Overkill’s The Walking Dead: Konsolowe edycje ponownie opóźnione
Twórcy potrzebują więcej czasu, by popracować nad płynnością gry.
Historia Overkill’s The Walking Dead była długa i pisaliśmy już o niej wielokrotnie, więc pozwolę sobie tylko przypomnieć, że premierę przekładano kilka razy i choć wersja pecetowa zadebiutowała wreszcie w listopadzie 2018 roku, nie dotyczyło to edycji konsolowych. Te miały ujrzeć światło dzienne w lutym 2019. Autorzy postanowili jednak kolejny raz wystawić cierpliwość graczy na próbę i ogłosili, że zamierzają jeszcze trochę popracować nad płynnością swego tytułu. Jak długo? Trudno powiedzieć, bo nie podano choćby orientacyjnej daty.
Dodatkowe miesiące mogą się okazać niezbędne, bo pecetowcy nie pozostawili na produkcji suchej nitki. Wyniki finansowe były na tyle marne, że Starbreeze (wydawca gry) musiał walczyć o przetrwanie i zdecydować się na daleko idącą redukcję kosztów. Jedną z prób wyjścia z sytuacji było wydanie o połowę tańszej edycji startowej, ale nawet ona nie uchroniła firmy przed złożeniem wniosku o restrukturyzację. Na domiar złego w grudniu 2018 do siedziby Starbreeze zawitała policja, zatrzymując jedną osobę w sprawie bezprawnego wykorzystania poufnych informacji. Pozostaje mieć nadzieję, że najgorsze już minęło, a dodatkowy czas faktycznie zostanie wykorzystany do wyeliminowania największych bolączek gry.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.