Parę słów o Alanie Wake´u

Parę słów o Alanie Wake´u
O Alanie Wake´u, nowej grze studia Remedy, twórców Maxa Payne´a, wciąż niewiele wiadomo. Autorzy postanowili więc rzucić odrobinę światła na grę.

Zrobił to Oskari Hakkin podczas jednego z wywiadów. Okazuje się, że produkcja większy nacisk stawiać będzie na fabułę – która ma być głębsza od tej przedstawionej w Silent Hill – niż na walkę. Innym istotnym elementem ma być nastrój, który ma być budowany dzięki wykorzystaniu światła, a także dzięki cyklowi dnia i nocy i systemowi pogodowemu. Zresztą ten ostatni wpłynie także na rozgrywkę – podczas ulewy pojazdy będzie się prowadzić inaczej niż gdy świeci słońce i jest sucho.

Co ciekawe jednak, Alan Wake, podobnie jak inny survival horror – Alone in the Dark, podzielony zostanie na odcinki. To znaczy, że każdy etap będzie jednym odcinkiem z retrospekcją poprzedniego epizodu, początkiem i końcem.

Twórcy twierdzą też, że Alan nie napotka na swej drodze żadnych potworów. Wyjątkiem mogą być halucynacje bohatera, ale mają one nie zagrażać życiu Wake’a.

Nowych szczegółów ponownie nie jest za dużo. Studio Remedy obiecuje jednak zdradzić nieco nowych informacji o swym najnowszym dziele podczas tegorocznych targów E3.

9 odpowiedzi do “Parę słów o Alanie Wake´u”

  1. // zapowiada się ciekawie….

  2. Hmmm // Głębsza niż w Silent Hill? Życzę powodzenia, jeżeli im się to uda to na kolanach polecę do sklepu po grę 🙂

  3. Nie będzie potworów? // Trochę szkoda, bez elementów walki i poczucia, że coś cię może zjeść, to mnie AW chyba nie poruszy.

  4. // Wow to straszył będzie tylko klimat? Alan wake up! Ciekawe czy doczekamy się tej gry w tym roku.

  5. Nie będzie potworów? c.d. // Bądźmy poważni, potwory to nie jest rzecz niezbędna w prawdziwym horrorze. Owszem, jeśli ktoś lubi gore, ta gra go nie zaciekawi. Pamiętajmy jednak, że najlepsze horrory to pieśń Japończyków, a ci zazwyczaj nie używają potworów do wywołania strachu.

  6. // Bardzo nowe informacje. Tak gdzieś z przed dwóch miesięcy albo i lepiej…

  7. // TYLKO NA WINDOWS VISTA = PODZIĘKOWAŁ

  8. odcinki // Te całe odcinki to wg mnie zły pomysł. Dajcie spokój, to gra, a nie serial! Czy naprawdę potrzeba podsumowywać każde pół godziny?

Dodaj komentarz