rek
12.10.2012
Często komentowane 36 Komentarze

Project Eternity: Pierwszy screen!

Project Eternity: Pierwszy screen!
Do tej pory developerom z Obsidian Entertainment udało się uzbierać 2,74 miliony dolarów na realizację ciekawie zapowiadającego się Project Eternity. Na cztery dni przed końcem zbiórki twórcy gry zaprezentowali pierwszego screena z produkcji oraz ujawnili nowe progi finansowe.

W najnowszej aktualizacji informacji, panowie i panie z Obsidian Entertainment opublikowali pierwszy screen z Project Eternity. Nie zdradza zbyt wiele – ot, obrazek przedstawiający jedną z lokacji, która pojawi się w grze. Możecie go zobaczyć nad newsem.

Twórcy produkcji wyjaśnili też kilka pojęć związanych z wykreowanym przez siebie uniwersum. Te, jak inne definicje znajdą się w szykowanym almanachu, który będzie swoistym kompendium wiedzy o świecie Project Eternity. Książka dostępna będzie zarówno w wersji cyfrowej jak i papierowej – aby ja zdobyć trzeba dopłacić 15 dolarów do już wpłaconych pieniędzy (osoby, które dały powyżej 50 dolarów, otrzymają ją za darmo).

Ujawniono również kolejne progi finansowe, po przekroczeniu których do gry dodane zostaną nowe rzeczy. Jeśli uda zebrać się 3 miliony dolarów, w produkcji pojawi się twierdza, którą gracz będzie mógł wykupić, a wraz z nią szereg nowych zadań.

Natomiast jeśli uda się zgromadzić 3,5 miliona dolarów, w grze znajdzie się nie jedno, a dwa duże miasta. Rozmiarami przypominać one będą Wrota BalduraBaldur’s Gate. Do końca akcji pozostały jeszcze cztery dni.

36 odpowiedzi do “Project Eternity: Pierwszy screen!”

  1. Do tej pory developerom z Obsidian Entertainment udało się uzbierać 2,74 miliony dolarów na realizację ciekawie zapowiadającego się Project Eternity. Na cztery dni przed końcem zbiórki twórcy gry zaprezentowali pierwszego screena z produkcji oraz ujawnili nowe progi finansowe.

  2. To chyba raczej artwork?

  3. Grafika wygląda jak podrasowany silnik Baldur’s Gate 2? 😀 Fajnie.

  4. Według nich jest to screen. Czyli pewnie render xD|A tak swoją drogą, swego czasu przy podanych przez nich progach „zbiórki” była mowa o portach na Mac i Linuxa. Teraz już nic o tym nie słychać xD Pewnie trochę osób używających na co dzień wpłaciło pieniążki z nadzieją na dobrą grę dla Linuxa a tu żopa xD Niestety.

  5. @zearid Nie słychać bo ta kwota została osiągnięta i będą wersje na Linuxa i na Maca. Poczytaj sobie tą stronę zbiórki.

  6. hahaha mieli zrobic gre za milion a chca wykochac juz na 3,5kk jakie gejasy…

  7. Dokładnie, podsumowanie wszystkich osiągniętych 'stretch goals’ są wyliczone na głównej stronie projektu na Kickstarterze, nawet nie trzeba specjalnie szukać. |http:www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity?ref=home_popular

  8. Jednak dobrze strzeliłem z tymi trzema milionami podczas zbiórki. Będą ciągnąć ile się tylko da, a na dobrą sprawę wiele rzeczy powinno być już na starcie dostępnych.

  9. Wygląda klasycznie dobrze, jestem ciekawy czy Obsidian stać jeszcze na zrobienie czegoś dobrego od siebie a nie wyrabianie [beeep] na konsole i nazywanie tego rpg/crpg itp.

  10. Nie bardzo rozumiem jak można twórcom zarzucać, że wyciągają kasę. Ludzie po prostu w tym momencie składają pre-ordery, tak to należy traktować. Liczba większych wpłat jest na pewno minimalna. Więc to nie jest „zdzieranie”, tylko po prostu przedsprzedaż, a przy okazji możliwość inwestowania w nowe elementy.

  11. ZdeniO Tylko że domek w grze za 2kk jest dla niektórych grubą przesadą w wyznaczaniu sobie kolejnych celów gdy się dobije kwotę. Tak czy owak widać, że kryzys ludzi nie rusza i jest to tylko wymysł złych mediów, bo stać ich by sponsorować takie pierdoly

  12. @Wcogram|Obsidian akurat trudno posądzać o robienie „[beeep] na konsole i nazywanie tego cRPG”. W tym akurat specjalizuje się Bioware.

  13. Screen powiększony macie w google grafika i jest to pełnoprawny screen a nie artwork. Mi się bardzo podoba, fajny jesienny klimat i czuć oldschoolem 🙂

  14. Ktoś tu nie rozróżnia screena od grafiki koncepcyjnej.

  15. Gruba lubi jeść Chipsy. Jak doić krówsko to do końca ale z siebie nie zrobię paszy. Jak gra będzie gotowa to wtedy pomyślę czy kupić 😛

  16. Dla tych co nie wiedzą czy to screen, czy artwork. Jest to jak najbardziej screen z gry. Gra jest tworzona w podobnym stylu jak BG, IW, czy Torment – robią środowisko 3D i renderują do 2D. Czyli jest to pełnoprawny zrzut ekranu z gry.

