Perlman: „OnLive wygeneruje grafikę na poziomie tej z trailera Batman: Arkham City”

Steve Perlman w rozmowie z serwisem Eurogamer wyjaśnił, że OnLive jest w stanie wygenerować grafikę znaną z pre-renderowanych animacji. A to dzięki potężnym serwerom, które będą uruchamiać poszczególne gry. Jak mówi:
Ludzie widzieli zwiastun Batman: Arkham City, a jakość nagrania była porównywalna z filmem. Wiele osób nie siedzących w branży myśli, że wystąpili w nim żywi aktorzy, ale oczywiście został on wygenerowany komputerowo. Jeśli jednak weźmiesz pod uwagę obecne konsole lub nawet sprzęty planowane na 2012 rok, nie ma szans, by wygenerowały cokolwiek takiego [jak na trailerze] w czasie rzeczywistym.
Jak dodaje:
Możemy jednak wygenerować coś takiego w czasie rzeczywistym za pomocą centrów danych porozmieszczanych na tysiącach serwerów i wcale nie trzeba posiadać do tego potężnych systemów chłodzenia. […] Taki poziom realizmu [jak z trailera Batman: Arkham City] ludzie otrzymają wraz z nowymi grami i OnLivem. Kiedy wydawcy zainwestują w to, aby ich produkcja tak dobrze wyglądała, będzie ona dostępna tylko za pośrednictwem naszej usługi. Nie będzie jej można dystrybuować standardowo, ponieważ będzie ona zbyt wymagająca [dla sprzętu]. Będzie to nowy standard dla gier. Jesteśmy tym podekscytowani.
A oto – dla przypomnienia – wspomniany trailer, na który powołuje się Perlman:
Czytaj dalej
33 odpowiedzi do “Perlman: „OnLive wygeneruje grafikę na poziomie tej z trailera Batman: Arkham City””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dystrybucja na wyłącznośc OnLive? Wpadłem kiedyś na taki pomysł, niestety fundusze nie te:D
Monopol…… niczym Microsoft kiedyś czarno to widzę.
A internet jaki trzeba mieć do tego? Bo pewnie na 1 mb to można sobie pomarzyć o normalnej grze…
Jeżeli chodzi o beznadziejną rozdziałke trailera i artefakty od kompresji… to tak. 🙂
Chyba nie widzieli Unreal Engine 3.975 😛
Britann, teraz internet jest tani jak barszcz, a będzie jeszcze tańszy.
Szkoda że ni z tego ni z owego wyłączyli tą usługę w Polsce. Może jakość nie było zatrważająca i faktycznie zdarzały się od czasu do czasu nawet na szybkim 50 Mb łączu paskudne artefakty (odległość od serwera robiła swoje), ale jako platforma do odpalania demek sprawdzała się świetnie. Liczyłem na możliwość sprawdzenia DN:F, a tu lipa…
Revendell Czym niby różniła się prezentacja UN3 od UN3.975???Dla mnie tylko sceneriom:P serio ci mówię
„(…)Jesteśmy podekscytowani”, wymyśliliśmy coś sobie mimo, że nie ma takich gier, a wydawcy wcale nie walą drzwiami i oknami. A silnik od Epic prezentowany na GDC 2011 wiele się nie różni od tego trailera, więc trochę chłopaki się przeliczyli. :/ Niedługo wejdzie nowa generacja konsol i taka grafika stanie się faktem (nie, nie jestem fanboyem, nowa generacja da 'zielone światło’ dla PC i wreszcie twórcy pokuszą się o jakiś rozmach – rok, dwa lata temu kupiłeś PC i do tego czasu spokojnie pograsz na high).
@Mycota Tu nie chodzi o cenę internetu, ale jego dostępność! Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że w Polsce jest multum miejsc bez przyzwoitego internetu. Tepsa itp. twierdzą, że nie opłaca się rozwijanie netu na „zadupiach”, pozostaje więc jedynie internet mobilny… na poziomie 236 Kb/s. Od biedy 1 Mb poprzez CDMA.
@Mart69 Podobno całe dolnośląskie w którym mieszkam ma zostać pokryte światłowodami, nawet najmniejsze wiochy. Tylko, że z tym jest jak z końcem świata – każdy wieszczy, że już niedługo, ale w końcu lipa. U mnie jest Neo 2mb, w rzeczywistości jest to 1.5 i mniej. Odcina? Jasne. Na onlive nie pogram na pewno, nie mam jak.
