Paladins: Champions of the Realm wyskakuje z wczesnego dostępu [WIDEO]
Ale... to już?!
Przez niemal dwuletni okres testów builda sprawdziło 25 milionów graczy, których wciąż loguje się zresztą sporo (na samym Steamie 25 tys. ludzi dziennie). Liczby pewnie wzrosną, bo Hi-Rez ogłosiło właśnie, że Paladins zaprzestanie tułaczki po early accessie i już 8 maja doczeka się oficjalnego wydania.
Poza tym studio przyszykowało prezent: każdy z uczestników bety może otrzymać 200 kryształów (co - jak dowcipnie zauważają - jest podarkiem wartym 100 milionów dolarów) i specjalnego awatara, wystarczy zalogować się w dniach 8-31 maja. W tzw. międzyczasie: w ostatnim tygodniu bety odblokowano wszystkich czempionów.
Firma podziękowała fanom w specjalnym oświadczeniu, równocześnie zapewniając, że nie zamierza zarzucać prac.
Nawet teraz, gdy Paladins jest milion razy bardziej dopieszczone, niż gdy startowało w Early Accessie, nie uważamy, że to "skończony" produkt. Wiemy, że mamy jeszcze pracę do wykonania. Będziemy kontynuować cyzelowanie gry, nadal ulepszać, wciąż naprawiać błędy i dodawać nową niesamowitą zawartość.
Przypomnijmy zresztą, że zamkniętej alfie znajduje się Paladins: Realm Royale, czyli próba dodania odrobiny hero shooterów do formuły Fortnite'a/PUBG-a. Gra zaczynała jako dodatkowy tryb do Champions of the Realm, ale niedawno przeistoczyła się w samodzielną produkcję.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.