Pierwsze informacje o Battlefield 1943: Pacific

Poznaliśmy dzięki temu kilka nowych szczegółów na temat najnowszej produkcji EA DICE. Tytuł zaoferuje graczom trzy klasy postaci – Infantry, Rifleman i Scout. Wygląda jednak na to, że twórcy – jak większość innych ekip ostatnimi czasy – chce trafić też do tzw. „niedzielnych graczy”, ponieważ każdy z wojaków ma posiadać broń na tyle potężną, by była ona w stanie zniszczyć nawet czołg. Ponadto każdy gracz ma posiadać nielimitowaną ilość amunicji, a jego zdrowie ma się automatycznie regenerować. Sama rozgrywka ma się natomiast skupić bardziej na samotnych działaniach.
Na jednej mapie ma znaleźć się maksymalnie 24 graczy, a samych map ma być początkowo jedynie trzy, choć nie wyklucza się możliwości dodania nowych w późniejszym terminie. Tytuł zaś, jak wspomniano wcześniej, hulać ma na silniku Frostbite.
Battlefield 1943: Pacific ma zmieścić się w kliencie zajmującym jedynie 350 MB, a pobrać go będzie można po uiszczeniu opłaty 15-20 dolarów.
Czytaj dalej
-
Call of Duty: Black Ops 7 rzuca rękawicę Battlefieldowi...
-
Physint Hideo Kojimy na pierwszym plakacie. Poznaliśmy też część obsady
-
Usłysz muzykę z Kingdom Come: Deliverance na żywo! Koncert symfoniczny The...
-
OD Hideo Kojimy na pierwszym konkretnym zwiastunie. Japoński twórca stawia na psychologiczny...
22 odpowiedzi do “Pierwsze informacje o Battlefield 1943: Pacific”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Hmm troche mniej happy jestem // _niemilitowaną ilość amunicji_. Potrzeba chodzenia do skrzynek z ammo była tym, co dawało produckji tą najważniejszą cząstkę klimatu… Teraz to pistolety będą dla szpanu…
// wątpię żeby był to jakiś przebój
// Gra dla clausuli, nieeee!!!! Jak oni znowu mogą to robić?!
// Hmm, trochę chyba przesadzają z tymi uproszczeniami ale przynajmniej nie będzie drogie. No ale zostaje jeszcze Bad Company 2, który będzie prawdziwym Battlefieldem.
// _Prawdziwym Battlefieldem_ ? Ostatnim _prawdziwym Battlefieldem_ była dwójka…reszta to albo nie wypały (2142, Vietnam) albo niemal zupełnie inne gry (czyli Bad Company).
CASUAL GAMING KILLS! // Tyle mam do powiedzenia :/ . Zawsze pozostaje battlefield 2 który świetny jest niezaprzeczalnie 😛 .
// Tak jak myślałem – sądząc z gameplaya… To taka dopakowana, detaliczna wersja Heroes XD Jestem za!
// I tak wole Battlefielda 2 =*
// a myślałem że zrobią pożadnego Battlefielda a widze że będę czekać tylko na Bad Company 2 bo jedynka cholernie mi sie spodobała i na necie wymiata
// Adam__R … gadasz głupoty ;p Ja mam viste i sobie spokojnie gram w BF2 🙂
// …ja nawet 64-bitową i chodził bez problemów 🙂 Bo niestety już go na półkę odstawiłem…
k4cz0r // JAK MOGŁEŚ!!!??? ;(
// Kurde a kupić w sklepie nie można? łueeee…
// Wydali by w końcu Battlefield Heroes, a nie obiecywali kolejne części ___
// Dla mnie BF:H mógłby nigdy nie wychodzić. Ja bym chciał żeby wyszedł jakiś remake dwójki…
// Zastanawiałem się czy by tej gry nie kupić. Nie kupię, to nie Battlefield. Prawdziwym BF to był BF2. BF1942 jeszcze był fajny i jednostki specjalne do dwójki i to wszystko. Poczekam na BC2 bo BC mi się nawet spodobał jak zagrałem na konsoli.
// remake dwójki? Najlepsza była pierwsza część, 1942. Nawet teraz mam całą antologię 1942-ki na dysku i od czasu do czasu odpalę.
// A ja powiem tylko tyle: UT 2004 zjada to _coś_(BF-dowolny) na śniadanie. A uprzedzając riposty_sprawdźcie, w jakie fps_y po sieci ludzie najczęściej grają:1.CS 2.UT2004….
// dodam też, że serwery Unreal Tournament 3 oraz Halo są w podobnym stopniu oblegane.
// az gra traci na realiźmie na koszt trafienia do _niedzielnego gracza_ ale i tak kocham BF- 1942 i 128 graczy na serwerze 🙂 . Co do Adam_R – wiesz, każdy może mieć inne gusta, tobie podoba się BF2 mi BF1942 a lett4l-owi UT2004 i CS (tu ma rację 🙂 )
// _[…] każdy z wojaków ma posiadać broń na tyle potężną, by była ona w stanie zniszczyć nawet czołg. Ponadto każdy gracz ma posiadać nielimitowaną ilość amunicji, a jego zdrowie ma się automatycznie regenerować._ piękne _ukonsolowienie_ BF-a. Widać że ter