Painkiller: Redemption – Kolejna produkcja dla fanów Painkillera
Dajcie już spokój temu Painkillerowi! Austriacki JoWood, mimo kłopotów z finansami, wciąż działa i wydaje nową grę - Painkiller: Redemption, komercyjną wersję moda (polskich twórców - grupy Eggtooth Team) do oryginalnego Painkillera.
Bohaterami zapowiadanego na 14 lutego Painkiller: Redemption są Daniel i Belial, którzy „po raz pierwszy łączą siły, by zakończyć krwawy konflikt między niebem a piekłem„.§
Gra będzie zawierać od 3 do 5 godzin rozgrywki, 6 nowych poziomów, 1000 przeciwników na etap, poprawione AI oraz nowy mechanizm rozgrywki – zbierane dusze pokonanych przeciwników można wykorzystać, by chwilowo zamienić się w nowego demona. Twórcy obiecują, że w stosunku Resurrection dostaniemy poprawioną grafikę i zerową liczbę krytycznych błędów, które wcześniej zdarzały się nagminnie.
Czytaj dalej
61 odpowiedzi do “Painkiller: Redemption – Kolejna produkcja dla fanów Painkillera”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Dajcie już spokój temu Painkillerowi! Austriacki JoWood, mimo kłopotów z finansami, wciąż działa i wydaje nową grę – Painkiller: Redemption, komercyjną wersję moda (polskich twórców!) do oryginalnego Painkillera.
„oraz nowy mechanizm rozgrywki – zbierane dusze pokonanych przeciwników można wykorzystać, by chwilowo zamienić się w demona.”Umm… to nie jest nowe… Było już w podstawce.
Przecież to JoWood, czy naprawdę trzeba coś więcej tłumaczyć? ;D
nie ma polaków nie ma painkillera…
i właśnie do takich rzeczy dochodzi gdy prawa nie należą do twórców tylko do wydawcy mam nadzieje że jowood wkońcu padnie a epic wykupi prawa do marki|chętnie bym zagrał w remakea powered by unreal technology
No właśnie JoWood które wydało Gothica 4 wielkie nieporozumienie! jestem na nie xd
Może to ich sposób na wyjście z dołka, aby nie musieli sprzedawać marki Gothic. Wiemy co by się wtedy stało (i na co liczę :]). Gothic wróciłby do Pirnahy. Może wtedy stworzyliby prawdziwego Gothica 4. Co do JoWood to serdecznie życzę im wszelkiego niepowodzenia i klęski zarówno wydawniczej jaki i finansowej w postaci Painkiller Redemption. Niech wpompują w grę większość swoich oszczędności, a zyski jakie przyniesie gra będą minimalne.
Jestem deweloperem gry Painkiller: Redemption.|Informacje: cena- 4.99 euro (20zł) to jest prawdopodobna cena gry. Zapewniamy, nasza gra to jest zrobioną przez fanów i nie jest to coś specjalnego, wiec w miarę możliwości proszę podejść do gry z dystansem. Dziękuję i Pozdrawiam!Eggtooth Team
Bezimienny666- Chcę pana poinformować że w grę nie zostały wpakowane żadne pieniądze. Jest to gra ofiarowana JoWooDowi aby naprawili defekt finansowy. Zażalenia nt. gry kierujmy do JoWooD nie do nas. My zajmiemy się ulepszaniem gry w przyszłości.
Oj ciekawi mnie jak wyjdzie ta poprawiona grafika.
„nowy mechanizm rozgrywki – zbierane dusze pokonanych przeciwników można wykorzystać, by chwilowo zamienić się w nowego demona.”Toć to było w najstarszym Painkillerze, więc co to za „nowość”…
@Eggtooth – Jakiż to nowy „demon” będzie?|Czyżby prawdziwy potwór, w TPP?|Czy tylko czerwony ekran i celownik, jak w oryginale?
