PlanetSide 2: Projektowanie broni [WIDEO]
![PlanetSide 2: Projektowanie broni [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/ae22d0c5-a4d5-42ac-beb3-df492da8fbaa.jpeg)
Coś dla zainteresowanych techniczną stroną powstawania gier. Roel Jovellanos, jeden z głównych pracowników działu artystycznego Sony Online Entertainment, pokazuje w przyspieszonym tempie projektowanie broni w grze PlanetSide 2. Miło popatrzeć, jak szkic przeradza się w oteksturowaną grafikę z różnymi bajerami.
Rzut oka na projektowanie broni w PlanetSide 2:
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “PlanetSide 2: Projektowanie broni [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Coś dla zainteresowanych techniczną stroną powstawania gier. Roel Jovellanos, jeden z głównych pracowników działu artystycznego Sony Online Entertainment, pokazuje w przyspieszonym tempie projektowanie broni w grze PlanetSide 2. Miło popatrzeć, jak szkic przeradza się w oteksturowaną grafikę z różnymi bajerami.
talent ma …
To nie talent tylko 5-10 lat pracy w np. photoshopie
Wymyśleć coś nowego nie taka prosta sprawa , broń ma pasować do całości , ma mieć fajni ,,dizajn” I być wypośrodkowana czyli każda powinna oferować coś ciekawego np. duży zasięg , zinna z bliska śmiercionośna , ostatnie ciekawe bronie to jak dla mnie DEAD ISLAND , a wcześniej ARMY OF TWO – tunning , szkoda , że ta Polska gra THEY , nie została ukończona .
Wyobraźcie sobie ile to pracy jest nad CAŁĄ grą a nie tylko nad tym 😉 Jak wiadomo każda gra składa się z tysięcy różnych modeli – przypominając sobie to, że ktoś ciężko nad tym pracował nie szkoda mi jest zabulić za grę np 119,99zł 😀
Parę lat Photoshopa + Maya. Ale trzeba coś takiego kochać, inaczej by człowieka szlag trafił przy setnym modelu. Szkoda że wycięli modelowanie w 3D.
Ładna ta broń,dpracowana.
Tutaj photoshop nie wystarczy
Albo ja jestem ślepy albo to jest „tylko” grafika promocyjna 2D oparta na dopieszczonym modelu 3D, a nie rzeczywisty model broni i tekstury użyte w grze, więc powie mi ktoś skąd te porównania do tego „ile pracy trzeba włożyć w grę” skoro to co powyżej można użyć w niej na co najwyżej nieruchomą bitmapę w tle?
Mark – A model zrobiony między dopieszczoną grafiką to dla zabawy powstał? Mam wątpliwości.
pytanie jak nazywa się ten program?
obydwa*
pierwszy program to każdy powinien zgadnąć (photo shop), a ten drugi to najpewniej silnik na którym tworzą grę .
Autodesk Maya