 minuty sprawdza mapę. 😉
Fajny tryb.
Coś dla mnie 🙂 Ale mam nadzieje że wymaganie nie będę takie jak np. Arma II
Proponuję jeszcze dodanie 0.01% szansy, przy każdym kroku, na potknięcie się i natychmiastowy zgon poprzez zaliczenie gleby. (realistyczny pech) 😉
I bardzo dobrze że będzie realistycznie.Po zalewie casualowych produkcji takich gier nam trzeba.
O Boziu! To oznacza, że już czas najwyższy na upgrade 😀 Operation Flashpoint 2 – I’m coming!
Je, coś dla mnie.
Mam wrażenie że Arma jest lepsze…
Po tytule tego tematu mogę napisać tylko jedno – Jestem hardkorem! xD
Albo jeszcze lepiej – tryb hardcore odblokujemy dopiero po wspięciu się na piorunochron i odgrożeniu się babie krzyczącej do ciebie z okna, że masz cztery certyfikaty z holiłudu. A w samym trybie masz tylko 1 magazynek na misję i jesteś ślepy. Over xD.
Jakieś sejwy będą na pewno, no bo przecież mało miałby ochotę przejść całą grę na jeden raz 😛
No nareszcie coś dla mnie, długo się zagrywałem w Project Reality do BF2 a teraz taki piękny news. ARMA II i OPF:DR będzie w co grać :>
Tez napoczatlu dziwilem sie po co ten tryb do CoD’a 4 ale przekonalem sie do niego i teraz gram tylko na nim. I mozemy spodziewac sie tez „latwiejszego” zabijania wrogow , np 1 strzalem.
Niektórzy z komentujących chyba nie grali w operacje flashpoint, tam po większości pojedynczych trafień się gineło, 1 sejw na misje musiał wystarczyć, przeczołganie sie przez kilka kilometrów to czasem była jedyna możliwość przerzycia…