Painkiller to jak dla mnei jeden z najlepszych FPSów, tz. jedynka i dodatek. 🙂
Dla mnie Painkiller skończył się na dodatku Battle out of Hell…
rupek2000- już powiedziałem że to jest nieporozumienie. JoWooD podał nieprawidłowe dane. Dlatego sam muszę się z tym uporać, a tego mi nie ułatwiasz.
Eggtooth – czego Ci nie ułatwia? Zadał proste pytanie i jaki problem odpowiedzieć? Chyba, że nie wie się co się samemu stworzyło…
kimr- Złe dane- oznacza że to produkcja która ma wszystko to co miałą poprzednia część. A nie ulatwia mi sprawy poprzez pisanie lekkich głupot (nie twierdzę że że nie ma racji ale cóż). To tylko fanowska gra, chodzi tylko o podejście z dystansem bo gra trafi do węższego grona fanów. To na pewno.
@Eggtooth ale ja nie napisałem nigdzie, że mam jakieś pretensje do twórców moda. Liczę tylko na to, że kasa jaką wyłoży JoWood na ten projekt czyli: promocja związana z grą, a co za tym idzie reklama i tłoczenie płytek (jeśli będzie wersja pudełkowa), pensje dla pracowników JoWood – wszystko to się NIE zwróci szyszkom z zarządu JoWood, a firma ostatecznie upadnie. Będą wtedy musieli sprzedać markę Gothic do kupna, której Piranha Bytes ma pierwszeństwo.
Bezimienny666- Dzięki za miłe słowa. Również uważam że gothic został zniszczony (fakt, pomyliłem się co do tego że wydawca nie może zniszczyć marki- a jednak może). Nie życzmy tym ludziom upadku, mi nie chodzi tutaj o zarabianie kasy na tej grze, gdyż ja sam dostanę tylko troche pieniędzy od nich (nie podam ile, ale to nie ważne w sumie). Nie zyczę żadnemu deweloperowi użerania się z wydawcą. Jednak to moja pierwsza gra, i myślę że warta była roku pracy, i poprawiania po austriakach błędów gry.
Głowne założenia projektu zostały spełnione: gra zostanie wydana na steam aby JoWooD sobie mógł zarobić na tym. Ja mam jednorazową zapłatę. Z resztą JoWooD chyba jednak zostanie zlikwidowany (nic nie wiadomo, to nieoficjalne info). Piranha Bytes chyba odkupi prawa, ale co do Painkillera nie jestem pewien. Już mogę NIEOFICJALNIE powiedzieć że w planach jest darmowy painkiller na darmowej wersji Unreal Engine 3. Jednak jeszcze są to plany raczkujące, i nie wiadomo co z tego wyjdzie.
JoWooD gryźcie glebę!!!!!
To co się stało z serią po Battle out of Hell… Tragizm…|Po Ressurection nie wezmę tego nawet do rąk w Empiku,żeby oblookać…
Zostawcie Painkillera! Nie wyciągajcie go!!
@deoomen – Nie ma co mówić, że seria się skończyła, bo trwa nadal (póki właściciele praw autorskich trego chcą)… Czy nam się podoba czy nie… Ale sam fakt, że jej twórca mówi, że nie bierze się za nią odpowiedzialności bo zrobiło się to dla uratowania JoWoodu jest co najmniej niepokojący
skoczny- W sumie nie żeby ratować ich dupe, ale dupe swojej rodziny. Ot taki mały cynk po co ja go zrobiłem. Odpowiedzialność wezmę, jednak tylko w poprawianiu, oraz dodawaniu darmowych rzeczy do gry. Wszystkie patche, oraz DLC będą darmowe w przyszłości, niezależnie od tego jak wielkie będą, i co będą zawierały.