Zgadzam się z Mart69.
Ja osobiscie w to wierzę – dla internetu powyżej 10 MB coś takiego nie powinno byc problemem, prawda?
Tjaaaa, i będę płacić większy abonament aby gry uruchamiały się w lepszej oprawie…:D Dzięki, na razie postoję….
http:mateoma.prv.pl/orly.jpg O rly ? (to zdjecię w linku jest -.-)
@Vantage- nie ma niż szybszego od światła pędzącego w próżni(dobra teoretycznie istnieje ale to zbyt dużo jak na nasze skromne umysły:) tylko wiele rzeczy może być szybsze od światła pędzącego w światłowodzie( no chyba że te są zbudowane z czegoś co rzeczywiście nie daje dużego oporu)
A wracając do tematu to marzyć o monopolu nie zabronione bo i tak koszty wejścia na taki rynek są przeogromne……wróć, …ale teoretycznie takiego rynku jeszcze niema, mogą go sami stworzyć…choinka.
Nie, nienadązali by za prawem Moora, musieli by co roku ubgradeować sprzęt albo powiększać pulę serwerów, opłacało by się to??
w dalekiej przyszłości w sumie nie widzę problemów… 😀
ale oczywiscie wszystko w 480p bo nie bedzie wiekszej rozdzielczosci na onlive
Nie ma szans. Puki na własne oczy nie zobaczę nie uwierzę ! To tego pewnie by tą grę generował potężny serwera, a bezpośrednio do twojego domu musiał by iść światłowód żeby przez internet coś takiego obrobić na żywo i było to grywalne bez opóźnień.
@matiyyy -stream w 720p nie jest az tak straszny, a i 1080p napewno by dzialal na 10MB necie. Z tym ze napewno te servery nie beda renderowac gry w takiej rozdzielczosci bo za dobry sprzet byl by potrzebny.Narazie cale OnLive dziala na 480p i ma sie dobrze, lecz gry sa wlasnie renderowane w tej rozdzielczosci,bez AA i z cienkimi ustawieniami graficznymi. Przykladem ktorym sie sugeruje to demo „Red Faction: Armagedon”,ktore widzialem takze w wersji PC z nagrania w 1080p z max detal i wygladalo o niebo lepiej
Pitolenie. Na razie granie w chmurze jest na poziomie bujania w chmurach.
Mówię stanowcze NIE OnLive, Gaikai (czy jakoś tak) i innym tego typu „rewolucjom”.|JA CHCĘ PUDEŁEK!
Jeśli grafika faktycznie będzie taka „hop do przodu” to kto im będzie takie gry pisał? Bo jakoś nie widzę tego, żeby studia nagle olały poziom konsol i PC i zaczęły pisać gry dedykowane pod OnLive.|A jak PC i konsole dogonią ten poziom to nie będzie rewelacja.|A tak przy okazji to niektórzy najwyraźniej sądzą że „lepsza grafika = trzeba szybszego łącza” 😀
szymas23, ale kto powiedział, że nie mogą obie usługi istnieć nadal? Cloud computing i najzwyklejsze boxy się przecież nie pogryzą 😀
Trailery zawsze są moccno przesadzone,takiej grafiki w grach nie bedzie jeszcze przez długi czsas
Oj tam oj tam. Mnie tam Onlive się podoba (zwłaszcza promocje). Na początku roku przeszedłem wiele gier za darmo (np. FEAR 2 albo BIOSHOCK), dlatego czekam z niecierpliwością na otwarcie serwerów w Europie. Hmmm… Może się nie przejmuję waszymi problemami z łączem, ponieważ jestem na studiach we Wrocławiu i mieszkam w akademiku, gdzie internet jest po po prostu „zabójczy”:D . Ale mam nadzieję że Onlive + komfortowe granie, będzie kiedyś w zasięgu przeciętnego Kowalskiego.
A ja mam komunikat że w moim obszarze (czy coś w tym stylu) OnLive jest nie dostępny…
wszystko ładnie pięknie, tylko zastanawia mnie jak będą upgradeować sprzęt skoro gry sprzedają po normalnych cenach i jeszcze dają promocje czy im będzie się to opłacać nie mam nic przeciwko onlive bo to znakomity pomysł
Żeby tak było to trzeba by mieć internet ze 50 mbit…|Nie muwiąc już o stałym łączu…
Gadanie dla tępego Amerykanina.
Jestem zaskoczony!