rek

Overkill’s The Walking Dead: Oficjalne wymagania sprzętowe, loot boksy, cross-play i więcej

Overkill’s The Walking Dead: Oficjalne wymagania sprzętowe, loot boksy, cross-play i więcej
Ziarnko do ziarnka, a zbierze się pełen obraz gry.

Niedawno zorganizowana sesja AMA (developer odpowiada na pytania graczy) dostarczyła nowych informacji na temat kooperacyjnej strzelanki The Walking Dead studia Overkill. Oto najważniejsze szczegóły:

  • gra nie zaoferuje nam kanapowego co-opa oraz zabawy cross-platformowej,
  • poziom trudności zostanie dopasowany do liczby graczy, dlatego nawet zabawa w pojedynkę powinna być całkiem przyjemna,
  • developer korzysta z technologii Unreal Engine 4, która została wzbogacona choćby o moduł zapewniający losowość zdarzeń, a także autorski system oświetlenia,
  • przed premierą gry ruszą beta testy,
  • zaprezentowane poniżej wymagania sprzętowe mogą ulec zmianie (na niższe), ponieważ developer nadal pracuje nad optymalizacją,
  • animacje postaci zostaną dopieszczone,
  • w grze nie uświadczymy skrzynek z losową zawartością.
  • Wymagania minimalne

  • Procesor: Intel Core i5 3,3 Ghz
  • Karta graficzna: GeForce GTX 960 2 GB
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 60 GB
  • System operacyjny: Windows 7/ 8/10 (64-bit)
  • Konfiguracja zalecana

  • Procesor: Intel Core i7 3,3 Ghz
  • Karta graficzna: GeForce GTX 1060 6 GB
  • RAM: 16 GB
  • HDD: 60 GB
  • System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
  • Gra pojawi się w Europie 8 listopada na PC, PS4, XBO. TUTAJ znajdziecie sporo gameplayu z pokazowego dema.

    6 odpowiedzi do “Overkill’s The Walking Dead: Oficjalne wymagania sprzętowe, loot boksy, cross-play i więcej”

    1. GPU 6gb niezle ich pogielo jak na taka grafike…

    2. @Victarion|Jakby ten lepszy GTX 1060 miał 10GB to napisaliby 10GB.

    3. Ta gra to chyba największe rozczarowanie E3.

    4. „poziom trudności zostanie dopasowany do liczby graczy” Mam nadzieje, że nie oznacza to, że nie będzie w ogóle opcji wyboru poziomu trudności. Bo jak nie będę mógł grać na najwyższym poziomie trudności w pojedynkę lub tylko we dwóch z kumplem, to podziękował. Cross platform O tak, nie ma to jak wsparcie dla drużyny grającej na myszkach w postaci kogoś grającego na padzie w kooperacyjnego fps’a, zwłaszcza na np. hard czy wyżej.

    5. No więc dobrze, że nie będzie crossplaya.

    6. CzlowiekKukurydza 30 czerwca 2018 o 14:53

      @THERON23 Spokojnie, i tak trafi Ci się jakiś masterrejsowy rzeźnik co to nie umie trafić ruchomego celu albo przeładowuje dopiero w walce, a nie przez tą minutę gdy nic się nie dzieje.

    Dodaj komentarz