  17. @rusek1 o ile wiem, silnik używany do tej produkcji nie jest w stanie wygenerować tak czystego obrazu.

  18. Wydaje mi się, czy coś nie tak z perspektywą?

  19. @kisiel231|Screen wypadałoby poprawić i upiększyć, aby ładnie prezentował się na stronie. 🙂 Z resztą zobaczymy, czas pokaże jak to będzie.

  20. Żeby to tylko upiększyć. Przecież już stworzyły się dwa obozy; Screenowcy i Conceptartowcy 🙂

  21. Oby doszli „chociaż” do 3 milionów.

  22. @Demilisz Dungeon siege 3, Alpha Protocol, New Vegas nie było aż takie złe.

  23. @pedroza czytałem, nawet CTRL+F nie pomogło znaleźć info o linuxie xD Ale jeżeli będzie to good ^_^

  24. @iiron Też odnoszę taki wrażenie, powstał jeszcze chyba przed zbiórką xD

  25. @ zearid zobacz sobie jest przy 1,6 miln http:s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/202/146/15b1e21f52d9d6ef537b2bb367aaef23_large.jpg?1349915414

  26. lol, to wygląda jak taka uaktualniona wersja Wrót Baldura:P ; szykuje sie rpg wszechczasów 😀

  27. @kisiel231|o ile wiem to jestes idiota, bo kazdy silnik moze wyrenderowac zestaw prerenderowanych czesci.|Nie wypowidaj sie jak nie masz zielonego pojecia jak dzialaja komputery i jak dzial grafika 2d i 3d.A co cda jak zwykle pelen popis, akurat cos widze na tym waszy malutkim screenie. po co w ogole go umieszczacie jak nie macie zamiaru wrzucic calego i i tak musze na googlach szukac oryginalu ?

  28. Kto da więcej, kto da więcej – jak mnie to denerwuje. Ale grze kibicuję.

  29. @hellghaasst|Jest jeszcze Paypal, a zbiórka nie skończy się za 4 dni tylko po niej, nadal będzie można wesprzec projekt właśnie przez Paypal, tak jak Wasteland 2, który również można nadal wspierać. 🙂 @slocik|Mogli chociaż podać link do kickstartera, no ale cóż. 😛 Ja tam i tak śledze projekt od początku, więc tu na cdaction braki linków mi nie przeszkadzają.

  30. Naprawdę, to jest pierwsze DLC warte pół miliona dolców!

  31. No nareszciie.Ciekawe swoją drogą co kombinuje reaktywowane studio Black Isle ? tendencja do odgrzewania w zaszdzie sie sprawdza , aczkolwiek jest mało rozwijająca.Taki Mirrors Edge to ostatnia gra prawdziwie eksperymentalna jaką pamiętam .Poza lepszą grafiką twórcy nie mają nam nic nowego do zaproponowania.Zebranie ciekawych rozwiązań i wrzucenie ich do jednej gry to nie taki zły pomysł.

  32. To jest do tych co placza ze oni teraz zdzieraja kase i co daja powinno byc originalnie w grze, przepraszam ze co? to jest swiezy tytul wiec skad mozna wiedziec co originalnie mialo byc w grze? tzn. punkty milowe ktore ustalili sa sensowne, dom dla gracza, twierdza, nowe rasy/kompani etc. (może poza klasami ) kurna powinniscie sie cieszyc ze to wszystko bedzie w grze a nie napchane w jakis DLC albo dodatkach.

  33. Strasznie dużo kasy idzie na ten produkt. Widać, że nie żałują na zwykłe domy, czy dwa (!) miasta. Sadziłem ,ze jak zapowiadali rozbudowanego i wielkiego erpega liczyłem na coś więcej. Już wydają książkę, niedługo może i figurki, a za jakis czas nawet i koszulki a gra się będzie robić… Nie odbierajcie tego jako atak na was „wielbiciele”. Ja wiem jedno, na dobre produkcje nie trzeba kupy pieniedzy, a serca i zapału. Co zrobią z pieniedzmi jak je dostaną, to już ich sprawa, ale niech zrobią coś porządnego.

  34. @chronokles|O ja… Tylu głupot w jednym poście dawno nie czytałem. Na stworzenie dobrej gry potrzeba właśnie ogromnych środków. Taki Fallout 1 kosztował znacznie powyżej 3 mln dolarów (i to ponad 10 lat temu więc dzisiaj byłoby to ze dwa razy tyle uwzględniając inflację). Więc nawet mając budżet 3,5 mln $ by zrobić dobry produkt będą musieli włożyć w to sporo wysiłku i ciąć koszty gdzie się da (głównie pomijajac aktorów i filmiki). A te dwa miasta to miasta OGROMNE. Innych nie zabraknie.

  35. W Fallout 2 ogromne były tylko Vault City, NCR i New Reno. W F1 chyba tylko The Hub. Ale żadne z nich nie było tak wielkie jak Tarant w Arcanum, a właśnie o takiej skali jest mowa. Zresztą stworzenie ogromnego miasta to nie problem, cała sztuka polega na tym, by miało to sens i dzięki ogromie questów i ciekawych NPC-ów było to czuć. Poza tym te wyznaczone cele są tylko po to by idioci mieli motywację. Kto ma trochę oleju w głowie, wie że duże miasto nie będzie kosztowało dokładnie 0,5 mln-a $.

Dodaj komentarz