
Overwatch: Wczesna wersja była bardzo wczesna [WIDEO]
Smuga strzelająca laserami z oczu, nienaturalnie przemieszczająca się Wdowa, dojrzewający Farah i Hanzo, implementacja systemu fizyki, Świątynia Anubisa z bardzo symbolicznymi teksturami, prototypy animacji i zdolności…
Poniższy materiał to gratka dla wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć, jak długą drogę Overwatch przeszedł od etapu bardzo surowych buildów do ubiegłorocznej premiery.
Od tego czasu tytuł ograło 35 milionów ludzi! Developerzy wciąż mają zresztą apetyt na zwiększenie stanu posiadania, stąd BlizzCon przyniósł wiele atrakcyjnych wieści z overwatchowego poletka. Hanzo dołączył do grona czempionów siostrzanego Heroes of the Storm, specjaliści od marketingu Zamieci przedstawili też nową mapę i nową postać, z kolei Reinhard odtrzymał grzechu warty film animowany.

Czytaj dalej
-
Dying Light: The Beast z milionem preorderów. Techland rozdaje prezenty...
-
Dodatek do Destiny 2 z przytłaczająco negatywnymi recenzjami na Steamie. Winna nowa...
-
Duża aktualizacja Balatro nie ukaże się w tym roku. „Pracuję powoli,...
-
Polska platformówka 2D otrzyma odświeżoną wersję. Castle of Heart:...
3 odpowiedzi do “Overwatch: Wczesna wersja była bardzo wczesna [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Blizzard pozwolił nam zajrzeć, jak gra prezentowała się w pieluchach.
Overwatch w 2013? To kiedy ten Project Titan zdechł?
Dawno temu w trawie zadymku