Poważne problemy w studiu Realtime Worlds
Jak donosi serwis GameIndustry.biz, brytyjskie Realtime Worlds objęte zostało nadzorem administracyjnym. Firmie pomaga obecnie edynburska grupa Begbies Traynor. Jej przedstawiciel, Paul Dounis, w wywiadzie z magazynem Edge oznajmił, że studio stara się zainteresować potencjalnych nabywców z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodał również, że w siedzibie w brytyjskim Dundee pozostało jedynie 53 osób (z 210), zaś w USA na stanowiskach pozostało 14 osób (z 42). Jak jednak poinformował Ken Pattullo z grupy Begbies Traynor, ponownie zatrudniono 23 osoby z 60 osobowej ekipy zajmującej się niezwykłym projektem MyWorld.
Niewątpliwie powodem problemów jest kiepski poziom długo oczekiwanej gry All Points Bulletin, która przez wielu określana była mianem „GTA MMO”. Co ciekawe, David DeMartini, prezes inicjatywy EA Partners, w ramach której wydano produkcję, stwierdził w rozmowie z serwisem GameIndustry, że EA przewidywało, iż gra otrzyma słabe noty. Koncern rozmawiał ponoć wiele razy z przedstawicielami studia Realtime Worlds sugerując zrobienie niektórych rzeczy w inny sposób. DeMartini dodał również, że choć dłuższy czas developingu mógłby pomóc APB, przesunięcie jego daty premiery nie przyniosłoby korzyści. W końcu utrzymanie 300-400 osób miesięcznie swoje kosztuje.
§
Czytaj dalej
-
Phil Spencer gratuluje Steamowi. „Przyszłość oparta na wyborze to fundamentalna wartość...
-
Ubisoft zostanie sprzedany? Firma wstrzymuje obrót akcjami oraz publikację wyników...
-
2. sezon „Fallouta” na oficjalnym zwiastunie. Lucy i Ghoul powrócą już...
-
2 gry za darmo w Epic Games Storze. Odbierz strategię 4X...
14 odpowiedzi do “Poważne problemy w studiu Realtime Worlds”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Dobrze. Może ich następne gry będą, poza świetnymi pomysłami, cechowały się również niezłą grywalnością.
Kupiłem APB, pograłem może z 10h i teraz żałuje moich 150 zl.
Jak zwykle cierpią uczciwi.|Wyszło teraz na jaw to co od początku wielu wiedziało. ;[|Nie powiem 'a nie mówiłem’ ale przecież mówiłem że to sie tak skończy.
Lepiej niech robią edytory postaci do gier innych studiów skoro są w tym świetni, to naprawdę takie trudne wymyślić łatwy zarobek? Moim zdaniem nie potrafili stanąć z boku i spojrzeć na swój produkt obiektywnie. Na szczęście tam nie pracuję. 😀
Auć, coś mi się wydaje, że APB będzie f2p… Albo przejmie je inne studio, które jakoś ogarnie ten chaos w optymalizacji gry.
Kara!
A ja kupiłem APB i jestem nawet zadowolony… O ile gra sie w dobrym teamie itd. jest naprawde nieźle.|Nie rozumiem dlaczego w CDA narzekano na problemy ze strzelaniem ( sam takich nie uświadczyłem ) i Prowadzeniem samochodów. Jeździ się dobrze samochody mają swoją masę ( hamulec ręczny prawie zawsze oznacza drift co może sie nie spodobać ale mnie odpowiada ).|Problem jest ze zbalansowaniem broni mogło być ( może będzie też ) lepsze i ten cały „Matchmaking” powinien działać lepiej ale to da się przeżyć.
Powinniśmy pomóć Realtime Worlds! Wszyscy kasa do rąk i kupywać APB hurtowym ciurkiem!
Dobrze, że brałem udział w beta testach, które mnie zniechęciły do tej gry. Taka słaba była i pewnie nadal jest.
ajaj realtime padnie odda myworld tworcom create i wyrzuci to na fcb
@trizer mam dokładnie takie samo odczucie jak ty (jak ktoś chce mój nick w grze to „andrzej”), do tego narzekali bo grali przed pierwszymi 3 patchami które zmieniły rozgrywkę dość znacząco, większość irytujących pierdół które wymieniał autor recki już znikła , nie wiem też gdzie on patrzył że „nikt nie personalizuje swojej postaci/bryki” … tak pokręconych wzorów pojazdów i postaci NIGDZIE nie znajdziecie … gra jest b.fajna , potrzeba jej tylko czasu, tak samo jak każdemu mmo
Trizer, bart-2pl, święte słowa. Gra jest naprawdę przyjemna, trzeba tylko dobrej ekipy, z którą można sobie poodwalać, i, niestety, solidnej optymalizacji silnika. Co do strzelania: ciężko się celuje, bo w APB walki są zwyczajnie bardzo dynamiczne i z niektórych rodzajów broni ciężko trafić, np. snajperek. Niemniej grę polecam, po kilku patchach może być naprawdę super.
Tak to jest, jak się testuje niedokończoną betę przed premierą… A potem dziwić się, że recenzja mylnie opisuje grę. Myślałem, że APB to badziew, a z tego, co widzę na dole, wcale tak nie jest.
Project Myworld przejeła inna firma 🙂