Prison Architect 2: Twórcy opowiadają o wprowadzaniu zmian i przejściu w 3D
Developerzy odpowiedzialni za Prison Architecta 2 opowiadają o wyzwaniach i możliwościach, jakie towarzyszyły przeniesieniu gry w środowisko trójwymiarowe.
Oficjalna zapowiedź Prison Architecta 2 jednych ucieszyła, a drugich zmartwiła – start „dwójki” oznacza najprawdopodobniej zakończenie rozwoju części pierwszej, a skoro seria trafiła pod skrzydła Paradoksu, to łatwo wyobrazić sobie, jaką formę będzie miało popremierowe wsparcie. Oprócz nie tak nowego developera (wszak pierwowzór już od jakiegoś czasu jest rozwijany przez Double Eleven), produkcja obiera zupełnie nowy kierunek i przechodzi w 3D. To właśnie temu poświęcony jest pierwszy odcinek serii filmów, poświęconej tworzeniu Prison Architecta 2.
Słowa Garetha Wrighta, game directora studia oraz innych pracowników brzmią sensownie – wprowadzenie serii w trzeci wymiar otworzy wiele nowych możliwości, a jeśli marzyliście o zbudowaniu i zarządzaniu własnym Alcatraz, to ma to być jak najbardziej możliwe.
O ile na początku nie byłem przekonany do nowego stylu graficznego, w ruchu faktycznie nie wygląda to źle i przypomina odrobinę serię Two Point. Developerzy poszli oczywiście na pewne kompromisy, chociażby w kwestii skali, ale na obecnym etapie trudno ocenić, czy był to krok w dobrym kierunku. Przekonamy się już niedługo – Prison Architect 2 zadebiutuje 26 marca na Steamie. Już za 2 dni zobaczymy kolejny materiał z procesu tworzenia produkcji, w którym twórcy opowiedzą co nieco o budowaniu własnego więzienia.
Czytaj dalej
I have no mouse and I must click.