02.05.2011
Często komentowane 13 Komentarze

Portal 2: Kinect w akcji [WIDEO]

Portal 2: Kinect w akcji [WIDEO]
Nagrania różnych pomysłów wykorzystania Kinecta nie zalewają już masowo branżowych serwisów, więc przebijają się jedynie najciekawsze hacki. Ostatnie wideo internauty cooleybrad08, który gra w Portal 2 przy użyciu ruchowego kontrolera, niewątpliwie należy do tych bardziej interesujących.

Kinect Portal 2:

13 odpowiedzi do “Portal 2: Kinect w akcji [WIDEO]”

  1. Tzn. nie wiem czy już M$ udostępnił sterowniki pod Win na Kinecta, ale tutaj widać mało komfortową rozgrywkę i lekkie „kalectwo” tego kontrolera . . . | |Brawa za fatygę.

  2. perikorozo 2 maja 2011 o 09:40

    Nawet fajne, ale nadal klawiatura+myszka są lepsze od ruchowego kontrolera i jeszcze długo (może nie aż tak znowu długo) poczekamy na pojawienie się bardziej dopracowanego kontrolera ruchu do PC (i nie mam tu na myśli pecetowej wersji Kinect’a).

  3. Kiedyś myślałem, że Kineckt byłby genialny na PC ale niestety genialny to on by był na prezentacje biznesowe albo dla leniwych do kontroli kompa np. z łóżka… Do gier Move to jednak lepszy pomysł bo działa jak myszka tylko nie musisz mieć do tego stołu…

  4. ja jednak wole normalnie grac

  5. @KMyL Swieta racja. Widac od razu ze koles sie z tym trudzi. Ja juz wole uzywac normalnuch, konwencjonalnych kontrolerow. Kiedys juz byla o tym mowa, chyba nidleugo przed wyjsciem kinecta: on obsolutnie nie nadaje sie do FPS-ow. pzr for all

  6. Nie przekonuje mnie to

  7. Dla mnie sama idea ruszania się przed kompem jest przerażająca. ;D

  8. Moim zdaniem to idzie w złą stronę. Kinect nie nadaje się jako subsytut czy zamiennik myszki/pada, tylko do innych zadań, niekoniecznie w ogóle gier. Brawa za implementację, ale zostanę przy myszce i klawiaturze.

  9. Wow, jaka płynność. 60 klatek na sekundę po prostu 😀

  10. Odnośnie płynności, widać, że gościu nie używa Kinect for PC (miał on już w ogóle premierę? 🙂 ), tylko programu wykorzystującego ruch wyznaczonych punktów (http:projects.ict.usc.edu/mxr/faast/) do kontroli urządzenia. Bez normalnych sterowników nie ma mowy o płynnej grze. , nie ma mowy o płynnej grze nie ma mowy o dokładnym celowaniu, komfortowej rozgrywce w ogóle. |Po prostu nowy Hack, jakby było płynnie, i trochę by potrenować, to myślę, że grało by się całkiem nieźle…

  11. @ mrowczak – Raczej Kinect nie kojarzy mi się z „komfortową” rozgrywką… A już na pewni nie w FPS’ie. Do tego się po prostu nie nadaje.

  12. @Trizer, wiesz każdemu wedle woli i gustu, mi się zdaje, że po odrobinie treningu to może być lepsze od wibratorków. Ale nie musi… To jest tak samo jak z analogami w fpsie, osobiście uważam to za porażkę ( PCtowcy już nie raz udowadniali, że konsolowcy nie mają startu w tej dziedzinie do myszy i klawiatury), ale grać się da, w niektórych produkcjach nawet przyjemnie, i są gracze którzy wolą pada od myszy…

  13. Czarnobyl97 2 maja 2011 o 18:38

    No niby da się grac,ale takie lagi…

Dodaj komentarz