Prince of Persia: Zapomnianie Piaski – 3 minuty filmu o „mocach” Księcia [WIDEO]
![Prince of Persia: Zapomnianie Piaski – 3 minuty filmu o „mocach” Księcia [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/0a562d61-8e84-44e8-8036-e60befd4cc20.jpeg)
Nowy pamiętnik developerów gry Prince of Persia: Zapomnianie Piaski koncentruje się na mocach, z jakich korzystać będzie Książe w najnowszej odsłonie swoich przygód.
Prince of Persia: Zapomniane Piaski i moce Księcia:
Psss – czy w was też projektant poziomów, Michael McIntyre, budzi strach niepokój?
Czytaj dalej
48 odpowiedzi do “Prince of Persia: Zapomnianie Piaski – 3 minuty filmu o „mocach” Księcia [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nowy pamiętnik developerów gry Prince of Persia: Zapomnianie Piaski koncentruje się na mocach, z jakich korzystać będzie Książe w najnowszej odsłonie swoich przygód.
gra wygląda całkiem nieźle, chyba sie skuszę 🙂 A projektant poziomów przypomina mi troche gargamela ^^
We mnie niepokoju nie budzi. Mam jednak szczerą nadzieję, że jego praca wzbudzi we mnie niepokój z cyklu „czy sobie poradzę?”. Jeśli o osoby chodzi to bardziej się boję Ceri Young…
[beeep]iste po prostu ^^
Czy to tylko ja, czy niektóre sekwencje w walce za bardzo się powtarzają? Oj żeby się nie okazało, że powrócili do modelu walki z Sands of Time, bo ten w WW był – jak to młodzierz lubi teraz mawiać – zajedwabisty 😀 .
Nie wygląda źle ale na chwilę obecną nie zachęca mnie, aż tak bardzo żebym czekał z zapartym tchem
Nie podoba mi się to „odnawianie” budowli …
@ShadowNinja: lepiej było napisać: młodzież mówi, że ten z Warrior Witchin rył beret 😀
Ja się cały czas zastanawiam, kto projektował twarz księcia? Co się stało z tą z poprzednich części? Nie wiem może to mi się tak wydaje, ale strasznie nienaturalnie wygląda, nie wiem no, chyba go z procy w dzieciństwie karmili… strasznie bez wyrazu, osobiście całkowicie mi to psuje grę ;/
Hmm…wygląda to ładnie i ciekawie się zapowiada lecz mam obawy związane z liczbą przeciwników gdyż jest ich jak widać w tym filmiku multum i z Księcia może zrobić się „slasher” a chyba nie tym jest założenia książe….;p
Smith1990-zgadzam się z tobą.Liczba przeciwników jest za duża.W poprzednich częściach przeciwników było mniej ale walki były ciekawe trzeba było wykorzystywać umiejętności akrobatyczne księcia.A tu-wygląda bardziej jak jakiś slasher.
Na pc mi nie wejdzie, ale zadowolę się tym na PSP ^^
Zgadzam się z FREEDOMEM o wiele straszniejsza jest ta Ceri. Wuah! Będę miał teraz koszmary.
@Bimber1995 & Freedom – Z pani nie wypada się nam śmiać. Natomiast Michael przypomina mi postać Hansona z filmu „Straszny film 2” 🙂
Wygląda na to że Dahaka nawet wpadł do nowego księcia. Martwi mnie ta animacja biegu, bo jak osoba która skacze po ścianach może biegać jak zombie ?
Ogień jakoś mi się nie podobał….. Ale poza tym – jak niczego nie schrzanią, to zapewne tak dobrze mi się będzie grać, jak w AC II.Co do slasherów – po coś masz te moce….
Podobają mi się te rozbudowane akrobacje. Już we wcześniejszych częściach były naprawdę satysfakcjonujące, teraz urozmaicono ten element o korzystanie z czterech żywiołów do przedłużania „combo jump”, które teraz są naprawdę długie.|W cichości serca mam nadzieję, że twórcy powrócą w całości w ew. kontynuacji do klimatu WW. I chyba nie tylko ja mam na to ochotę ; )
Pierwszy Headshot na start, gra od 12 lat. Moce są wstawione tylko po to aby nie wałkować znowu tego samego. Wszędzie tam gdzie książę sobie zamraża wodę byłyby po prostu rurki i słupy. Kurde w całym pałacu wszędzie jest woda! Okazuję się też, że książę nie pokonałby zła gdyby tamta nie dała mu tych powerów bo po prostu nie mógłby przejść przez jeden korytarz xD|Przeciwników jest więcej aby efektowniejsze było używanie mocy.
Ale nie oszukujmy się moce na pewno ograniczą tak, że i tak będziemy musieli rąbać całe stada przeciwników a jak dojdzie jeszcze poziom trudności nie dla każuali to w ogóle będzie masakra.
