PlayStation Move: Jak się tym gra w shootery? [WIDEO]
![PlayStation Move: Jak się tym gra w shootery? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/378314b7-f90a-46aa-89d8-ad2d1e6f71bc.jpeg)
W sieci pojawiły się nowe filmy, pokazujące, jak gra się przy użyciu Move w shootery. To o tyle ważne, że właśnie wsparcie dla takich tradycyjnych, hardkorowych gier jest tym, co Sony używa, by pokazać wyższość Move'a nad Kinectem. Oceńcie - SOCOM: US Navy Seals 4 i Resident Evil 5.
Czytaj dalej
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
-
Departament Bezpieczeństwa Krajowego USA używa Pokemonów, by promować deportację imigrantów....
43 odpowiedzi do “PlayStation Move: Jak się tym gra w shootery? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W sieci pojawiły się nowe filmy, pokazujące, jak gra się przy użyciu Move w shootery. To o tyle ważne, że właśnie wsparcie dla takich tradycyjnych, hardkorowych gier jest tym, co Sony używa, by pokazać wyższość Move’a nad Kinectem. Oceńcie – SOCOM: US Navy Seals 4 i Resident Evil 5.
Move, ma jakieś opóźnienie? Może dzięki niemu możliwe byłyby RTSy na konsole?
To się tylko wydaję , iż Move ma laga , gdyż sprawdzający nie jest przyzwyczajony do kontrolera . Parę dni i każdy będzie śmigał
RTSy na pewno, a shootery pewnie będą o wiele łatwiejsze dla „nowych” konsolowców, nieprzyzwyczajonych do pada.
a mi move zbrzydł,nie wiem dlaczego
Slabo, dlaczego celownik smigal po ekranie zamiast byc umocowanym? To jest niewygodne.|RTSy beda super (jezeli beda), ale te 2 strzelanki ostudzily moj zapal do Move.
Eh, no i jest tak jak myślałem. Pomysł jest fajny, ale w praktyce wygląda to średnio… Może gdyby je umocować w czymś takim: http:www.gram.pl/upl/news/20070914142635.jpg to może by się sprawdziło… ale i tak wydaje mi się ,że nikomu nie będzie się chciało machać movem przez kilka godzin przed ekranem tv gdy można wygodnie usiąść przed myszką i klawiaturą lub z padem w ręku.
SOCOM wypadł słabo, bardzo słabo. W różnych FPS – ach typu COD na kompie mogę gościa nacelować w sekundę. Tutaj zajmowało to o WIEEEELE więcej czasu, a i tak na filmiku najwięcej zabili kompani.|Resident Evil 5 już lepiej, ale i tak na kompie (mam te grę) gra się chyba lepiej.|Fajny pomysł z nożem chociaż nie wiem czy wygodny. I miałem wrażenie że był lag.
Tak sobie to wygląda.
E..(wzruszenie ramion)
Hmm przepis na „Move” wyrywamy z pada drążek odpowiedzialny za celowanie i umieszczamy w kolejnym „padzie” kulkę zastępującą ten drążek… Odkrywcze nie ma co…
no cóż, znamy to z Wii, ale przynajmniej jak widać, nie ma samych gier, w stylu ”pogłaskaj pieska wiilotem”. 😉
W resident evil lepiej to wyglądało pewnie dlatego, że gość który grał, grał lepiej niż ten w socom.
Wygląda ciekawiej niż Kinect.|I dziwnie wyglądało by gdyby celownik był umocowany na środku ponieważ gdybyś przesunął mova w lewo postać obracała by się w kółko i musiałbyś wrócić różdżką na środek ekranu co trwało by dłużej niż gdybyś grał na PC i używał myszki.
Jakoś mi się to nie spodobało. Myszki dalej są lepsze, ale może to tylko kwestia przyzwyczajenia.
@kaczmwoj1994: „Fajny pomysł z nożem chociaż nie wiem czy wygodny. I miałem wrażenie że był lag.”|Raczej czerpanie pełną para z Wii, w FarCry’u na Wii też w podobny sposób używa się maczety, w Red Steel’u katany, itp. Hmm jak tak patrze to też mam wrażenie laga, więc kurcze co jest? Wii już leciwe, a laga nie czuć wcale… W filmiku widać najlepiej na początku (0:40) jak gość macha pilotem i celownik nie wyrabia.
