Psychonauts 2 ? Znamy szczegóły fabuły
Szef Double Fine miał pomysł na drugą część już tuż po premierze. Przez lata aktualizował dokument z pomysłami na poziomy i wątki scenariuszowe – tworzenie sequela zacznie więc już z konkretnym zestawem pomysłów na mechaniki, lokacje i fabułę, a także silnikiem (Unreal). Może więc już zarysować, jak będzie prezentowała się historia – oddajemy mu głos:
W Psychonauts 2 Raz w końcu spełni swoje odwieczne marzenie i uda się do siedziby Psychonautów, gdzie zobaczy Sashę i Millę w ich naturalnym środowisku – świecie międzynarodowego szpiegostwa. Organizacja okaże się jednak na wiele sposobów dość… osobliwa. Po zaginięciu Trumana Zantotto jego zastępca dokonał bowiem serii zmian w kwestii kierunku działania organizacji. Nastąpiły cięcia budżetowe sekcji odpowiedzialnych za dbanie o pokój oraz tradycyjne badania nad psychicznymi mocami. Zaoszczędzone w ten sposób fundusze wykorzystano na nietypowe, momentami wariackie przedsięwzięcia, w tym skompromitowaną praktykę nekromancji. Raz szybko odkrywa, że w siedzibie Psychonautów potajemnie dzieją się złowieszcze rzeczy, w których wielką rolę grają podwójni agenci i tajemnice przeszłości. Historia przodków Raza znów odegra w historii kluczową rolę, a sam Raz ostatecznie stawi czoła klątwie nałożonej na jego rodzinę… A przy okazji zmierzy się z tym całym posiadaniem „dziewczyny” i dowie się, co to właściwie znaczy.
Premiera – jesień 2018.

Super wiadomość. Właśnie ogrywam po raz kolejny wersję na PS2 i wierzę, że sequel będzie równie dobry co część pierwsza.
Wiosna 2018….HA HA HA, dobry żart. Mogę się założyć o każde pieniądze, że do wiosny 2018 Schafer przepuści całą tą kasę i będzie się lał żurem, jak to się projekt rozrósł i że go wyda w early access, bo mu się pieniądze skończyły…. Jak ludzie mogą być tak naiwni?
O przepraszam, miało być jesień (chociaż to, że już wiosną skończą mu się środki to może być akurat prawda)