Mam tylko nadzieję, że używanie mocy będzie jakoś wygodnie rozstawione na klawiaturze, gdyż jak widziałem będzie potrzeba przełączania się między nimi praktycznie co chwilę. 🙂
Dlatego lepiej zainwestować w Xboxowego pada działającego z PC. Mam go i jest zajefajny. Moce pewnie będą na krzyżaku
Najbardziej mi się podobało to z ścianą wody, że trzeba było w dobrym momencie wyłączyć zamrażanie by przelecieć przez wodę i znowu zamrozić by „chwycić się” strumienia wody. Mam nadzieję, że będzie hardkorowe jak poprzednie części.. Bo już nudzi mnie przechodzenie gier bez problemów 🙂
Zapowiada się niezła gra!
Ciągle nie jestem przekonany do Zapomnianych Piasków, ale coś mnie ciągnie aby dać szansę. Pewnie dlatego, że jestem fanem poprzednich części przygód księcia, które według mnie są bardzo dobre.
Zapowiada się niezła zabawa.
Ogien wyglada jakos slabo -.= … a babke poznalem tylko po glosie … na poczatku myslalem ze to kolo jakis o.=
Oj coś z tym ogniem nie tak…
Jak się paczy to nawet nawet
Hmm wygląda mi to na odgrzewanego kotleta pierwszej trylogii…
w ogóle mnie do tej gry nie ciągnie
Czyli Jak Widać Mamy Miecz Wody Z PoF: Dusza Wojownika ? Czy Nie.|Dobrawa Oprawa Audiowizualne Jest Już To Mają Plusa U Mnie Czekam I Już Nie Umie Się Doczekać 🙂
paimon pisze się patrzy a nie ”paczy” 😀
Ziemia Pisze Się Najlepiej A Woda Będzie Na 100% Głównie DO Akrobatyki 😀
To wygląda jak warrior within tylko jakieś takie jakby spowolnione
VeNoM24 on to napisał na takiej samej zasadzie jak ty każdy wyraz z dużej litery ! A co do gry to zapowiada się fantastycznie niesamowita zabawa ! 🙂
Najbardziej podoba mi się zamrażanie wody. Moc ognia nie jest za ciekawa a system walki ogranicza się do jednego ciosu… jak tego nie zmienią w finalnej wersji, podziękuje ubisoftow. Ostatnio ich gry gryzą pupę…
Meh, tyle czasu ukrywali, co będzie robić ogień, że spodziewałem się czegoś ciekawszego – na przykład fireballi, albo chociaż ścian ognia zamiast tych dziwacznych run na podłodze.|Niemniej I LIKE. Szkoda mi trochę, że zerwali z PoPem 2008, bo miał w sobie dużo magii.|A, i zauważył ktoś, że animacje wyglądają już lepiej, niż na wcześniejszych gameplayach?
masz racje animacje wyglądają lepiej ale troche twarzyczke mu zdupczyli lepszą miał w WW
Ja narazie zauważyłem,że walka w tej części będzie za łatwa.
Zastanawiam się, jak będzie tu wyglądał system sterowania. Po tym co widziałem, sądzę, że dynamiczne przełączanie się między mocami będzie od gracza wymagać bardzo szybkiej reakcji i umiejętności. Mam tylko nadzieję, że łatwo da się tego wszystkiego nauczyć 😉
Ciekawe, że nie ześlizguje się z tego lodu xD
Książę tworzy lód antypoślizgowy xD
Czy wy też zauważyliście ,że mury zamku(czy co to tam jest) wyglądają trochę jak z Far Cry 2(ale tylko te na które pada słońce)
Michael McIntyre przypomina mi trochę harveY’a Denta.Co do Prince of Persia: Zapomniane Piaski to może być świetna produkcja,trzymam kciuki.
Nie kupuję tego pomysłu z zabawą żywiołami. Co do reszty elementów, takich jak walka lub akrobatyka, to na trailerach ani to ziębi ani grzeje. Tak jak jestem wielkim fanem trylogii, zapoczątkowanej przez Piaski Czasu, tak nie mogę się do Forgotten Sands przekonać.
Gra wygląda ciekawie tylko co do tego lodu, tutaj raczej chodzi o zatrzymywanie czasu niż o zamrażanie.
Niektóre z tych sił natury są przekombinowane. Woda ( zatrzymywanie jej w biegu), ziemia( przyśpieszony lot) i ziemia( przywracanie zniszczonych elementów otoczenia), te mi się podobają. System walki również z tego co widziałem na wcześniejszych gameplayach, również jest do kitu.
Zrobili to niby pomysłowo, ale trochę zdupczyli sprawę. Walka zywiołami ok, moce i zdolności Księcia ok, ale tak pomysłowe umieszczenie 3 wersji gier w jednej części, bo Dahaka poajwia się dopiero w 2. Zdupczyli sprawę robiąc grę na podstawie filmu, który powstał na podstawie gry. Zmieszali to i to fest.ale no cóż pożyjemy zobaczymy.