1.08.2024, 06:15Lektura na 2 minuty
Wideo

Planet Coaster 2: Developerzy opowiadają o wodnych atrakcjach i nie tylko

Największą zmianą w nadchodzącym Planet Coasterze 2 będą atrakcje wodne, ale też znacznie zwiększona możliwość konfiguracji poszczególnych elementów parku.


Samuel Goldman

Kilka tygodni temu pojawiła się pierwsza zajawka Planet Coastera 2 – duchowego spadkobiercy wydanego prawie dekadę temu symulatora parku rozrywki stworzonego przez Frontier Developments, czyli autorów np. kultowego RollerCoaster Tycoona 3. W „jedynce” jednym z częściej zgłaszanych problemów był brak atrakcji wodnych. Na przestrzeni kilku kolejnych lat pojawiało się kilkanaście DLC, jednak na ślizgawki i zjeżdżalnie musieliśmy poczekać aż do Planet Coastera 2, który robi z tego główną nowość w serii. I dobrze!

Opublikowano trwający kwadrans dziennik developerski (tudzież Deep Dive, jeśli wolicie pozostać w wodnych klimatach), w którym game director, Rich Newbold oraz producent, Adam Woods, opowiadają przede wszystkim o obiektach wodnych. Jak to działa w praktyce? Dostajemy możliwość budowania basenów o różnym kształcie i wielkości, zatrudniamy odpowiednich pracowników, dokładamy drabinki, schody, przebieralnie oraz inne konieczne elementy, a następnie przechodzimy do tego, na czym w pierwowzorze spędziłem za dużo czasu – modułowego budowania zjeżdżalni.

Dodatkowo na przykładzie klasycznej atrakcji z filiżankami zaprezentowano system dostosowywania i konfiguracji poszczególnych obiektów – dzięki przebudowaniu i bardziej modularnej konstrukcji będziemy mogli dodawać nowe elementy, zmieniać kolory czy motywy, a nawet oświetlenie. Na koniec pojawiło się jeszcze kilka słów odnośnie do klasycznych kolejek górskich, które także zostaną rozbudowane względem oryginału i co nieco o nowej infrastrukturze, jaka zapewni sprawne funkcjonowanie naszych atrakcji.

Kolejny odcinek dzienników opowie o narzędziach, pozwalających zbudować wymarzony park. Planet Coaster 2 ukaże się jeszcze tej jesieni na pecetach, PS5 oraz Xboksach Series X|S.


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1502

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze