
Overwatch: Reżyser gry sprzeciwia się wykorzystaniu klawiatury i myszy na konsolach
Na blizzardowych forach Overwatcha pojawił się temat, w którym gracze narzekali na wszechobecność użytkowników klawiatury i myszki na konsolach (jak mówi twórca wątku, dyskutował z wieloma graczami o najwyższych rankingach i wielu z nich przyznało się do używania pecetowych kontrolerów). Na sprawę zareagował reżyser gry, Jeff Kaplan:
Zespół Overwatcha sprzeciwia się wykorzystaniu klawiatury i myszy na konsoli. Skontaktowaliśmy się z obydwoma twórcami konsol, na których pojawiła się gra, i wyraziliśmy niepokoje dotyczące korzystania z myszki, klawiatury i urządzeń służących do konwersji sygnału kontrolera. Nalegaliśmy i będziemy dalej nalegać, by Sony i Microsoft albo: zabroniło korzystania z myszki, klawiatury i urządzeń konwertujących sygnał kontrolera ALBO z łatwością zapewniło wsparcie klawiatury i myszy KAŻDEMU graczowi. Zachęcam was, żebyście też kontaktowali się z producentami sprzętu i wyrazili swój niepokój (ale proszę, róbcie to w produktywny i pełen szacunku sposób).
Wygląda na to, że rozwiązanie sprawy nieuczciwych różnic między użytkownikami pada a klawiaturo-myszkowcami leży kompletnie poza gestią Blizzarda. Pytanie, czy Sony i Microsoft zrobią coś w tej kwestii, zważywszy na to, że nawet Gears of War 4 doczekało się cross-playa, a Sony wręcza swoją licencję urządzeniom typu TAC Pro?

Czytaj dalej
57 odpowiedzi do “Overwatch: Reżyser gry sprzeciwia się wykorzystaniu klawiatury i myszy na konsolach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
>porównanie grania w gry wyścigowe do fpsI gosc mi pisze że dorosły bo nie płacze. Nie powiem kto ma tu problem z tym co blizzard mówi. + pad do pc kosztuje ile? 70 zł? No to niezle, prawie jak sprzęty do konsol. Pomijając to że porównanie gry wyścigowej na pc gdzie logiczne jest ze nikt normalny nie gra na klawiaturze do gry na konsoli gdzie logiczne jest że każdy gra na padzie nie ma żadnego sensu
@lastmanstanding może zaznacze dorosłego. Tego co inicjuje wojny konsola vs pc nie wiadomo po co kilka komemtarzy dalej. Ale dorosły, nie płacze. Daj kolejne porównanie wyścigówki do fps, no daj
@Shleizer Zwracam honor za link, nie zauważyłem go. Ale podtrzymuję swoje zdanie. Gdyby producentom konsol było wszystko na rękę, to pozwoliliby grać pctowcom i konsolowcom na tych samych serwerach w fpsy, ale wywołałoby to furię ze strony sfrustrowanych konsolowców. Co do makr na elite, z tego co znalazłem po szybkim reaserchu, możesz przypisać jakiś klawisz do innego, ale nie ma możliwośći złożonych makr jak na myszach, czyli kombinacja przycisków albo ruchów pod jeden przycisk.
@Hordius, nie jest im na rękę, bo chodzi o pieniądze. Jak konsolowcy będą dostawać lanie, to zaczną się przesiadać na PC, lub zwyczajnie nie grać w takie tytuły, a to już są straty. Jako że pad jest standardowym kontrolerem, to gry są tworzone z myślą o nim, tak jak na PC są pod m+k. Natomiast m+k pod konsolę, to takie samo akcesorium jak kierownica. Chcesz mieć lepsze wyniki? Kupujesz sprzęt, który nie będzie cię ograniczał. A skoro sprzęt jest licencjonowany, to takie Sony ma z tego dodatkowy pieniądz.
Panowie stwierdzam, że fanboysi konsol mają ból czterech liter i nie mają odwagi oraz honoru ostatecznie przyznać się, że mysz + klawiatura > pad. A i widać, że u nich bida, bo szkoda trochę hajsu przeznaczyć na M+K
Cyjanek, nikt nie porównuje fps do gier wyścigowych. Porównujemy używanie dedykowanych urządzeń w grach wyścigowych do dedykowanych urządzeń w fpsach. Skoro ludzie na PCtach nauczyli się, ze by poprawić swoje wyniki należy kupic nowy kontroler, to moze tego z czasem naucza się ludzie na konsolach. Co z tego, ze dzisiaj się w większości uzywa pada. Na PC tez kiedyś nie było padów i kierownic ale się przyjęły. Moze czas najwyższy by nowe kontrolery przyjęły się tez na konsolach. Nic nie stoi w miejscu.
Za każdym razem jak pojawia sie news związany z konsolami: |https:www.youtube.com/watch?v=aDMsGl_XxTk|A teraz wrócę sobie do grania w Borderlands na padzie, bo mogę i tak mi wygodnie