a ja pocichutku więżę że jak upadnie JoWooD to prawa do marki wykupi EA i PCF zrobią porządną 2…
Żeby JoWood wrócił na prostą niech wyda jakiegoś [beeep]istego eRPeGa, a niech nie robi powtórki z rozrywki…
Witam. Jestem fanem, wspótwórcą Painkiller: Redemption. Prosimy o nie nawiazywania naszej pracy do poprzedniego kniota zwanego Resurrection, to własnie on sprowokował nas, prawdziwych fanów do połaczenia sił i tworzenia poprawek, które z czasem urosły do pierwszego fanowskiego dodatku. Jest szansa że gra będzie przez naz powiększana o wreszcie poprawiony moduł multiplayer, nowe tryby, mapy do multi i singla czy też bronie. Aktualnie kampania jest niesamowicie grywalna i zapewniamy o jej jakosci.
Dla wzmianki, jest już nowa lepsza muzyka, brak wszelakich błędów i errorów podczas rozgrywki a sama gra oparta jest na zmodyfikowanych znanych nam z multi mapach które nigdy nie pokazały się w kampanii z poprzednich częsci. nawet do ponad tysiąca potworów na mapę sprawia że rozgrywka jest krwawa szybka a zarazem trudna. Poprawiono też nieco kilka elementów fizyczno graficznych. Jeszcze raz przypomnę że robi to garstka Polskich fanów + kilka fanów z poza granic. Pozdrawiam 🙂 Wierny czytelnik CDA. 🙂
Blagam, jesli juz, to niech sprzedadza to jako arkadowka.
To że jowood ma prawa autorskie to on dyryguje jak można wydać gre. Nie od nas zalezy aczkolwiek wynegocjowaliśmy naprawdę niską cene. Chcemy załątać my fani gry te dziure stworzoną przez ostatni syf resurrection. Dajcie szanse, nie ejstesmy profesionalistami ale mimo to gra wyszlo naprawdę grywalna. Moglibysmy to wydac za darmo gdyby Jowood na to siez godzil ale chyba pisalem juz ze to on ma rpawa autorskie i tu dyryguje nad marketingiem. Nie zamierzamy zostawic tej gry by ZDECHLA jak resurrection.
@Eggtooth: dobra… Rozumiem, że każdy orze jak może (dlatego też nie czepiam się tego, że coś takiego powstało i ktoś bierze za to pieniądze), ale… „Zażalenia nt. gry kierujmy do JoWooD nie do nas”. Patche (jeśli będą) owszem, zrobicie co napisałeś… Ale mi chodzi o to, że jeśli gra będzie jaka będzie to mam winić JoWood? Tym bardziej jak napisałeś nie odpowiadał za jej budżet… Życzę jak najlepszego przyjęcia, ale raczej twoje słowa wyraźnie mówią, że nie chcesz przyjmować krytyki…
@skoczny- nie chcę pochopnego oceniania produkcji która jeszcze nie wyszła. Tyle. Ale bardzo dziękuje że zrozumiałeś. Jak napisał Paindemonium (mój współtwórca). A dlaczego napisałem o zażaleniach: Bo to oni dyrygują wszystkim, i wcale nam się to nie podoba. Nie mamy kontroli nad tym w jakim stanie oni wydadzą PK:RED.. Boimy się najgorszego, ale wszystko pokaże czas. Jeżeli JoWooD coś zwali- my to naprawimy, to nasz obowiązek jako deweloperów. Krytykę przyjmę wszelaką- przecież na niej się opieraliśmy.
Aha i jeszcze jedno: Niech ta krytyka zawiera argumenty, z okazaniem dowodu. Bardzo nam by było miło gdyby gracze jak dostaną naszą grę natychmiast coś o niej powiedzieli. Tylko nie spodziewajcie się cudów po fanowskiej produkcji. Tylko tyle że staramy się nie nawiązywać do błędów które popełnił twórca(y) Resurrection. Nie chcemy być utożsamiani z Austriakami. Ich gra może i jest zrobiona od podstaw: ale jest źle zrobiona.