Ee.. Chodź jestem posiadaczem X360 to przyznaję że trochę ciekawiej zapowiadał się MOVE od Kinecta ale po tym filmiku to nie za bardzo mi się to podoba i ciekawi mnie jak to wypadnie z Kinectem. Fajnie by było jak by można było skanować i używać przedmiotów „domowych” jak na jednym z pierwszych trailerów jeszcze wtedy Natala
Ziew. Nie dość, że było przy okazji Wii to jeszcze ogólnie nie jest wcale porywające.
Po co używać Move’a, zamiast (jak już wspomniał Kuls) pada i myszki, które są lepsze? Dla mnie Move w shooterach to niewypał.
eeeeeee, chyba wole wentylatorek, fotel i pada/myszkę od machania wibratorem do telewizora
ja tam laga nie widziałem. wygląda całkiem dobrze
Słabo ,słabo ! Na PS Move nie powinno się wystawiać Shooterów .
Amazing będą leciały headshoty 😛
Eh, słabo, spodziewałem się że lepiej to wyjdzie, już nawet nie mówię o lekkim lagu w SOCOMie (sama gra miód), ale pływający celownik? W RE lepiej, fajnie rozwiązanie z potrząsaniem, ale nie widzę tego pływającego celownika. Może w innych tytułach lepiej to zaimplementują.
ej jak to działa skoro on steruje gałką analogową i krzyżakiem znaczy się po co mu ta kuleckaa ?
Mnie też wydaje się, że jest lag. Widać to zwłaszcza na początku, kiedy koleś macha kontrolerem i ruchy celownika nie są odzwierciedlane 1:1, tylko z lekkim opóźnieniem. Co do Move…, nic specjalnego, machać latarką przez kilka godzin, no nie wiem, może posiadaczom Wii się spodoba. Tylko, że oni mają własny tego typu kontroler, więc nie wróżę temu „cacku” sukcesu. 😉
Widać wyraźne opóźnienie w celowaniu pomiędzy ruchem ręki a ruchem celownika, jak dla mnie to już dyskwalifikuje ten „bajer” w shooterach…
beznadzieja, lagi okrutne, nawet w re5
@tracid, jak dla mnie też
Chyba wreszcie PC’etowcy będą mogli grać z konsolowcami w shootery multi na równych szansach. Chociaż wydaję mi się, że myszka jest jednak bardziej precyzyjna.
Move jest mało precyzyjny… Strzel na takim czymś odrazu headshota to jesteś kozak. Wogóle mnie to nie przekonuje. I tak się dziwnie z tym stoi…
jak kupje sobie move to tak jakbym mjał dwie konsole w jednej ps3 i wii
Na drugim filmiku doskonale widać opóźnienie kontrolera
bo to nie jest do takiego machania tylko do gry … może nie jest doskonały ale zawsze coś nowego 😛
Zapowiada się super, ale do premiery powinni „odlagować” kontroler.
Myszka to to nie jest, ale i tak przewyższa moje oczekiwania.
PS3 to podobno konsola o gigantycznej mocy obliczeniowej, ale LAG ISTNIEJE!|A ten plywajacy celownik?! Dlaczego go nie przymocowali?
Jak odlagują i skończą z tym celowniczkiem (co to jest? house of the dead?!) to niech pokażą znowu gameplaya, bo na razie tego nie biorę.
Chmielok – A co ma moc obliczeniowa do laga?
troche lepsze niż pad.. ale tylko troche bo jakoś tak trzymanie tego jak latarke mi nie leży…
Czy tylko mi się wydaje czy to naprawdę wygląda 'sucho’ ? Porażka liczyłem na coś więcej, ale czego można się spodziewa od strzelanki… Bardziej to widzę jako kontroler do gier pokroju Star Wars i wymachiwania mieczem świetlnym, bądź innych produkcji z bronia białą w roli głównej ~~
@lakiJakyb przyzwyczajenie miało jakiekolwiek wpływ na laga… Człowieku! To co jak ja gram od 7 lat na myszce to cały czas mi lag spada? z 1 ms na 0,5? Haha, nieźle…Ogólnie MOVE ma lekkie opóźnienie ale na pewno mniejsze niż Natal ale i tak nie przebije myszki
to naprawdfe bedzie wymagalo duzo cierpliwosci i treningu ale myszki napewno bym na to niewymienil. proste