Pathfinder: Kingmaker – Wiadomo, kiedy rozpoczniemy bój o własne królestwo [WIDEO]
![Pathfinder: Kingmaker – Wiadomo, kiedy rozpoczniemy bój o własne królestwo [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/10ef9e1b-3636-445d-a825-4c8c45309407.jpeg)
Owlcat Games ogłosiło, że premiera Pathfinder: Kingmaker odbędzie się 25 września. Przypomnijmy, że będzie to komputerowa adaptacja jednego z najpopularniejszych systemów „papierowych” RPG-ów na świecie. Gra zaoferuje szerokie możliwości kreowania własnego bohatera. Do wyboru otrzymamy aż 14 klas i większość podstawowych ras Golarionu. Największą atrakcją ma być jednak możliwość założenia własnego królestwa, którego wygląd i specyfika ma zależeć od decyzji i charakteru gracza. Pod względem fabularnym za jakość produkcji odpowiada m.in. Chris Avellone, który w przeszłości dał nam m.in. Planescape: Torment, Fallouta 2, Tyranny, a teraz wraz z Techlandem dłubie nad Dying Light 2.
Autorzy opublikowali okolicznościowy zwiastun:
Poniżej możecie zaś zobaczyć odświeżoną, zlokalizowaną wersję materiału z marca:
Warto też rzucić okiem na oficjalne wymagania sprzętowe:
Wymagania minimalne
Konfiguracja zalecana
Czytaj dalej
29 odpowiedzi do “Pathfinder: Kingmaker – Wiadomo, kiedy rozpoczniemy bój o własne królestwo [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Szykuje się kawał porządnego RPG-a.
Jaram się jak łąki na wiosnę
Ja się jaram jak choinka u Griswoldów.
Jaram się jak Randyll Tarly po odmowie złożenia hołdu Daenerys.
szkoda, że nie będzie po polsku
Jaram się jak Londyn w 1666.
Jaram się jak francja po przyjęciu imigrantów.
Po prostu zacząłem się jarać.
No, nareszcie! Od ostatniego świetnego klasycznego cRPGa (Divinity: OS2) minie prawie rok na premierę Pathinder: Kingmaker. To o długo za długo by czekać na kolejnego dobrego klasycznego RPGa. Super nudziarskiego Pillars of Eternity 2 nie zaliczam do świetnych cRPGów, gdyby ktoś pytał.
Nie no, wygląda świetnie (szczególnie że po ostatnich wydarzeniach przestałem oglądać critical role) Szkoda, tylko że nie ma oracle i summonera (moje ulubione klasy)
@kiogu1 A co takiego się stało ostatnio w critical role że przestałeś oglądać? Ale bez spoilerów proszę bo nie jestem na bieżąco.
Dziecko się urodziło… jedna osoba ma trochę pracy na last for us 2 a jedna… tu bez spoilerów ale wszystko to wina Lorenzo… ostatnio grali w 3 osoby ze starego składu i 2 gości. Sam, Liam i Marisha robią wszystko co mogą ale to nie ten klimat…
To bieda mocno widzę. Została dwójka najlepszych ale sami nie pociągną tego. Pozostaje oglądać starsze odcinki bo drugie tyle jeszcze przede mną ¯\_(ツ)_/¯
Jaram się jak Joanna d’Arc na stosie !!!
RPG są jedynymi grami w które nie gram po angielsku, życzę powodzenia wydawcy
Hmm, z takimi wymaganiami to się nada nawet na mobilkę 😉
@kiogu A nie wróciła czasem na plan Blindspot? A co do drugiej osoby, to jest nadzieja, co prawda niewielka, ale jest 😉
Ehh kolejny komputerowy RPG z zupełnie niepotrzebnymi rzutami kośćmi i nudnym modelem walki :/ Czy tak trudno zmienić część mechanik papierowego oryginału, by dostosować je do tempa rozgrywki w grze komputerowej?
Kurła ! ale będzie !
@Hereb|Dokładnie to samo pomyślałem.
@Hereb,|Nie trudno, ale jak to się mawia: „Znaj swą publikę!”, czyli target. A target tych gier jest taki, że nie bardzo lubi ingerencje w takie sprawy. Podobnie było z PoE. Obsydian celuje w target ludzi z nostaligą wspominających balduropodobne gry, dlatego tworzy klony, to znaczy, ekhm, duchowego spadkobiercę Baldur’s Gate. Larian pokazało jak zrobić klasycznego cRPGa na miarę XXI wieku, miejmy nadzieję, że Avellone z ekipą pójdą tą drogą, a nie Obsydiana.
@Xellar|Tyle, że Divinity z „klasycznymi” erpegami ma naprawdę niewiele wspólnego. Larian poszedł swą własną ścieżką nie oglądając się na staroszkolne rozwiązania, ale również unikając popularnych obecnie trendów, co jednak nie znaczy, że nie popełniał po drodze poważnych błędów. Uważam również, że nazywanie Pillarsów „klonami” Wrót Baldura jest cokolwiek niesprawiedliwe, bo choć są to produkcje zachowujące staroszkolny sznyt, to przecież Obsidian wcale nie stroni od autorskich mechanik i rozwiązań.
Tylko niech szybko zrobią polskie tłumaczenie, bo będzie ogólnonarodowe jojczenie jak z original sin :>
@Shaddon|Divinity:OS to taki unowocześniony RPG, dostosowany do oczekiwań gracza w XXI wieku. Pillarsy, Tyrany i z tego co widzę Pathfinder to z kolei żerowanie na nostalgii starszych graczy, którym marzy się kolejny NWN/Baldur. Minęło 20 lat od premiery pierwszego Baldura a walka w przypadku większości klas nadal polega na uderzaniu przeciwnika co 3 sekundy z autoataku…
@Hereb|Oczekiwania większości graczy są jasne i nijak nie pokrywają się z tym, co ma do zaoferowania Divinity. Choć Larian może się pochwalić bardzo przyzwoitymi wynikami sprzedaży, to jednak wciąż są to liczby nieporównywalnie mniejsze od osiąganych przez konkurencję z segmentu action RPG. Taki Fallout 4, erpeg pod każdym względem ustępujący najnowszemu dziecku Lariana, sprzedał się lepiej niż wszystkie produkcje Belgów razem wzięte.|@panslonce|Brak polonizacji był marketingowym strzałem w stopę. Tyle.
@Shaddon,|Dlatego właśnie Obsydian trzyma się formuły zapoczątkowanej przez BG, a później rozwijanej przez 20 lat. Odchodząc od niej i eksperymentujac w innym kierunku, ryzykujac utracenie swojej dotychczasowej klienteli, bez jakiejkolwiek gwarancji na pozyskanie nowej. Bardzo zachowawcza polityka, ale im pasuje, więc nic mi do tego. Zgadzam się z Twoim komentarzem, co do tego, że PoE nie jest klonem, jest raczej ewolucją BG. Zagrywałem się w BG, IWD czy PT, ale to było 20 lat temu. Świat gier wyewoluował.
Dla mnie ubijają kapitał na nostalgii poprzez próbę dostarczenia „duchowego spadkobiercy Baldur’s Gate”. Powinni poszukać własnej, odrębnej tożsamości. Oczywiście, to tylko moje zdanie. Wiem, że jest mnóstwo ludzi, którzy dokladnie tego po nich oczekują – zrobienia BG w nowej szacie. Akceptuję taki stan rzeczy, jednak mnie ta formuła już zmęczyła.
Witam, tu jest link do petycji o spolszczenie gry 🙂 prosił bym bardzo o udostępnienie oraz danie +1 w komentarzach.|https:steamcommunity.com/app/640820/discussions/0/1710690176750515938/?tscn=1538755866
Witam, tu jest link do petycji o spolszczenie gry 🙂 prosił bym bardzo o udostępnienie oraz danie +1 w komentarzach.|https:steamcommunity.com/app/640820/discussions/0/1710690176750515938/?tscn=1538755866