[PODCAST] CD-Radio #11: Wcogranie + post mortem Dishonored i start cdp.pl
![[PODCAST] CD-Radio #11: Wcogranie + post mortem Dishonored i start cdp.pl](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/8135d232-b29d-45ca-b6e3-56eed2607a77.jpeg)
Berlin dorwał nowe Pokemony, Adzior wyzłośliwia się na Of Orcs and Men, Hut ma mieszane odczucia odnośnie Forzy Horizon – to tylko trzy z większej liczby tytułów omówionych we Wcograniu. Zdecydowaliśmy się przenieść je na początek podcastu, a czy to dobry wybór – dajcie znać w komentarzach i na FORUM.
Różne nastroje towarzyszyły recenzji Dishonored – głównie jeśli chodzi o krytykowany brak innowacji – i do tego trzeba było się odnieść. Pod wpływem kilku komentarzy (fantastycznie wyrecytowanych przez Berlina) przedstawiamy swój punkt widzenia odnośnie tego, na co gra Arkane zasługuje, a dokąd nie dorasta.
No i cdp.pl – konfrontujemy założenia i hasła marketingowe z rzeczywistością i ewentualną przyszłością nowej polskiej platformy cyfrowej dystrybucji.
O tym, że Adzior, Berlin i Hut są też na Facebooku, chyba nie musimy przypominać, ale możemy, więc tak czynimy.
Wcogranie od 2:45, Dishonored od 27:46, cdp.pl od 41:56.
Odcinek do pobrania >TUTAJ<
Wykorzystane utwory muzyczne:
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “[PODCAST] CD-Radio #11: Wcogranie + post mortem Dishonored i start cdp.pl”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Aż na chwilę przerwę granie w Dishonored żeby posłuchać 😉
Doczekałem się!
Moim zdaniem Wcogranie powinno być na końcu. Był to taki miły smaczek, na który czekało się aż w końcu nadejdzie i miłe zakończenie całego podcastu;)
Nie słuchałem jeszcze nowego podcasta ale także mi wydaje się że wcogranie powinno być na końcu jak Lumin wspomina jako smaczek, ale z drugiej strony widać że „Andzior” i Co. starają się nie przekraczać godziny podcastu co niestety skutkuje moim zdaniem nieraz za krótkim wcograniem.
Jak to nie ma miliona DLC do Dishonored? Na razie, bo w menu jest już zakładka zawartość do pobrania. Na razie jednak to co dostałem w pudełku zrobiło na mnie niemałe wrażenie, może nie ideału, ale na pewno jak na razie jedynej naprawdę wartej zakupu nowości. Troszkę nie rozumiem argumentu dotyczącego wyższych oczekiwań przed premierą. Uważam, że nie powinny wpływać na ocenę. I jak mówię, może nie jest to ideał, ale ma w sobie magię i przyciąga przed monitor.
Myślałem, że Hut trochę bardziej wypomni Horizon widoczne na pierwszy rzut oka wady, a nie będzie się rozdrabniał o użytej czcionce i otoczce, której odbiór jest kwestią wybitnie subiektywną. Naprawdę nie rozumiem też użycia słów „symulacja” czy „realizm” w odniesieniu do tego modelu jazdy. Swoją drogą to, że asysty z Forzy Horizon i FM4 są podobne nie znaczy, że działają tak samo. 😉
@Prometheus |Wszystko fajnie i w porządku, ale gdzie w Dishonored jest innowacja? Ta gra nie wnosi nic nowego, odtwarza wszystko co dobre w innej konwencji.
Jeśli chodzi o CDP.pl to chyba nie o taka rewolucję chodziło. Największą zmianą jaka zaszła w momencie premiery serwisu był fakt, że Muve ma wreszcie jakiegoś konkurenta. Co już w dniu premiery wiązało się z walką na promocje a o to przecież chodzi, nie? Oby jak najwięcej sklepów cyfrowych, w których można płacić w złotówkach.|P.S. Jedyne czym góruje strona CDP.pl to przejrzystością. Na Muve panuje większy chaos.
Nareszcie!
O jak dobrze, tak długo czekałem… 🙂 już pół przesłuchałem i dawno się tak miło nie śmiałem. ^^ Strasznie fajnie się was słucha.
To ładnie wyśmiali kometarze ( w tym mój ) i piszących na temat recenzji Dishonored, nie dając autorom żadnej lini obrony. Wiadomo przecież, że jak ktoś sie nie zgadza z autorem rencenzji, i nawet podając przy tym argumenty, to i tak jest tylko hejterem i głupikiem, no nie ? Dobre podejście panowie.
Kiedy zaczęliście bronić ocen i tłumaczyć przestałem słuchać podcastu …. tego tematu to akurat bym unikał …
@Prometheus Zagalopowałeś się. Ja nie zaprzeczyłem jej miodności, czy czegokolwiek innemu, zapytałem po prostu co w niej takiego innowacyjnego. Nawet nie narzekałem 😉
czemukolwiek* śpiący jestem…
Od kiedy to innowacyjność jest dobra? Wystarczy, że gra wprowadza powiew świeżości, bo ostatnio to mamy nawał interaktywnych filmów i rail shooterów.
My God! Hut: co Ty opowiadasz? Przeciez znasz ograniczenia! „Jak sie gdzieś wysikam pod mostem, to fabuła powinna przebiegać inaczej”. Jak na pierwszym polu szachownicy polozy się dwa ziarnka ryżu, na drugim cztery i tak dalej, po dwa wiecej na każdym kolejnym, to bedziesz mial w huk ziarenek ryzu. A jak zaczniesz kombinować z wariantami fabuły, w których każda Twoja decyzja coś zmienia, to nikt tego nie ogarnie! I teraz proponujesz produkcję gry, która by ogarniała te wszystkie warianty?
Bardzo źle się stało że próbujecie bronić swojej oceny. Ok wystawiliście taką a nie inną i ludzie muszą się z tym pogodzić. Ale argumenty jakie tu podajecie na swoją obronę są bardzo słabe. Np. wynika z nich, że gra musi albo być w 100% innowacyjna jak Postal albo musi być kontynuacją serii jak COD inaczej będzie miała punkty ujemne za innowacyjność 0_o. Ocenę wystawiliście i temat zamknięty. Próbę przekonania nas do waszych racji przy użyciu tak słabej argumentacji sobie lepiej darujcie 🙂
Dobre „Diablo” na konsole? Przecież to już było na PS2 – Champions: Return to Arms i Champions of Norrath.
@Prometheus nie wyszło i niestety raczej nie wyjdzie. Niby można by zaliczyć do innowacyjności kilka indyków, ale ciężko porównać je z produkcją AAA.
Sorry za lekki offtop (i niezerowe prawdopodobieństwo złamania regulaminu), ale czy tylko ja nie mogę na przeglądarce Chrome odpalać materiałów z youtube’a, w innym miejscu niż sam youtube?
A może zamiast w przerwach reprezentowac muzykę użytkowników pokażecie swoje talenty. Z tego co się orientuje Adzior i Berlin umieją grac na gitarze a panu świntuchu per Hucie nie muszę przypominac.
@wppan ja nie chcę Berlinowej muzy słuchać, nie podchodzi mi 😀