rek
26.07.2012
Często komentowane 35 Komentarze

„Practical Problems”, czyli Source FilmMaker profesjonalnie [WIDEO]

„Practical Problems”, czyli Source FilmMaker profesjonalnie [WIDEO]
James McVinnie, projektant filmów zatrudniony w BioWare, uwielbia Team Fortress 2. Filmik "Practical Problems" miał zamiar zrobić od dawna, ale dopiero kiedy oficjalnie wypuszczono Source FilmMaker rzeczywiście wziął się do roboty. Zajęło mu to 130 godzin, ale efekt - jak na pracę tylko jednego człowieka! - jest niesamowity.

„Practical Problems” sapera z Team Fortress 2:

35 odpowiedzi do “„Practical Problems”, czyli Source FilmMaker profesjonalnie [WIDEO]”

  1. James McVinnie, projektant filmów zatrudniony w BioWare, uwielbia Team Fortress 2. Filmik „Practical Problems” miał zamiar zrobić od dawna, ale dopiero kiedy oficjalnie wypuszczono Source FilmMaker rzeczywiście wziął się do roboty. Zajęło mu to 130 godzin, ale efekt – jak na pracę tylko jednego człowieka! – jest niesamowity.

  2. Wow, naprawdę kawał dobrej roboty…

  3. DarkShadow55 26 lipca 2012 o 08:39

    Hahahahaha !!! XD. SUPER hahahahaha !!!

  4. Eee… Sapera? Chyba inżyniera…

  5. filmik genialny.Jak najbardziej +.

  6. 1:07 Enginer przypomina mi Bruca Willisa 😀 . Co do filmiku, świetny.

  7. Sympatyczne 🙂

  8. Ale filmik i tak świetny!

  9. ten żołnierz czerwonych na początku to F2P Solidier?

  10. Naprawdę robi ogromne wrażenie!

  11. Nom fajne , ja potrafię robić tylko goniących się ludzi ;/ ale film extra

  12. Sapera? lol…

  13. marcusfenix345 26 lipca 2012 o 09:19

    zarąbisty filmik

  14. Inżyniera, Berlin, Inżyniera! 😛 Tak w ogóle, to jest dokładnie to, co powinno się stać z mapką 2fort… Pff…

  15. To jest extra klasa, tak właśnie musiało być!

  16. Jak mu się tak podoba niech zrobią coś takiego w swoich grach.

  17. To było coś.

  18. Rewelacja.

  19. InfernalExtremeGame 26 lipca 2012 o 10:01

    @Nezir Weź pod uwagę to, że takie narzędzia jak source filmmaker trudno ogarnąć z początku, a i są to bardzo rozbudowane narzędzia.

  20. HAHAHHA SAPERA ALE ŻAL!!!!

  21. SAPERA z Team Fortress 2 – Boże widzisz i nie grzmisz .

  22. paintball_X 26 lipca 2012 o 10:09

    Hje, hje, przez moment myślałem, że niebieski inżynier wyjdzie z tej szafy jak Indi z lodówki. 😉

  23. Zajefajne 😀 | | Berlin, to nie saper! To jest INŻYNIER! Ja tam nie mam nic do pomyłek, ale zaraz cię zlinczują fani TF2!

  24. Najs.

  25. Nie no super. Bardzo fajnie zrobione, że ciągle się coś dzieje, jakaś walka w tle a nie tylko główny wątek.

  26. Engineer przetłumaczyć jako saper… 😛 Ale luzik, nie każdy musi być fanem TF2 ^^

  27. Genialna animacja w SFM 😉 dobrze że już mało kto korzysta z G-Moda, przyszłością jest FILM MAKER! 😛

  28. Piękna robota. Dla kogoś kto grał w Team Fortressa 2 od początku jego istnienia (i był świadkiem wszystkich update’ów, przemian, dodatków) takie akcje (SFM) to coś pięknego. I miło widzieć, że TF2 cały czas żyje i ma się dobrze.Co do filmu – świetny!

  29. Saper. Trolololo, Berlin, niezła próba:>

  30. @Marcus93 |Mam nadzieję, że nie całkiem. Jest coś urokliwego w tej poklatkowej animacji rodem z gmoda.

  31. @Ganjalf jestes pewien, ze znasz pojecie poklatkowej animacji? Nie wydaje mi sie, zeby filmy w gmod byly robione w ten sposob, chyba, ze rzeczywiscie ktos mial faze co chwile przesuwac kawaleczek nogi i klatkowac 😛

  32. Jestem, pewien że to miejscami wygląda dokładnie jak poklatkowa animacja, a o efekt mi chodzi;)

  33. @zhpzhp|filmy w gmodzie robi się tylko klatkami. No chyba że używasz npców ale oni nic nie robią oprócz stania/begania.

  34. Troszkę sztywnie to wygląda ale na YouTube mniej będzie filmików z Gmoda 🙂

  35. Z tego co ja widze to koles uzywal niekiedy motion capture(pokazanae na jego filmiku 'Behind The Scenes’).

Dodaj komentarz