@Eggtooth: no… I teraz już jestem bardziej przekonany… Wcześniej po prostu wyglądało jakbyście nie chcieli odpowiadać, za niedopracowanie… Jedynie to co da się łatwo w patchach poprawić… Teraz już wypowiedź wyjaśniła wątpliwości… Powodzenia…
oby bylo jak obiecuja… bo inaczej bedzie kolejna wtopa 😮
Na krytyke się gotowaliśmy bo wiemy jak Resurrection namieszał w tytule. Proszę tylko o niekrytykowanie czegoś co tak na prawdę jeszcze nie widzieliście. Wiemy ze to nie ejst wielki produkt ale my chcemy jako fani gry naprawic to co ostatni tworcy namieszali. Nasz cel to przywrocenie dobrego slowa grze a to ze sami sie za to zabralismy to juz powinno byc doceniane. My moglibysmy wydac to za darmo dla was gdyby to bylo mozliwe pod wzgledem prawnym 🙂
Jak na praktycznie brak budrzetu (wiekszosc prac jest robiona przez fanów w wolnym czasie, inni którzy umieją tworzyć grafikę, robią graficzne elementy, inni którzy muzykę umieją komponować, robią ją. I tak z tego wyszła garstka osób która posklejała swoje prace w całość i krztałtuja z tego cos na krztałt GarysModa z Half Lifa 2. Niby nic nowego nie mial ale byl tworzony przez fanów i byl powiększany o nowe elementy przez nich. nasz cel to niska cena i wysoka jakość zabawy.
„Zostawcie Painkilera, nie wyciągajcie go…”
ta… na pewno będzie suuuuuuuper
Dominik? Kiedy będziesz znowu grał w Test Drive Unlimited 🙂 |P.S. Twojego programiku do kasowania radial.cdb używam codziennie.Pozdrowienia i do zobaczenia na szosach Oahu ^^
Wuwu1978- o Wuwu! Witaj! Będe grał aczkolwiek jak sam widzisz.
BTW Wuwu- to nie mój programik. ^^
Painkiller jako marka został już chyba dostatecznie zniszczony,nieprawdaż ? Po kiego grzyba kopać leżącego? ; o
Tragedia
ja… od tego biednego pk! nic juz go nie uratuje chyba ze nasze latajace ludki bo to od paru lat kpina jakas juz jest;/ 6poziomow oh ah ale duzo jakis syf wyjdize jescze gorszy od poprzedniego chyba ze by walneli tryb coop to by dalo rade ale jest to nie mozliwe;D
ps nie wiem czemu dostrzeglem tak razacy spokoj w charakterze slow tego info xD
Mówcie co chcecie ja kolejnego Painkillera przyjmę z otwartymi rękami! O ile cena na to pozwoli:) Takiej bezproblemowej rozwałki na doskonałym silniku graficznym(fizyka) trudno szukać! Fabuła:) w jedynce naprawdę mnie wciągnęła, banalne:) NIE – banalna to jest historia w MW2 itp… tu człowieka nastroją do wali jak mało gdzie. Podział gry na różne światy to strzał w 10 dzięki czemu gra się nie nudzi.
DEO – może sam stwórz mod do PK jak uważasz, że to takie łatwe.
Oczerniacie nowy tytuł po ocenach ostatniego expansion packa samodzielnego stworzonego przez Austriaków. Redemption to ostateczna forma tego silnika gry który będzie rozwijany o darmowe DLC np. mapy do singla bronie itp itp. Cena gry bedzie kilkukrotnie mniejsza od Ressurection (nie wieksza niz pierwszego PK). Przypominam że nad Redemption nie pracuje zaden developer, to tylko marka jestw rekach Jowooda. Gre robi z 6 osób z Polski na krzyż, głównie fani i gracze. Każdy fan ma szanse coś od siebie doodać.