Pokémon Sword/Shield: Podwójne powiększenie stworków i nowe Pokémony [WIDEO] [GALERIA]
![Pokémon Sword/Shield: Podwójne powiększenie stworków i nowe Pokémony [WIDEO] [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/694646d6-b043-4d4d-a01f-220b436106e8.jpeg)
Na początku zeszłego miesiąca Nintendo zorganizowało cały pokaz poświęcony zbliżającym się częściom sagi Pokémon: Sword i Shield. Poznaliśmy dzięki niemu kilka nowych stworków, główne legendy i mechanikę zwaną Dynamaxing. Udostępniony dzisiaj zwiastun znów powiększa rodzinę Kieszonkowych Potworów i pokazuje kilka nowych kwestii.
Zacznijmy od kompanów, których będziemy mogli złapać. Oficjalnie pojawia się wreszcie Yamper, czyli elektryczny corgi z umiejętnością Ball Fetch, pozwalającą mu „podnieść” rzucony Poké Ball. Przy okazji jestem zobligowany tutaj wspomnieć, że Yamper został nowym ulubieńcem naczelnego, więc jeżeli ktoś zechce go skrytykować, to musi przygotować się na walkę na gołe pięści. Nowy zwiastun pokazał także wróżkową Alcremie, kamienną kulę Rolycoly oraz stalowego smoka Duraludona. Całą czwórkę możecie obejrzeć poniżej:
Kolejną nowością jest Gigantamax. To funkcja bardzo podobna do Dynamaxingu i w skrócie można ją opisać jako podwójne powiększenie – stworek poddany temu procesowi zmieni drastycznie swój wygląd. Haczyk jest taki: o ile Dynamaxować można każdego Pokémona, tak Gigantamaxować będziemy mogli tylko te stwory, które uprzednio złapaliśmy podczas specjalnych Max Raid Battles. Każdy taki „wybraniec” będzie miał dostęp do specjalnego G-Move.
Pojawią się liderzy sal przypisani tylko do jednego tytułu. Ci, którzy zakupią Sword w pewnym momencie zmierzą się z liderką Beą, walczącą razem ze swoim Hitmontopem. Właściciele Shield muszą przygotować się na konfrontację z Allisterem i jego Mimikyu. Poznaliśmy także pierwsze stworki ekskluzywne dla danego tytułu. W Sword będzie okazja na złapanie smoków: Deino oraz Jangmo-o, natomiast w Shield złapiemy Larvitara i Goomyego. Premierę gier zapowiedziano na 15 listopada, więc do tego czasu muszą nam wystarczyć trailery:
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Pokémon Sword/Shield: Podwójne powiększenie stworków i nowe Pokémony [WIDEO] [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak dla mnie to lipny pomysł z tym powiększaniem pokemonów. Powinni też ulepszyć kreator bohatera żeby dało się robić dorosłych, a nie tylko gówniaki. O nowych pokemonach nie będę się wypowiadać bo z serii na serię kończą im się chyba pomysły.
Może stworki większe, ale za to pokedex mniejszy 🙁
Wygląda to okropnie, ale jak zwykle będzie to kolejny hit i wszyscy będą się spuszczać nad tymi pokami… Ech, świat zmierza do bycia kompletnie bez gustu 🙁 Dobrze, że jest kilka „podróbek” pokemonów, które jednak robią to lepiej np. Temtem albo Neo Monsters.
@Bluearga|Neo Monster to przecież mobilka, a TemTem jeszcze nie wyszedł. Dlaczego to wygląda okropnie?
Łoo, nazwali region na moją cześć 😉
@Scorpix – na reddicie jest dużo wątków o tym jak Gamefreak zlewa markę i o ile Nintendo zrobiło rewolucyjną nową Zeldę o tyle GF kompletnie nie wykorzystuje mocy (małej bo małej) Switcha i zrobiło brzydkiego potworka z paskudnym overworldem i bez żadnych innowacji w kwestii zwiedzania świata a do tego animacje to żart. Nie jestem żadnym fanem serii i grałem jedynie w części na GBC/GBA ale sporo części widziałem na speedrunach i nie mogę się nie śmiać widząc jak ta gra wygląda i jak mało zmienia
By CDA zrobiło artykuł o aferze pokedeksu z tej gry.
Zastanawia mnie efekt połysku na wszystkich modelach 3d. Mam switcha i wszędzie pakują ten sam efekt, który sprawia, że modele wyglądają jak plastikowe. Z czego to wynika? ta konsolka tak ma czy jest to jeden z nielicznych efektów na który stać ten sprzęt i twórcy pakują go gdzie się da?
@Scorpix: Co z tego, że mobilka? Grałeś chociaż? Nie wszystkie mobilki to p2w shit. Czy chcecie czy nie, w przyszłości niestety rynek mobilny będzie mieć najwięcej do powiedzenia, a nie PC czy konsole. A w Temtem można grać i już w Alfie wygląda naprawdę solidnie.
@Buzyn O, ja się znam, to się wypowiem. Ten efekt wynika z domyślnego shadera do postaci w stylu anime, z jakiego korzysta się w większości tego typu gierek. Jeśli ustawimy tam kolor, który ma odpowiadać za naświetloną teksturę na biały, to wychodzi właśnie taki efekt przy w zasadzie dowolnej ilości światła na scenie 3D. Jeśli zniwelować ten efekt, to powstałaby rzecz odwrotna, czyli tam, gdzie model jest biały byłby bardziej szary czy nawet ciemny. Jasna, można użyć innego shadera, ale to już więcej pracy.