1
9.02.2022, 10:15Lektura na 2 minuty

PlatinumGames chciałoby wrócić do prac nad Scalebound

„Phil! Zróbmy to razem!” – wzywa Hideki Kamiya.


Patryk „Delighter” Żelazny

Pamiętacie jeszcze Scalebounda, produkcję PlatinumGames, dla której wszyscy mieliśmy kupić Xboksy One (choć miała być też dostępna na PC)? Czekaliśmy niecierpliwie, dlatego sporym zawodem był moment, kiedy studio ogłosiło w 2017, że projekt został anulowany. W momencie, w którym gracze już pogodzili się ze śmiercią tytułu, ten wstaje z grobu. Powiedzmy. 

Atsushi Inaba i Hideki Kamiya, kolejno prezes i wiceprezes PlatinumGames, w wywiadzie dla IGN Japan wprost powiedzieli, że chcieliby wznowić projekt. Najpierw musieliby jednak porozmawiać o ewentualnym powrocie Scalebounda z Microsoftem.


Dużo pracowaliśmy nad tym projektem i nie ma sensu, aby Microsoft dalej trzymał tę grę w jej obecnej formie. Chcielibyśmy więc coś z tym zrobić. Phil! Zróbmy to razem!


Hideki Kamiya<br>

Atsushi Inaba zaznaczył też, że studio chciałoby porozmawiać na ten temat z Microsoftem „w odpowiedni sposób”.

Warto pamiętać, że prace nad grą zostały przerwane pięć lat temu ze względu na duże opóźnienie przez m.in. mnożące się problemy z silnikiem Unreal, w którym PlatinumGames nie miało jeszcze doświadczenia.

Przez ten czas na pewno wiele zdążyło się zmienić i jeśli Microsoft faktycznie zgodziłby się na wznowienie projektu, mielibyśmy o wiele większe szanse, aby go ostatecznie ujrzeć.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze