rek
09.02.2015
Często komentowane 23 Komentarze

Przejdźmy się po muzeum w demie technologicznym silnika Mizuchi [WIDEO]

Przejdźmy się po muzeum w demie technologicznym silnika Mizuchi [WIDEO]
Silicon Studio – twórcy Bravely Default i nadchodzącego Bravely Second – opublikowali demo technologiczne jednego ze swoich nowych dzieł. To silnik renderujący o nazwie Mizuchi, który wspierać będzie PC i PS4. Wygląda ładnie.

23 odpowiedzi do “Przejdźmy się po muzeum w demie technologicznym silnika Mizuchi [WIDEO]”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 9 lutego 2015 o 15:00

    Silicon Studio – twórcy Bravely Default i nadchodzącego Bravely Second – opublikowali demo technologiczne jednego ze swoich nowych dzieł. To silnik renderujący o nazwie Mizuchi, który wspierać będzie PC i PS4. Wygląda ładnie.

  2. Dzisiaj newsy dajemy podwójnie :)/

  3. Podwójny news… spoko 😀 A co do silnika.. cieszy oko 😀

  4. Ludzie ale nudy, dotrwalem do polowy

  5. nieznajomy43 9 lutego 2015 o 15:55

    naprawdę dobry, aż widać, że to muzeum jest opuszczone od wielu lat, szkoda, że nie pokazali jak wygląda świat poza muzeum i jak bardzo jest zniszczone. 🙂 |@RaZzzZoR to tylko pokaz możliwości silnika więc nie dziw się, że nie dali jakiejś akcji.

  6. @nieznajomy43 ja tam nawet rozumiem @RaZzzZoR’a, pokazy możliwości zawsze są podobne – stylowe, majestatyczne, w pewnym sensie delikatne… a kiedy przyjdzie czas na pokazanie możliwości w akcji? 😛

  7. Dawid „spikain” Bojarski 9 lutego 2015 o 16:15

    @DjPat: Jak tylko ukażą się gry wykorzystujące ten silnik. Wyglądające oczywiście dwa razy gorzej. ;D

  8. arcydzieło 😉 realizm prawie perfect 😉

  9. Oczywiste jest,że gry na tym silniku będą wyglądać o wiele gorzej, ile razy już to widzieliśmy? co roku to samo.

  10. wielki0fan0gier 9 lutego 2015 o 17:14

    To demo technologiczne zostało udostępnione ponad 5 miesięcy temu: http:www.youtube.com/watch?v=sYX9I3ONHc4 Jak wyglądają gry robione na tym silniku, można zobaczyć na kanale. Z Unreal Engine 4 można uzyskać podobną jakość grafiki. Przydałoby się zaimplementować w nim możliwość wielokrotnego renderowania sceny tam, gdzie odbicia generowane w technologii Screen Space Reflections się nie nadają, czyli na powierzchniach lustrzanych i mielibyśmy to samo – w czasie rzeczywistym, oczywiście na mocnym sprzęcie.

  11. @kichacz Ale chyba jest oczywiste i logiczne, że robiąc animacje na tym samym silniku, jest się w stanie uzyskać o wiele lepszą grafikę niż w grze?

  12. Jakby ktoś nie zauważył jest to silnik ze wsparciem Middleware’u odpowiadającego za oświetlenie.|Ta Informacja pojawia się 3:19.

  13. Dobra doczytałem Silnik Graficzny i Middleware oba są od nich:)

  14. misterDVader 9 lutego 2015 o 18:49

    Odbicia są prześliczne, ale cienie… cóż, normalne.

  15. Ładne. Tylko co z tego?

  16. Teraz to każde demo technologiczne tak wygląda. Tylko nigdy nie przenosi się to na wygląd gier. Dla mnie jedynie Crytek ze swoim CryEnginem pokazuje dema technologiczne, które potem potrafią pokazać w grach, cała reszta jest daleko w tyle.

  17. Wygląda cudnie, ale przy obecnych możliwościach sprzętowych, z odpowiednimi umiejętnościami i dostateczną ilością czasu wcale mnie takie efekty nie dziwią. Problem w tym, że te dema są jakieś takie sterylne. Brak w nich życia, ruchu, wiatru, cyklu dobowego, fizyki… Bez tego zupełnie do mnie nie przemawiają. Poza tym w zastosowaniu praktycznym nikt się tak z lokacjami pieścił nie będzie. Ale przyznać trzeba – wygląda cudnie.

  18. Zamiast napalać się na „nowe technologie”, bardziej zrobili by wykład co niektórym, jak optymalizowac poprawnie gry. Skoro uważają, że w demie technologicznym taka grafika „chodziła” płynnie, to równie dobrze mogą wsadzić tonę niepotrzebnych skryptów, bogato poligonowych modeli okraszając to wszystko morderczymi „kosmetykami” w postaci upiększaczy graficznych. Kupuj kartę graficzną co pół roku, a jak.

  19. @nortalf No właśnie.

  20. Widziałem to 5 miesięcy temu, o czym zresztą napisał wielki0fan0gier. Ba, coś podobnego było 10 miesięcy temu: https:www.youtube.com/watch?v=IupDL1zDsN4 Czy to błąd w Matriksie, że robicie takie powtórki newsów?|Co do silnika, grafikę jak zwykle skwitować słowami: ładne, ale co z tego? Cieszę się z tego niewiele bardziej niż z prerendera, bo wiem, że takie coś pójdzie jedynie w snach. A może wcale by tak nie było, gdyby nie dwie dobrze znane kule u nogi, dominujące w growym rynku USA.

  21. Powinni pomyśleć już o nowej generacji konsol. Graficznie nie musi być rewolucji, ale by obsługiwały do 4k i płynne 60fps.

  22. Dawid „spikain” Bojarski 10 lutego 2015 o 15:09

    @wielki0fan0gier, KB1: Faktycznie, stare – mój błąd. Na szczęście, sądząc po komentarzach, większość ludzi nie widziała, więc nikomu krzywda się nie stała. 😉

  23. Specjalnie wziął ten aparat i poszedł na drugi koniec sali żeby włożyć obiektyw xdd damn, te roboty przyszłości!

Dodaj komentarz