20
12.01.2018, 10:22Lektura na 2 minuty

Prince of Persia: Twórca Księcia stara się przeprowadzić reanimację cyklu

Mechner zarzeka się, że wcale nie ma piasku w rękawach.

Marka od ośmiu lat trwa w stanie śmierci klinicznej. Po premierach The Forgotten Sands i filmowych "Piasków czasu" Ubisoft odstawił ją na bok, a Książę przypomniał o sobie jedynie rimejkiem The Shadow and the Flame, który w 2013 stawił się na platformach mobilnych. Francuzi wyraźnie odcięli się od cyklu, kładąc nacisk na serię Assassin's Creed (której pierwsza odsłona zaczynała zresztą jako Prince of Persia: Assassin). 

Niedawno Chrissy Teigen, amerykańska modelka i osobowość telewizyjna, wypaliła na swoim Twitterze:


Czy książę Persji wciąż jest w pobliżu? Kochałam tę grę.


Jordan Mechner, twórca oryginału (który pracował w Ubisofcie nad The Sands of Time) odpowiedział czymś, co powinno wlać nieco nadziei w serduszka fanów cyklu.


Chrissy, znam ludzi, którzy czują to samo. Robimy co w naszej mocy, aby to się stało!


Nie jest to deklaracja, z której można by wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, aczkolwiek cieszy, że developer (którego ostatnia aktywność datowana jest na 2012, gdy wydał rimejk klasycznego Karateki) myśli o powrocie w branżowe kamasze. 


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3464

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze