08.10.2011
8 Komentarze

Prototype 2: Dev diary o sztuce walki [WIDEO]

Prototype 2: Dev diary o sztuce walki [WIDEO]
Activision opublikowało kolejny, trzeci film "Z pamiętnika developera" poświęcony Prototype 2. Twórcy gry opowiadają na nim o tym, co w tej produkcji jest najważniejsze - radosnej, beztroskiej walce.

Walka w Prototype 2:

8 odpowiedzi do “Prototype 2: Dev diary o sztuce walki [WIDEO]”

  1. Wygląda na to że pazurki znowu narobią nie lada zamęt 🙂 Mam tylko nadzieję że gra ukaże się w kwietniu a nie będą zwlekać z wydaniem.

  2. hmm przydały dać hero możliwości tworzenie własnych sług lub „zombi” atakować cel nie warty uwagi np:wkurzający żołnierzy czasami w 1 części marnowaniem czasu .

  3. @Down|Robisz z Prototype Guild Wars. Kto grał wie, że z martwych ciał można zrobić zombiaków (Nekro)

  4. Zagram. Na. Pewno.

  5. Oby mnie nie zawiodła tak jak 'jedynka’.

  6. @Ozzy779 Zawiodła ? Możliwe, że oczekiwałeś więcej niż mogła dać, ja jadnak nie oczekiwałem nic, więc po zakupie gra mnie oczarowała ;p Nie wiedziałem, że skakanie po dachach, bieganie po ścianach, szybowanie może być tak świetnie zrobione i dawać radość z samego przemieszczania się. Aspekty walki (tudzież eksterminacji niewiniątek) też mnie nie zawiodły, z naciskiem na przejmowanie helikopterów, „chodzące apteczki”, czy różne potężne moce. Rozwój postaci dawał radę. Czekam na 'dwójkę’ .

  7. Pamiętam ile frajdy dała mi gra w pierwszą część, samo wchodzenie na budynki i skakanie z nich na jakieś pojazdy 😀 miodzio, ale co do 2 mam pewne obawy czy będzie na tyle świeża, nowa aby przyciągnąć graczy, widzę że są jakieś innowacje w systemie walki ale czy to wystarczy jak na razie nie jestem przekonany w 100% co do kupna 2, ale może się to zmieni

  8. Wygląda na to, że poprawki w systemie walki z wieloma przeciwnikami są mocno zainspirowane Batman:AA – i dobrze. Zapowiada się ciekawie, zobaczymy co dalej.

Dodaj komentarz