Operation Flashpoint: Red River – dev diary o systemie wydawania rozkazów [WIDEO]
![Operation Flashpoint: Red River – dev diary o systemie wydawania rozkazów [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/b726a9e9-c614-4598-a3fc-bad8225a6057.jpeg)
Choć Operation Flashpoint: Red River jest już od jakiegoś czasu dostępne na rynku, Codemasters opublikowało kolejny, czwarty już film "Z pamiętnika developera" poświęcony grze. Jej twórcy opowiadają na nim o elementach, które pozwolą zapoznać się z serią nowym graczom - m.in. ulepszonym systemie wydawania rozkazów i tutorialach.
System wydawania rozkazów w Operation Flashpoint: Red River:
Czytaj dalej
-
Twórcy Helldivers 2 opóźniają dodanie nowej zawartości. „Krytyczny feedback...
-
Serious Sam 2 z dużą aktualizacją na 20-lecie gry. Część nowości...
-
Steam po raz kolejny pobił rekord zalogowanych użytkowników. Battlefield 6...
-
Projektant Skyrima zdradza, dlaczego gra Bethesdy jest tak długowieczna. „Bardzo...
6 odpowiedzi do “Operation Flashpoint: Red River – dev diary o systemie wydawania rozkazów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Choć Operation Flashpoint: Red River jest już od jakiegoś czasu dostępne na rynku, Codemasters opublikowało kolejny, czwarty już film „Z pamiętnika developera” poświęcony grze. Jej twórcy opowiadają na nim o elementach, które pozwolą zapoznać się z serią nowym graczom – m.in. ulepszonym systemie wydawania rozkazów i tutorialach.
tailor is ryli ashol, ciągle pcha się pod lufę, na hardcore tłuke srebrne medale tylko dlatego że jak rozkazuje całości kryć się i bronić to ten [beeep] zawsze zanim się schowa to dostaje strzała
wydawanie rozkazów jest znośne, gorzej z wykonywającymi te rozkazy oraz ich intelygencją. Jeżeli powstanie dev diary o AI to będzie to koniec świata albo szczyt chamstwa ze strony codemasters
Priest umiesz pisać bez błędów ??
@mat4176 a że o co niby chodzi? o „intelygencje”? fakt powinienem napisać „yntelygencie”. Nie załapałeś aluzji widzę ale nie szkodzi, widać że nie grałeś w to „dzieło” i nie miałeś okazji się zapoznać z tom wspaniałom sztucznom ynteligenyjom.|PS Jakbyś tym razem doszukiwał się jakiś błędów SĄ ONE ZAMIERZONE tzn. słowa określające AI są tak samo poprawne jak AI w grze
Brak Edytora na konsoli to był wielki błąd. Kompania przechodziło się w standardowym czasie, a potem nie miało się co robić. Mogli dać prosty edytor (na wzór ArmA ale uproszczony) z:|wstawianiem jednostek/pojazdów/obiektów, zmiana pory dnia i opadów, wstawianiem poleceń/trasy/akcji, zastosowaniem wyzwalaczy i prostych markerów.