Pokaz mocy drzemiącej w silniku CryEngine V [WIDEO]
Na trwającej do 23 marca Game Developer Conference firma Crytek zaprezentowała technologię CryEngine V. Najnowsza wersja popularnego silnika napędza dostępną w ramach wczesnego dostępu na Steamie grę Hunt: Showdown. Krótki materiał wideo pokazuje możliwości rozbudowanego pakietu narzędzi pozwalającego developerom tworzyć w łatwy i intuicyjny sposób naprawdę ładne środowisko. Wśród wodotrysków znajdziemy choćby globalne oświetlenie, wrażliwą na ruch gracza trawę oraz błoto pokrywające w realistyczny sposób elementy otoczenia.
Samo Hunt oferuje sieciowe starcia na rozległych mapach, stawiając na mieszankę PvP oraz PvE. Maksymalnie 10 osób wypełnia kontrakty, walcząc z groźnymi monstrami, a na końcu zbiera cenny loot (jeśli tylko rywale na to pozwolą). Łowca może przechwycić skarby w pojedynkę lub współpracować z innym graczem. Jak podaje SteamSpy, wczesną wersję gry zakupiły już prawie 193 tysiące osób. Początkowe zainteresowanie graczy zaowocowało obecnością Hunta (utrzymaną przez dwa pierwsze tygodnie) w zestawieniu bestselerów na Steamie. Ostatnio jednak dzieło Cryteku wypadło z rzeczonej topki.
Czytaj dalej
-
Nie takie Diablo Immortal straszne, jak je malują. Mobilka Blizzarda przyciąga...
-
Ojciec serii Europa Universalis chwali model DLC Paradoksu. „Powiedziałbym,...
-
Znamy zwycięzców tegorocznej gali CEEGA! Bloober Team i 11 bit...
-
Popularność Escape from Duckov nie przestaje zdumiewać. Gra pobiła kolejny...
4 odpowiedzi do “Pokaz mocy drzemiącej w silniku CryEngine V [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Jednak frostbite chyba wygrywa ciekawe tez jak zoptymalizuja ta gre na koniec bo alpha chodzila bardzo zle.
Cryengine jak zwykle w dobrej formie.
Że CryEngine ma ogromny potencjał to mnie nie dziwi. Bardziej mnie zastanawia, że Crytek sam sobie przeczy i jednak z powrotem numeruje wersje silnika. Do tej pory pamiętam wypowiedź sprzed iluś lat (już po wydaniu CE3), że rezygnują z numeracji i od tamtej pory będzie po prostu CryEngine.
To nie są osiągnięcia graficzne