Orcs Must Die 2: Zobacz, jak powstają poziomy do gry [WIDEO]
![Orcs Must Die 2: Zobacz, jak powstają poziomy do gry [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/57c6bb98-a18b-45d2-963e-f9673503d9b7.jpeg)
W Orcs Must Die 2 lokacje mają być bardziej zróżnicowane niż w pierwszej części. Na razie jednak studio Robot Entertainment postanowiło pokazać nam - w szybkim tempie - jak wygląda proces powstawania jednej z plansz, która ma trafić do pełnej wersji gry.
Lokacje w Orcs Must Die 2:
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
11 odpowiedzi do “Orcs Must Die 2: Zobacz, jak powstają poziomy do gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W Orcs Must Die 2 lokacje mają być bardziej zróżnicowane niż w pierwszej części. Na razie jednak studio Robot Entertainment postanowiło pokazać nam – w szybkim tempie – jak wygląda proces powstawania jednej z plansz, która ma trafić do pełnej wersji gry.
tytuł kojarzy mi się z jednym z dodatkow do karcianki Munchkin, byl taki dodatek o orkach 🙂
Wiadomo kiedy premiera?
Na razie największą zmianą jest coop, bo w budowie dungeonów i grafice nic się prawie nie zmieniło. Mam nadzieję, że pojawi się gra na konsolach, bo jedynka mi się spodobała i fajnie by się grało w local coop.
Czy ktoś może mi powiedzieć ,jak wyczyniać podobne cuda w DeleD 3D? Próbowałam kilkakrotnie ,ale najczęściej wychodziły mi jakieś niedziałające potworki.Pomijając fakt ,że angielska wersja programu sprawy nie ułatwia….
wyglada jak gra z 2007 roku
fuj, mozliwosci enginu i edytora sa straszne. reczne ustawianie sciezek i te statyczne oswietlenie… :/ chociaz calosc wyglada calkiem przyjemnie, tak troche torchlightowato
jezu ten edytor to masakra, ja bym prze okno wyskoczyl po tygodniu i by nowego level designera szukali|swoja droga dziwne ze tylko 1 kolor textury uzywaja, a kolory glownie z koloru oswietlenia, pierwszy raz widze cos takiego
Porządna mapa musi być w stonowanej kolorystyce. Nie widzę w tym nic dziwnego.
@UncleKaNe|”Porządna mapa”, co to niby znaczy ?;f|Porzadna to taka ktora tobie sie podoba rozumiem ?Wszytko to kwestia gustu, ale najelepszy level design to taki ktory jest zroznicowany zarowno kolorystycznie jak i architektonicznie. A nie ze wszytko wyglada jak jeden szary korytarz.
Sama mapka bardzo prosta w wyglądzie. Z pewnością, szybciej powstała by z bardziej złożonych części. Choć z kolei takie gotowce mocno ograniczają fantazję level designera. Trudno powiedzieć, czy brak w tym edytorze podglądu w czasie rzeczywistym, czy, też ktoś zrezygnował z tej opcji. Tak czy inaczej swietna robota, jak na taki prosty edytor.