3.04.2024, 11:30Lektura na 1 minutę
Wideo

Primaaprilisowy filmik Discorda z 1,5 mld wyświetleń w ciągu 24 godzin

Myśleliście, że zwiastun GTA 6 narobił szumu w internecie? Proszę was.


Krzysztof „Gwint” Jackowski

1 kwietnia to idealna okazja, aby ponabijać się z obecnych realiów branży gier wideo. To też świetny dzień, aby wprowadzić w zakłopotanie swoich fanów, przypominając o długo oczekiwanej grze (tak, Hollow Knighcie, patrzę na ciebie). My dziś porozmawiamy o absolutnym zwycięzcy tegorocznego prima aprilis.

Jeżeli ktoś z was obserwuje Discorda w social mediach, to zapewne wie, że pomiędzy standardowymi postami zespół potrafi wrzucić mocno „ekscentryczną” rzecz. Nie jest to może poziom Opery GX, ale nadal czasami można się zdziwić. Z okazji pierwszego kwietnia platforma postanowiła zadrwić z lootboksów wrzucanych w każde możliwe miejsce branży gier wideo. W internecie pojawił się krótki zwiastun reklamujący wprowadzenie do Discorda skrzynek z losową zawartością.

Wydawać by się mogło, że to nic specjalnego, taki primaaprilisowy dowcip. A jak powiem wam, że od poniedziałku wyświetlono filmik prawie półtora miliarda razy? Jak to się stało, że Discord zniszczył algorytm YouTube’a? Materiał był zapętlany w reklamach platformy przez cały dzień. Film wpisał się w algorytm danego dnia i całkiem hojnie puszczał reklamę Discorda gdzie popadnie. Takim oto sposobem poprzedni rekord wyświetleń w ciągu 24h, należący do zwiastuna GTA 6, został pobity ok. 16-krotnie. 


Czytaj dalej

Redaktor
Krzysztof „Gwint” Jackowski

Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.

Profil
Wpisów425

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze