Paradox Interactive o PC

A konkretniej – Johan Andersson, główny producent Hearts of Iron III. „Minęło piętnaście lat odkąd stworzyłem swą ostatnią grę na konsole, więc nie wiem, jakie ograniczenia sprzętowe mogą wystąpić” – oświadczył w wywiadzie dla serwisu Strategy Informer w odpowiedzi na pytanie, czy byłby w stanie stworzyć taką produkcję jak HoI konsole. „Pecetowe tytuły wciąż rozchodzą się w niezwykle wysokich ilościach i biorąc pod uwagę, jak bardzo elektroniczna dystrybucja zwiększa sprzedaż, łatwiejsze jest tworzenie pozycji na PC.”
Takie deklaracje lojalności wobec PC bardzo cieszą. Szkoda tylko, że Paradox nie jest na rynku gier wielkim graczem. No i najbardziej znany jest z dwóch serii, które na konsolach i tak nie miałyby racji bytu – Hearts of Iron i Europa Universalis.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Paradox Interactive o PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
BRAWO // Brawo i oto chodzi nareszcie jakieś słowa otuchy dal nas PC_towych graczy a nie tak jak Microsoft czy Capcom wydają exluzivy a to nie jest dobrze odbierane w śród nas mnie na przykład bardzo poruszyło to że GoW 2 nie wyjdzie na PC jeszcze raz BRAWO
Brawo?? // … Spokojnie, ludzie! Z czego tu się cieszyć? Ot, deklaracja studia tworzącego gry które – jak słusznie zauważył autor newsa – nie mają racji bytu na konsoli. Nie ma się czym podniecać, wg mnie.
Spójrzmy prawdzie w oczy. // Gry na PC powoli chylą się ku upadkowi i deklaracja malutkiego studia nic tutaj nie pomorze (nawet jeśli ich M&B pozytywnie mnie zaskoczyło). Jedyne co mogłoby pomóc to nie deklaracje wierności blaszakom ale raczej otwarta wojna przeciwko piratom.
// Oczywiście znaną prawdą jest fakt iż na konsolach piractwa NIE MA co można łatwo sprawdzić odwiedzając byle jaki portal torrentowy…